Seiska julkaisi Lordin siviilikuvan !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haistakoot Seiska ja muut lehdet, jotka julkaisi kuvan :kakka: ja se myös, joka kuvan rahan toivossa lähetti lehdelle. Pitäisi sen verran kunnioittaa. Loppu meikeltä se vähäinenkin Seiskan lukeminen.

Wanderer sanoi:
Ensinnäkin paska homma mun mielest. :curs: Mut luuleeko porukka tääl tosiaa ettei sen naamaa ois ennen pitkää jossain medias näytettäis? :david: seiska vaan sattu(ehkä) olemaan eka. Ei tässä maailmas mitää batmaniikaa kauaa kateltais ilman et revittäis maski pois.

Voihan sitä tehdä mitä vain, mutta sitten on kestettävä seuraukset. Mediallakin on oltava vastuu.

Vittumainen temppu ja tuomitsen sen kuten muutkin, mutta tuskin siitä kukaan rahaa sai (niinkuin yleensäkään seiskan paljastuksista). Tuo oli vanha kuva jostain vanhasta City-lehdestä, sitä se päätoimittaja radiossa höpötti.

Mr. Lordi on julkisuudessa juuri Lordina, ei Tomi Putaansuuna. Jos hän haluaisi esitellä naamaansa, kotiaan, perhettään yms. julkisuudessa, niin silloin hän olisi sen jo tehnyt. Minusta helvetin törkeä teko, eikä kyseinen lehti saa mitään sympatiaa sillä perusteella, että joku sen olisi kuitenkin tehnyt joskus. Silläkö voi kaiken perustella,että joku tekee sen kuitenkin joskus??

Kyllähän toi törkeä temppu seiskalta oli...oli kyllä odotettavissa et se on just seiska kuka ton ensimmäisten joukossa tekee:curs:

Mitäköhän ihmeellistä tässä nyt oikein on, onko julkkiksilta aiemmin kysytty lupaa saako lehdessä näyttää kuvaa vai ei?

Ja jos tuollaiseen juttuun Lordin bändi kaatuisi niin sitten saisikin kaatua. Tuskin vaikuttaa sen kummemmin mihinkään, kaikki kuitenkin ymmärtää että siellä on ihan tavallinen jannu maskin alla. Ja itse kyllä muistan nähneeni aiemminkin jossain juorulehdessä lordin siviilikuvan, joten itselle ei ainakaaan mitään uutta tämä.

ITviikko sanoi:
Päivitys klo 15.58: 7 päivää on poistanut nettisivuiltaan toimituksen henkilökunnan nimet ja yhteystiedot.

Hohoo, onkohan tullut muutama sähköposti?? No, helpostihan noi on löydettävissä vaikkapa kyseisestä lehdestä :)

edit: Siinäpä vielä noita nimiä ja yhteystietoja jos joku kaipailee... http://web.archive.org/web/20050306232800/www.seiska.fi/toimitus/

Helsingin Sanomat sanoi:
7 päivää -lehden päätoimittaja Eeva-Helena Jokitaipale perustelee kuvan julkaisua sillä, että se on julkaistu myös aiemmin. Alun perin kuva julkaistiin 1999 Helsingin Sanomien Nyt-liitteen artikkelissa, jossa Putaansuu esitteli Kiss-tatuointiaan.
"Ymmärrän, että on kaikenlaisia toivomuksia, mutta en usko tämän horjuttavan Lordin suosiota", Jokitaipale sanoo.
Lehden keskustelupalsta täyttyi keskiviikkona tuhansien Lordin fanien mielenilmauksista. Lukijat ovat myös peruneet tilauksia.
"Joitain peruutuksia on tullut", Jokitaipale myöntää. "Ihmiset reagoivat tällaisiin asioihin kiihkeästi."

No, toivottavasti peruutuksia tulee enemmän kuin "joitain"....

Leona sanoi:
Jos joku oikeasti haluaa boikotoida ko. lehteä, niin ei mene ko. lehden sivuille katsomaan kuvia! Linkin jakaminen ympäri nettiä ei varmaan auta asiaa, lehti vaan on innoissaan kun saa lisää kävijöitä lehden sivuille. (Tämä kommentti nyt sillä varauksella, että tuolla sivuilla tosiaan on se kuva, minä nimittäin en ole siellä käynyt...)

Öh, ruokiksella kaupassa "the kuva" hyppäsi heti kassajonossa silmään, on meinaan laitettu hianosti suoraan seiskan etusivulle.

EDIT: potkasen muuten seiskan toimittajia munille jos näen joskus jossain!

EDIT: ja Jokitaipaletta peppuun!

Hah hah haa! En suoraan sanottuna pidä paljoakaan Lordista, mutta Seiskaa olen aina vihannut juuri tälläisten tapausten takia. Tämä tempaus antaa minulle enemmän iloa kuin Viisujen voitto.

Tänne lisää palautetta apinoille, jotka eivät itse kunnioita yksityisyyden suojaa:

Vastaava päätoimittaja
Eeva-Helena Jokitaipale
betsy@seiska.fi
09-777 77 300

Päätoimittaja
Marko Petäjäjärvi
mape@seiska.fi
09-777 77 302

Toimituspäällikkö
Jari Peltomäki
jari@seiska.fi
09-777 77 320

Toimituspäällikkö
Anne Pennanen
anne@seiska.fi
09-777 77 305

AD (art director)
Sonja Gåsman
sonja@seiska.fi
09-777 77 319

Toimitussihteeri
Arto Karjalainen
arto@seiska.fi
09-777 77 218

Toimitussihteeri
Lide Murto
lide@seiska.fi
09-777 77 304

Erikoistoimittaja
Heli Kettunen
heli.kettunen@aller.fi
09-777 77 306

Toimittaja
Ani Heilala
ani@seiska.fi
09-777 77 335

Toimittaja
Ilkka Janhunen
ilkka@seiska.fi
09-777 77 336

Toimittaja
Heli Karonen
karonen@seiska.fi
09-777 77 363

Toimittaja
Maria Lager
maria@seiska.fi
09-777 77 307

Toimittaja
Kai Merilä
kai@seiska.fi
09-777 77 216

Toimittaja
Seppo Metso
seppo@seiska.fi
09-777 77 316

Toimittaja
Carmen Mäkinen
carmen@seiska.fi
09-777 77 317

Toimittaja
Sari Mykkänen
sarim@seiska.fi
09-777 77 318

Toimittaja
Sunniva Strömnes
sunniva@seiska.fi
09-777 77 364

Kuvatoimittaja
Inka Blumenthal
inka@seiska.fi
09-777 77 327

Kuvatoimituksen assistentti
Pia Haavisto
piak@seiska.fi
09-777 77 343

Taittaja
Milla Oinonen
millao@seiska.fi
09-777 77 362

Taittaja
Teija Rantanen
teija@seiska.fi
09-777 77 326

Taittaja
Heli Sutinen
helix@seiska.fi
09-777 77 325

Valokuvaaja
Mikko Malinen
malinen@seiska.fi
09-777 77 345

Valokuvaaja
Matti Matikainen
matti.matikainen@aller.fi
09-777 77 812

Valokuvaaja
Heikki Y. Rissanen
heikki@seiska.fi
09-777 77 328

Toimituksen sihteeri
Sari Koskinen
sari@seiska.fi
09-777 77 323

Toimituksen sihteeri
Tarja Miettinen
tarjam@seiska.fi
09-777 77 321

Toimituksen sihteeri
Elsa Pankkonen
elsa@seiska.fi
09-777 77 315

Päällikkö
Jussi Arola
jussi@seiska.fi
09-777 77 351

Toimitussihteeri
Jorma Jortikka
jorma@seiska.fi
09-777 77 353

Tv-toimittaja
Atte Alhainen
atte@seiska.fi
09-777 77 356

Tv-toimittaja
Anne Korppila
anne.korppila@aller.fi
09-777 77 361

Tv-toimittaja
Ismo Lehtonen
ismo@seiska.fi
09-777 77 359

Tv-toimittaja
Tommi Pietarinen
tommi@seiska.fi
09-777 77 344

Tv-toimittaja
Meira Ruonavaara
meira@seiska.fi
09-777 77 354

Tv-toimittaja
Anu Räsänen
anu@seiska.fi
09-777 77 358

Tv-toimittaja
Nanna Siirilä
nanna@seiska.fi
09-777 77 352

Tv-toimittaja (elokuva- ja videoesittelyt)
Sami Parkkonen
09-777 77 77

Tv-toimittaja (urheilu)
Kari Karppinen
09-777 77 77

Tv-toimittaja (urheilu)
Seppo Lösönen
09-777 77 77

Tv-taittaja
Suvi Riiheläinen
suvi.riihelainen@aller.fi
09-777 77 357

Toimittaja
Carmen Mäkinen

Onko tää se missi Carmen? Osaako se muka kirjoittaa? Tosin Seiskassahan ei välttämättä tarvii osata.

mitäpä sitä pienen ihmisen yksityisyydellä,tärkeintä että seiska myy..

Pyranha sanoi:
Ja sit sä menet ja postaat sen kuvan tännekin ihmisten nähtäväksi :)

Mulle tuli ihan sama mieleen. Mutta eniveis idiootti temppu Seiskalta. Mut :kakka: lehtihän se muutenkin on. Mä en tätä threadia enää avaa, enkä aio katella Seiskaa. Omalla tavallani näin siis kunnioitan Lordin yksityisyyttä ja toivetta. :piis:

Ihan turha perustella seiskan puolustamista sillä, että ne kuvat olisi kuitenkin julkaistu. Ulkomaiset lehdet sinänsä ymmärtää, mutta että pitää euron kuvat silmissä kusta omiin muroihin!? Pyyntö tuli, ja kohteliasta sitä olisi noudattaa, eikä julkaista kuvia vaikka ne olisi NY timesissa ja Dagenefterissä vai mikä vitun Aftonbladet se ruåtsin lehti onkaan.

Mailia meni ja nimi adressiin. Nyt kun saisi faijan vielä pistämään tilauksen poikki.

Ei sillä, mä luin ennen seiskaa ihan ilman omantunnon tuskia, että siinä mielessä olen itekkin tekopyhä paska. Mutta tämä vaan tuntuu niin valtavan törkeältä, että ruinaan isulta se tilauksen loppumista.

E: Tekevät vaan työtään on mun mielestäni ehkäpä huonoin argumentti ikinä. Ei siihen työhön kukaan pakota, eikä niitä kuvia mikään ylempi taho pakota julkaisemaan. Kyllä se on loppupeleissä ihan kuolevaisen päätös.

Suositut

Back
Ylös Bottom