Seiska julkaisi Lordin siviilikuvan !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
veijo esso sanoi:
Samaa mietiskelin ja tässähän on hyvä "harjoittelumalli" yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen. Liian usein ihmiset ajattelevat että eivät voi vaikuttaa asioihin. Ihmismassoissa on voimaa !

vuonna 1899 suomalaiset keräsivät yli puoli miljoonaa nimeä käsittävän adressin venäläisiä vastaan, ja mikä oli tulos? Venäjän keisari ei edes suostunut vastaanottamaan adressia.

Paremman tuloksen saamme aikaiseksi boikotoimalla seiskaa sponsoroivia yrityksiä. Tuskin seiskaa kiinnostaa negatiivinen julkisuus, mutta sponsorisuhteiden kariutuminen luulisi kiinnostavan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Orid sanoi:
Hieman offtopic, mutta mikä perkele tuo Kimin vahvistus siirtymisestä Ferrarille oikein samaisessa seiskassa oli?! Vaikka se siirto varma oliskin, tuskin Räikkönen sitä ensimmäisenä seiskalle varmistaisi. Onkohan toimittaja nyt halunnut ymmärtää jotain väärin vai onko juttu ihan tekaistu.

Tämä on :anssi: . mikään muu lehti/mtv3:n urheilusivut eivät ole edes maininneet asiasta. jos seiska julkaisee ensimmäisenä tuon tiedon, niin kaikkihan älyävät sen olevan paskapuhetta. tämän aamun haastattelussa kimi sanoi ettei vielä ole tehnyt päätöstä ensi kauden tallista.

Juukeri sanoi:
vuonna 1899 suomalaiset keräsivät yli puoli miljoonaa nimeä käsittävän adressin venäläisiä vastaan, ja mikä oli tulos? Venäjän keisari ei edes suostunut vastaanottamaan adressia.

Tulos oli Suomen itsenäistyminen 1917. ;)

Tomppa85 sanoi:
Tulos oli Suomen itsenäistyminen 1917. ;)

eihä. Adressin tulos oli Suomen euroviisuvoitto 2006 :D

Kostaja X sanoi:
Kyseisen lehden lukijoille esittäisin sellaisen kysymyksen, että mikä siinä lehdessä on hienoa?

Tissit:kuola:Usein siinä on aika hyviä tissikuvia:kuola: Itselle tulee Seiska,kun duunista sai vuodeksi tilattua ilmaiseksi yhden lehden ja valitsin sen,koska muut vaihtoehdot ei kiinnostaneet tai ne tulee kirjastoon.Harvoinpa siinä mitään kiinnostavaa on,mutta on se välillä ihan viihdyttävää paskalukemista.Saa siitä joskus ihan mielenkiintoista tietoakin.Esim.viime numerossa kerrottiin,että Lacuna Coilin Cristina :kuola: seurustelee Slipknotin Jim Rootin kanssa(mitä ihmettä sellainenkin kaunotar tekee jonkun Slipknotin äijän kanssa:eek: )

Orid sanoi:
Hieman offtopic, mutta mikä perkele tuo Kimin vahvistus siirtymisestä Ferrarille oikein samaisessa seiskassa oli?! Vaikka se siirto varma oliskin, tuskin Räikkönen sitä ensimmäisenä seiskalle varmistaisi. Onkohan toimittaja nyt halunnut ymmärtää jotain väärin vai onko juttu ihan tekaistu.

Tää on suoraa lainausta Seiskasta.

"-Sen kun laitat sinne lehteen vaan,että menen Ferrarille,mitä sitä enää salaamaan,formulasankari paljasti yllättäen Seiskan toimittajan pahanpäiväisesti.
Missä valtava mediatilaisuus,missä uuden tallin päälliköt tiedotteineen?Riitti vain mukava rupatteluhetki tutussa ravintolassa tuttujen ihmisten ympäröimänä."

paviaani sanoi:
Tää on suoraa lainausta Seiskasta.

"-Sen kun laitat sinne lehteen..."

Toi on ollut julkinen salaisuus jo monta viikkoa. Joku Kukkonen sen tais möläyttää Euroopan GP:n selostuksen aikana.

paviaani sanoi:
Lacuna Coilin Cristina :kuola: seurustelee Slipknotin Jim Rootin kanssa(mitä ihmettä sellainenkin kaunotar tekee jonkun Slipknotin äijän kanssa:eek: )

Mitä??? Etkö mukaa tosiaan tiennyt, että rokkistarat saa enemmän pyllyä kuin vessanpönttö? Ja luonnollisesti parhaat päältä.

paviaani sanoi:
Tissit:kuola:Usein siinä on aika hyviä tissikuvia:kuola: Itselle tulee Seiska,kun duunista sai vuodeksi tilattua ilmaiseksi yhden lehden ja valitsin sen,koska muut vaihtoehdot ei kiinnostaneet tai ne tulee kirjastoon.Harvoinpa siinä mitään kiinnostavaa on,mutta on se välillä ihan viihdyttävää paskalukemista.Saa siitä joskus ihan mielenkiintoista tietoakin.Esim.viime numerossa kerrottiin,että Lacuna Coilin Cristina :kuola: seurustelee Slipknotin Jim Rootin kanssa(mitä ihmettä sellainenkin kaunotar tekee jonkun Slipknotin äijän kanssa:eek: )
James Root on aika normaalin näkönen rokkiäijä, johan rokkaritsikut diggailee tollasesta karvasesta kitaristiäijän köriläästä. :lol2:

Edit : on muuten aika pitkä äijä vielä, 6'6 eli jotain 195.

muistakaa myös kääntää noita paskalehtiä kaupoissa, huoltoasemilla, kioskeilla yms. väärinpäin (takakansi ulospäin). Fuck seiska.

Täältä lähtee kans peruutus seiskaan,kuhan seuraava lasku tulee.Pitäkööt lehtensä.
Ei siinä varmasti montaa päivää mene,ni ne soittaa jatkotarjouksen kanssa.Siinäpähän soittaa.Saanpas sitten sanoa omat mielipiteeni tuosta tempusta:curs: Oisivat voinu kunnioittaa ees tuonverran.Joku raja seiskallakin perkele,mutta ku ei.

Lordihan on melkein "kansallissankarin" asemassa tällä hetkellä Suomessa ja sitten seiskan paska tekee tollasen tempun.
Iltalehti nosti mun silmissä pisteitä tosi paljon,ku se julkaisi kuvan kaikista Lordin jäsenistä niiden laskeutuessa lentokoneesta.Kaikkien kasvot oli häivytetty,koska lehti kunnioittaa ja arvostaa Lordin arvomaailmaa.Että näin.TV-liitehän löytyy myös iltalehdestä.

pevelius sanoi:
krhm. oletko koskaan ollut töissä?

tiedätkö, että päätoimittaja on eri asia kuin esim. hallitus? päätoimittaja vastaa hallitukselle ja on ihan samanlainen duunari kuin muutkin. ja menettää työpaikkansa jos ei tee työtään kunnolla. maksele siinä sitten asuntovelkaa kelakorvauksilla, ja mieti että "olisko sittenkin pitänyt julkaista ne kuvat".

paska duuni on olla seiskan päätoimittajana, kun moraalista ei voi unelmoidakaan. mutta rajaa nyt tähän keskusteluun.

seiska julkaisi lehtenä ne kuvat, toimittajat eivät julkaisseet kuvia yksityishenkilöinä. muistakaa se kun postailette linkkejä toimittajien kotiosoitteisiin, kuten tässä ketjussa jo on tehty. luulisi olevan helppoa ymmärtää työroolin ja yksityishenkilön ero, kun sitä asiaa tässä muutenkin sivutaan.

mikäli kuvat on julkaistu lain vastaisesti, on putaansuulla oikeus saattaa lehti vastuuseen lakiteitse. ja mikäli taas ei ole julkaistu lain vastaisesti, niin hei, missä ongelma?

jos mä esitän lehdistölle toiveen, että meidän bändin kuvan voisi julkaista, niin onko niiden pakko toimia mun toiveen mukaan?

Mulle on ihan sama julkaiseeko Seiska kuvat lehtenä vai tekeekö sen joku toimittaja yksityishenkilönä. Pointti on se, että joku noiden kuvien julkaisemisesta päättää. Nyt sen päätöksen olisi pitänyt olla erilainen, eikä silloinkaan salettiin joudu kukaan soppajonoon.

Meinaat, että "making honest livin` here mate"? Mulle kertoo ihmisestä jotain, että se tekee duunia seiskassa. Se on sinne duuniin hakenut, se ei ole mikään pakko. Kauheeta olla Seiskan päätoimittajana? Jos siltä tuntuu, niin uskon tollasen uran omaavalle henkilölle löytyvän duunia vaikka mistä lehdestä. Seiskan PT:nä tienaa kuitenkin varmaan ihan kivasti. Ok ei kukaan rationaalinen ihminen tolta pallilta vapaaehtoisesti poistu, mä taisin katsoa liikaa Jerry Maquirea eilen. Mutta jos tuntuu pahalta ja tihrustaa iltasin itsensä uneen, kun tietää olevansa eläin, niin valinta on vapaa.

Tämä homma avasi mun kauan kadoksissa ollutta periaatteellisuuttani edes vähän.

Juu ja olen ollut töissä.

Spidey sanoi:
Räikkönen on noin voinut sanoakin. Päättänyt maksaa potut pottuina tuolle paskalehdelle. Kusettaa seiskan toimittajia.
aika kummallisella tavalla on päättänyt tämän tehdä lisäämällä seiskan myyntiä? kyllä Kimiäkin vituttaisi, jos paskalehdet vaan ignoraisi koko heebon. toi lehtijutuista valittaminen nyt on aivan naurettavaa, kun kumminkin haluavat olla niissä lehdissä.

Jupe84 sanoi:
muistakaa myös kääntää noita paskalehtiä kaupoissa, huoltoasemilla, kioskeilla yms. väärinpäin (takakansi ulospäin). Fuck seiska.

Jep! Tätä mäkin toitotan! Toimikaa! Kyllä luulis jotain tapahtuvan kun joka helvatun paikas on Seiska väärinpäin. Vaikka niitä käänneltäis samaa tahtia takasin oikeenpäin ni väkisinki sitä tulee mietittyä miksi näin.

Adressi on :rock:, tuli se itekin kirjotettua ja kyllä meinaan käännellä seiskoja väärinpäin kun joskus pääsen tästä vakin taudista toipuneena tonne ihmisten ilmoille.

Mä haluan että jengi toimii asian eteen eikä vaan kirjottele palstalla :eek:. Mielipiteet on ok, adressi hieno juttu, mutta tommoset näkyvät teot herättävät sitä huomiota ja pistävät miettimään . IMO. Teot puhumaan!

(ja niin mun ei pitänyt tätä threadia enää avata, mut avasinpa kuitenkin :D. Kiinnostaa sen verran mitä Seiskalle käy, toivottavasti harvinaisen paskasti. Paska lehti!)

Tämän aion laittaa menemään ihan kiusallanikin
Seiskan kustantaja Aller-julkaisut Oy pitää suoramainontaa varten henkilötietorekisteriä.

Henkilötietolain 26 § sanoo että jokaisella rekisteröidyllä on oikeus saada seuraavat tiedot:

- henkilörekisterissä olevat häntä koskevat tiedot
- rekisterin säännönmukaiset tietolähteet
- mihin rekisterin tietoja käytetään ja säännönmukaisesti luovutetaan.

Tiedot on annettava maksutta, jos viimeisestä kyselystä on kulunut yli vuosi. Tiedot on annettava viivytyksettä, kuitenkin viimeistään kolmen kuukauden kuluttua pyynnön esittämisestä.

Seuraavassa mallipohja jonka voit täydentää ja lähettää postitse Aller- julkaisuille.

Lähettäjä: [oma nimi ja postiosoite]

Vastaanottaja: Aller Julkaisut Oy / Asiakaspalvelu
Pursimiehenkatu 29-31 A
00150 Helsinki

SELVITYSPYYNTÖ

Pyydän teitä lähettämään minulle kirjallisen selvityksen, josta ilmenevät seuraavat tiedot (henkilötietolaki 26 § ja 28 §):

- Kopio kaikista hallussanne olevista minua tai perhettäni koskevista tiedoista.
- Mistä olette saaneet yhteystietoni ja mitkä ovat henkilörekisterinne
säännönmukaiset tietolähteet
- Mihin henkilörekisterinne tietoja käytetään ja säännönmukaisesti luovutetaan.

Pyydän teitä lähettämään minulle selvityksenne yhteydessä kopion henkilötietolain 10 § tarkoittamasta rekisteriselosteesta kaikista rekistereistänne, joissa on tai on ollut minua koskevia tietoja.

Kiellän minua koskevien tietojen käsittelyn tai luovuttamisen suoramainontaa, etämyyntiä tai muuta suoramarkkinointia, mielipide- tai markkinatutkimusta taikka muita näihin rinnastettavia toimintoja varten. Kiellän teitä käsittelemästä minua koskevia tietoja, paitsi siinä määrin, kuin on välttämätöntä tämän selvityksen tekemiseksi ja tietojen käsittelykiellon toteuttamiseksi. Pyydän teitä vahvistamaan tietojen käsittelykiellon kirjallisesti selvityksenne yhteydessä (henkilötietolaki 19, 29 ja 30 §).

Henkilötietolain 26 § mukaan yllä olevat tiedot on annettava salassapitosäännösten estämättä ja maksutta. Henkilötietolain 28 § mukaan tiedot on annettava ymmärrettävässä muodossa ja viivytyksettä. Henkilötietolain 28 § mukaan tarkastusoikeuden epäämisen veroisena pidetään sitä, jos ette ole kolmen kuukauden kuluessa tämän kirjeen vastaanottamisesta toimittanut minulle tässä kirjeessä pyytämääni selvitystä.

Jos kieltäydytte antamasta pyytämiäni tietoja, velvoittaa henkilötietolain 28 § teidät antamaan tästä kirjallinen todistus, jossa mainitaan myös ne syyt, joiden vuoksi tarkastusoikeus on evätty. Henkilötietolain 29 § velvoittaa teidät ilmoittamaan tiedon korjaamisesta muun muassa tietojen käsittelykiellon osalta niille, joille olette luovuttaneet tai joilta olette saaneet henkilötietoni. Ellette hyväksy vaatimustani tiedon korjaamisesta, on teidän annettava kirjallinen todistus, jossa on mainittava myös ne syyt, joiden vuoksi vaatimustani ei ole hyväksytty (henkilötietolaki 29 §).

[aika ja paikka] [allekirjoitus ja nimen selvennys]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom