Seiska julkaisi Lordin siviilikuvan !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mika1979 sanoi:
Jos mä esitän lehdistölle toiveen, että mun alastonkuvaa ei saa julkasta niin onko niiden pakko toimia mun toiveen mukaan?

Mihin se raja vedetään....?

koetin nyt valaista sitä, että eri yritysten ja henkilöiden intressit saattavat poiketa toisistaan, jolloin valinta ja vastuu jää jokaisen omaksi huoleksi. seiska siis kantaa vastuun julkaisemistaan kuvista ja jokainen lakia rikkova yksityishenkilö myös.

pevelius sanoi:
koetin nyt valaista sitä, että eri yritysten ja henkilöiden intressit saattavat poiketa toisistaan, jolloin valinta ja vastuu jää jokaisen omaksi huoleksi. seiska siis kantaa vastuun julkaisemistaan kuvista ja jokainen lakia rikkova yksityishenkilö myös.

mulla on tänään aika :david: päivä enkä kyllä tajunnut mitä yritit tossa sanoa..
Ton boldatun kyllä mutta en ymmärrä miten senkään loppuosa tähän liittyy..:)
Kuka yksityishenkilö tässä nyt on lakia rikkonut?

jal8eni sanoi:
No vähä todistusaineistoa tjsp. ja et voi väittää ettet ois lähteny innolla ettimään kyseistä kuvaa netistä, sekä kaikki ois kohta ollu huutamassa :kuvia:

Tomin kuva on ollut lehdessä jo aikoja sitten.
Tosin kuvan laatu ei kauhean hyvä ollut.

Itse tein jo aikaisemmin päätöksen olla ostamatta/lukematta ainuttakaan painotuotetta, joka julkaisee kuvia Lordi&co.:sta ilman maskeja (siis ilman bändin jäsenten lupaa). Seiskaa nyt en ole aikaisemminkaan tilannut/ostanut, joten sama linja jatkuu, ja tekisipä mieleni myös lähettää kiukkuista palautetta sinnepäin. :curs:

Tällaisia emämunauksia tehdään lehdistössä parin vuoden välein.

Viimeksi eräskin media taisi peräti irtisanoa päätoimittajan minkä lisäksi joutuivat maksamaan kymmeniä tuhansia euroja korvaukseksi. Vaikka Lordi onkin bändinä julkisuudessa, on maskien takana silti yksityishenkilöt.

Pistää vihaksi, että Suomessa rupeaa lehdistön moraali rapistumaan tällä tavoin. Ruotuun vain kaikki. Kenkää Seiskan pomoille, kunnon korvausvaateet vetämään jne.

Saisiko tästä aikaiseksi joukkokannetta sen perusteella, että olen Lordi-fanina joutunut kokemaan hirveätä henkistä tuskaa - en olisi halunnut tietää minkä näköinen Tomi on. Nyt tämä elämää kutkuttava salaisuus on rauennut - ei ole mitään jännättävää. Netissä kuka tahansa asiasta kiinnostunut voi tehdä tutkivaa journalismia, mutta se että tämä tieto pakotetaan lööpissä kaiken kansan silmien eteen on niin väärin! Ranteet auki ja menoksi!

Mulla on joku muistikuva että Putaansuu olisi esiintynyt jossain dokumentissa muutama vuosi sitten, aikaa ennen Lordia. Putaansuuhan on tosi kova kiss fani ja toiminut kiss armyn puheenjohtajana. Muistaakseni dokkarissa keskityttiin juuri tuohon kiss fanitukseen. Hämäriä muistikuvia leppoisasta ukosta, joka puhui murteella ja taisi esiintyä joulupukkina. Voipi olla että kyse oli eri henkilöstä...

edit. Olin oikeassa :) Kyse olikin joulupukki dokkarista http://www.ess.fi/Article.jsp?article=92962&category=27&main=21&days=1&dept=2

Luulikos tuo mies tosiaankaan, että euroviisuvoiton jälkeen ei pärstää mediassa näytetä. Ensi viikon seiskassa on alastonkuvat vaimosta ja seiskan netissä video-clipit kidutusseksisessioista...

Toivottavasti media ei kuitenkaan tee kaikkea yrittääkseen mustata noiden mainetta, kuten nuo "Lordin pomo istuu linnassa autopommista"-jutut, joita on ehkä hieman maustettu lööppejä varten. Vituttaa kaikki maailman juorutoimittajat ja rauhanhäiritsijät.

ihmettelinki tänää ku hämeensanomii luin ja siit sai sellasen kuvan et häsa tuomitsi ulkomaidenlehtien paljastus tekoo, mut sitte itte kumminki oli ne kuvat laittanu artikkeliin:jahas:

ps. se lordin naistyyppi näytti aikas hyvältä

Hyvin meni seiska ampumaan itseään nilkkaan. Idiootit varmaan ajattelivat, että pientä närää ja boikotointia tulee, mutta ei kuitenkaan näin massiivista. Vissiin luulivat että lehdet tullaan ryöstämään käsistä. Vitun fiksua, pari päivää sen jälkeen kun Suomen uusi lemmikki esitti toiveensa.

Hitto oli niin jumissa toi adressi sivu etten saanut nimeäni laitettua. Eikä muutenkaan noi linkit toiminut. Jostain kuulin, että 5000 tilaajaa on perunut tilauksensa. Onko kellään mitään tietoa noista luvuista ja kuinka paljon lehteä on tänään myyty?

Ihan oikein, että sitä boikotoidaan. Mulkut.

J_mp sanoi:
Hitto oli niin jumissa toi adressi sivu etten saanut nimeäni laitettua. Eikä muutenkaan noi linkit toiminut. Jostain kuulin, että 5000 tilaajaa on perunut tilauksensa. Onko kellään mitään tietoa noista luvuista ja kuinka paljon lehteä on tänään myyty?

Ihan oikein, että sitä boikotoidaan. Mulkut.

Taitaa seiska tehdä vähän persnettoa tän päivän myynnillä. Uskomatonta tahtia tulee kyllä nimiä tuohon adressiin, kohta 41 000 nimeä.

Selkeästi antoi myös mtv3 ilmi kantansa tuohon touhuun: suora linkki adressiin :D

huh huh. jo 53529 nimeä :eek: :eek: :eek:

valitettavaahan se on, ettei seiska voinut kunnioittaa Lordin pyyntöä. mielenkiinnolla ootan, mitä tapahtuu seuraavaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom