Seiska julkaisi Lordin siviilikuvan !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
quiz sanoi:
tääkin addressi vaan lisää seiskan myyntiä. :D hyvä niin.

Perusteleppas nyt et miten toi seiskan myyntiä kasvattaa.... en oikein ite jaksa moiseen uskoa

amf sanoi:
Perusteleppas nyt et miten toi seiskan myyntiä kasvattaa.... en oikein ite jaksa moiseen uskoa

Äh, anna sen provota. Lapsi on terve kun se leikkii ja koirat haukkuu kun niihin kiinnittää huomiota.:haart:

Hoku sanoi:
Äh, anna sen provota. Lapsi on terve kun se leikkii ja koirat haukkuu kun niihin kiinnittää huomiota.:haart:
no tää seiskan dissaaminen nyt on ihan naurettavaa.

quiz sanoi:
no tää seiskan dissaaminen nyt on ihan naurettavaa.

Naurettavaa on esittää väitteitä jos ei oo minkäänlaista kykyä perustella niitä järkevästi

Supisuomalaista paljon melua tyhjästä -shaissea. Lopulta tämä vouhotus johtaa siihen, ettei kukaan halua enää kuulla puhuttavankaan Lordista.

Luulis porukalla olevan muutakin miettimistä maailmassa, jossa kravattiporsaat räjäyttelevät pilvenpiirtäjiä matkustajakoneilla.

Seiska boikottiin. Ooh. :zzzz:

Mikä helvetin logiikka on jättää joku asia noteeraamatta vain sen takia että joku muu ajaa mielestäsi sen tärkeydessä ohi? Ei ne tornit mun elämää hetkauttaneet mitenkään.

Toivottavasti tää kansanliike avaa ihmisten mielet. Onhan se totta että ois paljon isompiakin asioita joihin vois pyrkiä vaikuttamaan... Tästä on hyvä lähteä. Tosi tärkeisiin asioihin ei vaan yleensä oteta kantaa, ihmiset ei halua ajatella vakavia asioita, eikä puuttua niihin. :( Tää Lordi/seiska -juttu on sen verran kevyttä tavaraa, että siihen uskalletaan ottaa kantaa. Dissaan kyllä itse seiskaa -jo yli kymmenettä vuotta. :kippis1:

Aikuiset ihmiset alkaa kääntelee kaupoissa lehtiä, ei siitä ole ku harmia vaan kaupan työntekijöille. Ootte vitun tyhmiä:david:

Bodypena sanoi:
Aikuiset ihmiset alkaa kääntelee kaupoissa lehtiä, ei siitä ole ku harmia vaan kaupan työntekijöille. Ootte vitun tyhmiä:david:
Mä en oo vielä aikuinen, joten saan varmaankin käännellä niitä olematta tyhmä?

Musta on pelkästään positiivista että ihmiset heräävät omaan potentiaaliinsa, että pystytään vaikuttamaan ja tuomaan niitä mielipiteitä esille. Toivoisin että sama jatkuisi vastaisuudessakin. Tosin sillä varauksella että ajatellaan vähän että mitä ollaan ajamassa.

M.U. sanoi:
Mä en oo vielä aikuinen, joten saan varmaankin käännellä niitä olematta tyhmä?
Mä oon jälkiteini, joten tilaisuuden tullen voin varmaan kans käännellä onnellisena niitä lehtiä.

Perkele!!! Kerrankin kansalaisaktivismia ilman, että poltetaan mitään...
Ilmoitin juurin emännälle, että Seiskan tilaus loppu tähän pisteeseen. Toki se kuva on kiertänyt jo ympäri maailmaa jne. Mutta pitikö se nyt vetää siihen lehden kanteen koko sivun kokoisena? Ihan vittuilua Seiskalta.

Taitaa quiz olla Seiskalla töissä :rolleyes:

Mun mielestä kaikki Seiskan vastainen toiminta on toivottavaa ja tässä tapauksessa jopa hyödyllistä. Epäilen että Seiskan myynti tästä ainakaan lähtis lisääntymään.

HounDog sanoi:
Ihan harmittaa kun en ole ollut seiskan tilaaja, nyt kun ei voi perua tilausta :)

Oliskohan mahdollista laittaa joku laskuri, että kuinka moni pelkästään tältä palstalta on perunut seiskan tilaamisen?

Radiossa tuli juuri, että jo 120000 on allekirjoittanut nettiadressin :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom