Seiska julkaisi Lordin siviilikuvan !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
pevelius sanoi:
lopettakaa nyt lapset tuo seiskan toimittajien yhteystietojen julkaisu. täytyy vaan toivoa, että kukaan ei saa päähänsä mitään typerää.

lordi on vaan bändi ja seiska on vaan lehti. ja toimittajat ja laulajat on vaan ihmisiä, jotka tekevät työtään. olis se työ sitten kivaa tai ei.

No Lordi on vain bändi ja halusi pysyä julkisuudessa nimenomaan bändinä, ei yksityishenilöinä. Seiskalla ei ole ollut mitään kunioitusta ihmisten yksityisyyttä kohtaan. Nyt saavat itse hieman kosketusta, miltä yksityisyyden katoaminen tuntuu. "Mä teen vaan työtäni" on kyllä samalainen puolustelu kuin "Tää nyt vaan on meidän formaatti." (-ekan idols kisan alkunöyryytysten jälkeen) Itse ovat päättäneet linjansa vaikka ovat tienneet sen satuttavan muita. Tuskin Seiskaa kiinnostaa pidetäänkö niistä. Pääasia, että lehti myy. Ehkä tämä auttaa ymmärtämään. Kukaan tuskin saa mitään tyhmää päähänsä. Joku sähköpostin tai puhelimen tukkiminen on mielestäni ihan oikein.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa kaikki nuo roskalehdet. Eihän niissä oo muuta ku toisten ihmisten yksityiselämän ruotimista. Ketä voi kiinnostaa joidenkin turhien julkkisten elämä niin paljon, että tilaa himaansa Seiskan, Ohon tai muun laatujulkaisun:jahas:

Saisikohan noita seiskan s-postiosoitteita joku ihan vaan vahingossa lisätyksi jonnekin spammaajien postituslistoille. Menisi varmaan kohtuu kätevästi tukkoon sähköpostit. Ei sillä, että minä tietenkään sellaiseen yllyttäisin, mutta kunhan pohdiskelen ääneen...

Ja jos en tuota paskaläystäkettä boikotoisi jo muutenkin, niin viimeistään nyt se menisi boikottiin.

Movdal sanoi:
Seiska varmaan vetoaa siihen että tuon samaisen kuvan julkaisi ennen heitä saksalainen Bild -lehti.
Bild-lehden nettisivuilta on muuten poistettu tuo kuva, ainakin käsittääkseni näin on tehty...:)

mxm sanoi:
Vituttaa kaikki nuo roskalehdet. Eihän niissä oo muuta ku toisten ihmisten yksityiselämän ruotimista. Ketä voi kiinnostaa joidenkin turhien julkkisten elämä niin paljon, että tilaa himaansa Seiskan, Ohon tai muun laatujulkaisun:jahas:

Olen samaa mieltä. Olen boikotoinut seiskaa aina. Se edustaa sitä puolta sananvapaudesta jota pitäisi rajoittaa. Suurin syypää ei ole lehdessä, vaan niissä vajukeissa jotka sitä lukee ja tilaa. Eniten kuvottaa ajatus siitä että joudun elämään sellaisten ihmisten keskellä jotka mahdollistavat tuollaisen kannattavuuden.

Näen ensimmäistä kertaa jotain muuta kuin orjamentaliteettia tässä yhteiskunnassa kun Lordi voitti euroviisut. Ja nyt tuo seiskan saama palaute. Tämä maailma näyttää paremmalta paikalta hetki hetkeltä.

Kun mä menen huomenna kiosklle töihin niin otan kaikki seiskat pois hyllystä ja sanon asiakkaille että olivat loppuneet kesken! HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHHAAH
HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bisley sanoi:
Kun mä menen huomenna kiosklle töihin niin otan kaikki seiskat pois hyllystä ja sanon asiakkaille että olivat loppuneet kesken! HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHHAAH
HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikä mitään, kerää ne sivuun, istut nurkkaan lattialle ilman paitaa ja polttelet lattialla notskissa seiskoja, aina vihaisesti muriset kun asiakkaita tulee sisään...

TheSami sanoi:
Eikä mitään, kerää ne sivuun, istut nurkkaan lattialle ilman paitaa ja polttelet lattialla notskissa seiskoja, aina vihaisesti muriset kun asiakkaita tulee sisään...

:thumbs:

Ja saatanan ilkee ilme aina kun joku pyytää seiskaa. Näin::curs:

Bisley sanoi:
no joo, mut erona tohon mun juttuun on sit et ei tartte seuraavana päivänä mennä enää töihin.
Paitsi ettei varmaan sittenkään tarvitse, jos työnantajalle selviää, että olet tahallasi jättänyt myymättä Seiskoja asiakkaille, jotka olisivat niitä halunneet ostaa. Eli nyt kun olet kirjoittanut tuon tänne omalla naamallasi, niin kannattaa ehkä harkita, että tekeekö tuota sittenkään oikeasti(jos edes olit oikeasti aikeissa tehdä noin).

Kivan kiitoksen Seiska ja Hämeensanomat pistivät Lordilla menemään euroviisuvoitosta. Vittu saatana kun ei voi sen vertaa kunnioittaa yhtyeen toivetta vaan pakko mennä julkaisemaan vielä etusivulla niin että kukaan ei voi olla näkemättä kassajonossa. Varmasti jos yhtye ei olisi esittänyt erityistä toivetta kasvojen salaamisesta niin ei olisi ollut noin isoa juttua etusivulla, mutta nyt saadaan kunnon tuottava "kohu-paljastus" kun laitetaan kuvat lehteen. Vituttaa tuollainen rahastus...

Hoku sanoi:
Pyyntö tuli, ja kohteliasta sitä olisi noudattaa, eikä julkaista kuvia vaikka ne olisi NY timesissa ja Dagenefterissä vai mikä vitun Aftonbladet se ruåtsin lehti onkaan.

Jumalauta kun repesin tuolle Dagenefterille :D Sama kun olisi suomalainen sanomalehti nimeltä Krapula....

Hoku sanoi:
E: Tekevät vaan työtään on mun mielestäni ehkäpä huonoin argumentti ikinä. Ei siihen työhön kukaan pakota, eikä niitä kuvia mikään ylempi taho pakota julkaisemaan. Kyllä se on loppupeleissä ihan kuolevaisen päätös.

krhm. oletko koskaan ollut töissä?

tiedätkö, että päätoimittaja on eri asia kuin esim. hallitus? päätoimittaja vastaa hallitukselle ja on ihan samanlainen duunari kuin muutkin. ja menettää työpaikkansa jos ei tee työtään kunnolla. maksele siinä sitten asuntovelkaa kelakorvauksilla, ja mieti että "olisko sittenkin pitänyt julkaista ne kuvat".

paska duuni on olla seiskan päätoimittajana, kun moraalista ei voi unelmoidakaan. mutta rajaa nyt tähän keskusteluun.

seiska julkaisi lehtenä ne kuvat, toimittajat eivät julkaisseet kuvia yksityishenkilöinä. muistakaa se kun postailette linkkejä toimittajien kotiosoitteisiin, kuten tässä ketjussa jo on tehty. luulisi olevan helppoa ymmärtää työroolin ja yksityishenkilön ero, kun sitä asiaa tässä muutenkin sivutaan.

mikäli kuvat on julkaistu lain vastaisesti, on putaansuulla oikeus saattaa lehti vastuuseen lakiteitse. ja mikäli taas ei ole julkaistu lain vastaisesti, niin hei, missä ongelma?

jos mä esitän lehdistölle toiveen, että meidän bändin kuvan voisi julkaista, niin onko niiden pakko toimia mun toiveen mukaan?

pevelius sanoi:
muistakaa se kun postailette linkkejä toimittajien kotiosoitteisiin, kuten tässä ketjussa jo on tehty. luulisi olevan helppoa ymmärtää työroolin ja yksityishenkilön ero, kun sitä asiaa tässä muutenkin sivutaan.
Missä nuo kotiosoitteet muka ovat, kun en löytänyt, vaikka yritinkin katsoa ketjun läpi? Työpuhelimet, työsähköpostit ja nimet kyllä löytyvät.

onhan tästä ollu jo aiemminkin kuva, tosin aika huono laatuinen. arvasin että seiska julkaisee kuvan. vituttaa mr lordin puolesta. ois voinu vähän kunnioittaa voittajan toivetta mutta ku ei niin ei :curs:

Originally Posted by pevelius
jos mä esitän lehdistölle toiveen, että meidän bändin kuvan voisi julkaista, niin onko niiden pakko toimia mun toiveen mukaan?

Jos mä esitän lehdistölle toiveen, että mun alastonkuvaa ei saa julkasta niin onko niiden pakko toimia mun toiveen mukaan?

Mihin se raja vedetään....?

pevelius sanoi:
Ok, oli sen verran hyvin piilossa ilman mitään osoitteeseen viittaavaa tuossa postissa, että en löytänyt. Mutta toisaalta tuo on tehnyt valinnan tuosta likasankojournalismiin ryhtymisestä jo siinä vaiheessa, kun Seiskaan on mennyt töihin, joten ei minua suuremmin säälitä, vaikka osoitetiedot on joku julkaissutkin.

Saa mahdollisesti vähän maistaa omaa lääkettään ja pääsee kokeilemaan millaista on olla kun yksityisyys menee. Sitähän tuo tekee työkseen muille ihmisille, joten miksi pitäisi yhtään sääliä?

Jylli81 sanoi:
Paitsi ettei varmaan sittenkään tarvitse, jos työnantajalle selviää, että olet tahallasi jättänyt myymättä Seiskoja asiakkaille, jotka olisivat niitä halunneet ostaa. Eli nyt kun olet kirjoittanut tuon tänne omalla naamallasi, niin kannattaa ehkä harkita, että tekeekö tuota sittenkään oikeasti(jos edes olit oikeasti aikeissa tehdä noin).
heh. koku rautakirjalta olis lukemassa täällä juttuja, I doubt it! Vanhoja mummojahan ne siellä kaikki tyynni! Ja sitä paitsi vaikka en möiskään niin millä kukaan todistaa että A. ne ei olis loppuneet(eli ei asiakkaat soita Rkirjalle ja valita et tiedän et toi myyjä panttaa niitä lehtiä takana) B. olisin yrittäny myydä mut ku kukaan ei halunnu ostaa (eli kun palautan lehtiä niin ainahan niitä jää myymättä, tällä kertaa vain vähän enemmän) Muahahahaha!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom