Seiska julkaisi Lordin siviilikuvan !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
Hei, älkää ottako "minkäs tälle mahtaa" asennetta.. laitetaan paskalehti seiska nyt vastaamaan seurauksista --> a) älkää ostako paskalehteä b) peruttakaa tilaus itseltänne ja mummoltanne c) allekirjoittakaa adressi d) levittäkää tästä sanaa
Näin pystymme vaikuttamaan asioihin.. muutos lähtee yksilöistä, mutta siihen tarvitaan paaaalljooon yksilöitä, ihmismassassa on voimaa.. älkää ikinä uskoko että ette pysty vaikuttamaan asioihin. Hard Rock Hallelujah ! Seiska konkurssiin perkele!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
ei se mun nimellä tuu eli oikeastaan en ole tilaaja:). mulle on ihan sama tuleeko se lehti tänne vai ei. mukavahan tuota on lueskella, rentouttavaa etten sanoisi :)

siitä tosiasiasta ei silti mihinkään pääse, että mr lordin oikeaa kuvaa ei olisi tarvinnut julkaista IMO, mutta tehty mikä tehty. ei tässä vikinät auta.

Kyllä tässä saattaa vikinät auttaa. Jos jo nyt yli 70 000 nimeä sisältävä adressi ei vaikuta mihinkään niin voi perkele!

Melkein harmittaa kun tuli peruttua seiska jokunen viikko sitten ilman mitään mielenilmausta. No varmaa on ettei kyseistä läpyskää tarvitse enää tilata.

Kyllä tällaisella kansanliikkeellä on mahdollisuus vaikuttaa.

Mainostajat eivät välttämättä halua jatkossa olla tekemissä tällaisen median kanssa - mainostamalla siellä voi saada negatiivista julkisuutta yritykselleen ja tuotteilleen.

Mainostajien vetäytyminen jo tehdyistä mainosdiileistä on mahdollista ja vieläkin todennäköisempää on työnalla olevien mainosdiilien kariutuminen.

Itse en ainakaan aio ostaa Seiskasta mainostilaa eilispäiväisen jälkeen. Ja pistän muutenkin holdiin erään kaavaillun yhteistyöprojektin - en missään nimessä halua vaarantaa firman ja tuotteiden menestymistä.

Se mitä tapahtuu parin kuukauden päästä on sitten jo toinen asia: riippuu miten ilmapiiri kehittyy. Jos myrsky laantuu ja koko tämä asia unohtuu niin Seiskahan on taas kohta mainostajien lemmikki - valtavan lukijamääränsä vuoksi.
Jos myrsky ei laannu niin... se olisikin mielenkiintoista nähdä. Kerrassaan ainutlaatuinen tilanne. Jännityksellä odotamme.

Siihen asti: nimeä addressiin ja kunnon polemiikkia asiasta!

Laitoin nimeni boikotti adressiin vaikka en ikinä ole ostanut enkä osta Seiskaa, Iltasanomia , Iltalehteä enkä muita lokasanko julkaisuja. Sanoin maanantai aamuna Lordin voiton jälkeen työkaverille että ei mene montaa päivää kun Putaansuun maskittomat kasvot ovat Seiskan kannessa ja näinhän siinä kävi.

Jos ihmiset suhtautuisivat tällaisella kiihkolla myös politiikkaan ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen, niin... (jatka lausetta mielesi mukaan) :)

Mitäköhän se kertoo ihmisestä, että seiska on niin suosittu?

Erittäin pelottavaa mun mielestä, että tommonen p*ska lehti voi yleensäkkään olla niin suosittu kuin se on. Enkä nyt tarkoita tätä Lordi juttua vaan seiskan sisältöä yleensä.

Nyt teidän pitäs ristiinnaulita mut, koska tämänkin tekstin lukevista suurin osa varmaan tilaa ja/tai lukee seiskaa... :down:

Integrandi sanoi:
Taitaa seiska tehdä vähän persnettoa tän päivän myynnillä. Uskomatonta tahtia tulee kyllä nimiä tuohon adressiin, kohta 41 000 nimeä.

Selkeästi antoi myös mtv3 ilmi kantansa tuohon touhuun: suora linkki adressiin :D
Taitaa maikkarilla omat pullat uunissa, kun muistaakseni tekee yhteistyötä jommankumman iltapäivälehden kanssa. Hyvin toimittu silti.

SEISKA HEI, :arvi: tosimies ei tommoseen sortuis

Taidan minäkin vahvasti harkita kestotilauksen tekemistä!! Kerkes näköjään ensimmäisenä seiska tekemään sen minkä muutkin tulevat jossain vaiheessa tekemään, nyt vain muut voivat ottaa kopsun seiskasta laittaa sen kuvan ja syyttää kuinka ne seiskassa sitten kehtaavatkin.

Ja kuka tästä lopulta hyötyy. Taitaa olla herra Putaansuu itse, tai ainkain hänen pankkitilinsä. "kiukkuset" fanit ostaa levyn jotta tukevat näin murheen murtamaa artistia joka halusi vain tehdä musiikkia ja ulkoiluttaa koiraa rauhassa.

Jos artisti lähtee voittamaan euroviisuja ja tämän voiton tuella valloittamaan muailmoo ei siinä voi paljoo yksityisyyttä vaatia, tai voihan sitä vaatia, mutta on se aika helvetin tyhmää tai toisaalta nerokasta...

Kannattaa muuten olla aika varovainen noiden yhteystietojen levittelyssä, herkästi muuttuu kiusanteosta rangaistavaksi teoksi.

"mää en muuten mee kouluun enkä ainakaan osta seiskaa, kun oon niin kiukkunen, ja finnikin tuli otsaan"

Kyllä lordin kuulukin ja täytyy täysin ansaitusti netota tästä saavutuksesta. Itsekin ostin yhtyeen levyn vaikka en muita biisejä edes tiedä.

Franco Begbie sanoi:
Jos ihmiset suhtautuisivat tällaisella kiihkolla myös politiikkaan ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen, niin... (jatka lausetta mielesi mukaan) :)

Samaa mietiskelin ja tässähän on hyvä "harjoittelumalli" yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen. Liian usein ihmiset ajattelevat että eivät voi vaikuttaa asioihin. Ihmismassoissa on voimaa !

Force sanoi:
Vitut ole. Tämä on aivan eri asia. Lordi tekee mahdottoman mahdolliseksi ja voittaa Suomen edustajana Euroviisut. ...
No kyllä se Nykänenkin voitti 19 arvokisamitalia... Oli ihan pakko:rolleyes:

Oikeasti: mulla tässä Seiskan vastasessa ryöpytyksessä ei ainakaan ole kyse just Lordista. Mä olen aina vihannut koko lehteä parista syystä: eivät anna ihmisille heidän haluamaansa rauhaa, vaan kiusaavat tahallaan, esim. vaikka Beckhamien muksut. Toinen asia mikä vituttaa on täysin ala-arvoiset jutut joista asiavirheitä voi poimia maallikkokin. Joskus taisi olla joku tapaus kun julkasivat surkean kamerakännyllä otetun kuvan jostain julkkiksesta dokaamassa ja kuvateksti mukana. Myöhemmin kävi ilmi, että kuvassa oli joku ihan muu. -Missä menee lehden vastuu? Parasta mitä Lordi on saanut aikaiseksi on Seiskan vastainen kamppania. Vitun paskatoimttajat keräävät rahaa toisten ihmisten kiusaamisesta. En nopeasti keksi yhtään muuta alaa, jonka arvostus olisi viime vuosina laskenut yhtä pahasti kuin toimittajien. Minkälaisesta lehdistöstä johtuu? Vitun kusipäät. Perkele.

Kyseisen lehden lukijoille esittäisin sellaisen kysymyksen, että mikä siinä lehdessä on hienoa? Kiinnostaako ne sadut vaikka niiden suhde todellisuuteen on täysin arvailujen varassa?

Sunnuntai sanoi:
Taidan minäkin vahvasti harkita kestotilauksen tekemistä!! Kerkes näköjään ensimmäisenä seiska tekemään sen minkä muutkin tulevat jossain vaiheessa tekemään, nyt vain muut voivat ottaa kopsun seiskasta laittaa sen kuvan ja syyttää kuinka ne seiskassa sitten kehtaavatkin.

Ja kuka tästä lopulta hyötyy. Taitaa olla herra Putaansuu itse, tai ainkain hänen pankkitilinsä. "kiukkuset" fanit ostaa levyn jotta tukevat näin murheen murtamaa artistia joka halusi vain tehdä musiikkia ja ulkoiluttaa koiraa rauhassa.

Jos artisti lähtee voittamaan euroviisuja ja tämän voiton tuella valloittamaan muailmoo ei siinä voi paljoo yksityisyyttä vaatia, tai voihan sitä vaatia, mutta on se aika helvetin tyhmää tai toisaalta nerokasta...

Kannattaa muuten olla aika varovainen noiden yhteystietojen levittelyssä, herkästi muuttuu kiusanteosta rangaistavaksi teoksi.

"mää en muuten mee kouluun enkä ainakaan osta seiskaa, kun oon niin kiukkunen, ja finnikin tuli otsaan"

toisaalta tämä seiskan tempaus saattaa toimia varoittavana esimerkkinä muille lehdille. jos adressiin tulee vuorokaudessa 90000 nimeä ja monet peruuttaa tilauksensa, niin kannattaako niitä sitten julkaista?

Kuten täällä on jo sanottu, koko Lordin touhu perustuu noihin naamioihin. käsittääkseni he haluavat ihmisten muistavan Lordin kuullessaan nämä hirviöpuvut, eivät mitään Putaansuun pärstää.

Hieman offtopic, mutta mikä perkele tuo Kimin vahvistus siirtymisestä Ferrarille oikein samaisessa seiskassa oli?! Vaikka se siirto varma oliskin, tuskin Räikkönen sitä ensimmäisenä seiskalle varmistaisi. Onkohan toimittaja nyt halunnut ymmärtää jotain väärin vai onko juttu ihan tekaistu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom