Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wanderer sanoi:Ensinnäkin paska homma mun mielest. :curs: Mut luuleeko porukka tääl tosiaa ettei sen naamaa ois ennen pitkää jossain medias näytettäis? seiska vaan sattu(ehkä) olemaan eka. Ei tässä maailmas mitää batmaniikaa kauaa kateltais ilman et revittäis maski pois.
ITviikko sanoi:Päivitys klo 15.58: 7 päivää on poistanut nettisivuiltaan toimituksen henkilökunnan nimet ja yhteystiedot.
Helsingin Sanomat sanoi:7 päivää -lehden päätoimittaja Eeva-Helena Jokitaipale perustelee kuvan julkaisua sillä, että se on julkaistu myös aiemmin. Alun perin kuva julkaistiin 1999 Helsingin Sanomien Nyt-liitteen artikkelissa, jossa Putaansuu esitteli Kiss-tatuointiaan.
"Ymmärrän, että on kaikenlaisia toivomuksia, mutta en usko tämän horjuttavan Lordin suosiota", Jokitaipale sanoo.
Lehden keskustelupalsta täyttyi keskiviikkona tuhansien Lordin fanien mielenilmauksista. Lukijat ovat myös peruneet tilauksia.
"Joitain peruutuksia on tullut", Jokitaipale myöntää. "Ihmiset reagoivat tällaisiin asioihin kiihkeästi."
Leona sanoi:Jos joku oikeasti haluaa boikotoida ko. lehteä, niin ei mene ko. lehden sivuille katsomaan kuvia! Linkin jakaminen ympäri nettiä ei varmaan auta asiaa, lehti vaan on innoissaan kun saa lisää kävijöitä lehden sivuille. (Tämä kommentti nyt sillä varauksella, että tuolla sivuilla tosiaan on se kuva, minä nimittäin en ole siellä käynyt...)
jal8eni sanoi:Pistäkää ihmeessä nimeä adressiin :curs:
http://boikotoikaaseiskaa.tk/
Tänne lisää palautetta apinoille, jotka eivät itse kunnioita yksityisyyden suojaa:
Pyranha sanoi:Ja sit sä menet ja postaat sen kuvan tännekin ihmisten nähtäväksi