Seiska julkaisi Lordin siviilikuvan !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
Raejuusto sanoi:
Onko sillä nyt loppujenlopuksi niin väliä? Kaikki kyllä tietää että Seiska, Ilta-Sanomat ym. on paskaisia juorulehtiä ja journalismin likaviemäreitä joita pitää muutenkin boikotoida (kuka hitto niitä edes lukee?). Ennen pitkää tuollaisen julkisuuden saaneen bändin naamat paljastuu. Onhan se jalo ajatus että naamat voitaisiin pitää piilossa, mutta tuskin niiden paljastaminen Lordin uraa tuhoaa, jos bändi kerran esiintyy julkisuudessa aina maskit päällä.

Kurja homma ettei lehti kunnioittanut Lordin pyyntöä, mutta tuskin se ura siihen kaatuu. Eiköhän tämä ollut ennakoitavissa kyseisten lehtien maineen ja menettelytavat tuntien.

no eihän se ura mihinkään kaadu!!!

tomi EI vain HALUA julkisuutta naamalleen,haluaa käydä kaupassa ja kapakassa normaalisti,joka kyllä on kohta vitun vaikeaa!!!

nuo kaikki jalouspaskat saa unohtaa,kyse on VAIN ja AINOASTAAN omasta rauhasta.
ja jos joku jotain änkyttää vielä ettei se niin ole,niin satuttiin asumaan 18 vuotta naapureina ja tunnettu ollaan reilut 20 vuotta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Movdal sanoi:
Seiska varmaan vetoaa siihen että tuon samaisen kuvan julkaisi ennen heitä saksalainen Bild -lehti.

Tää on vähän periaatteella yksi edellä ja muut perässä vaikka heikoille jäille eli hölmölän hommaa. Vedotkoon mihin vetoaa, mutta mä en enää sitä lehteä lue. Koskaan en oo rahojani siihen haaskannut, mutta lukenut oon kampaajalla jne. Tästä eteenpäin mun aika on liian arvokasta käytettäväksi seiskan lukemiseen.

kreisikov sanoi:
Veikkaan, että heitä kiinnostaa enemmän raha, kuin se mikä ihmisiä kiinnostaa. Nyttenhän ihmisiä kiinnostaa lähinnä sinne forumille vittuilu, lehden boikotointi jne. Sivulla käyvien ihmisten laadulla on varmaan myös merkitystä ja tällä hetkellä suurin osa taitaa olla näitä boikotoijia.
Toki se on raha, mikä heitä kiinnostaa ja pahoin pelkään, että pitävät kuitenkin kävijämääriä jonkinlaisena mittarina siitä, minkä tyyppiset uutiset saa ihmiset myös ostamaan lehtiä. Näin ajattelen siis yleisestikin, en erityisesti juuri tämän tapauksen kohdalla. Monesti ihmiset paheksuvat mm. Seiskan uutisointia, mutta kummasti niitä lukijoita silti riittää.

Voit kuitenkin olla oikeassa, en ole itse käynyt katsomassa noita vittuiluja - enkä mene :D

Edit: Tarkensin vähän

Mömmö sanoi:
Niinhän se on. mutta 12 vuotta onnistuivat salaamaan kasvot, siis Suomi rankaisi lordia kun meni euroviisuihin, jos ei olisi mennyt ei kasvotkaan olisi paljastuneet.

No kyllähän se aika absurdia oli olettaa, että tuollaisen kiinnostuksen äkillisen nousun jälkeen ne naamat piilossa pysyis. Kyllä se ihan oma valinta oli mennä viisuihin ja varmasti tuo naamojen näyttäminen itkettää lopulta aika vähän kun levymyynti varmaan moninkertaistuu ja ilmaista mainosta saa todella monessa maassa.

Lordi sitä, lordi tätä....mainosta kaikki.

zztop sanoi:
no eihän se ura mihinkään kaadu!!!

tomi EI vain HALUA julkisuutta naamalleen,haluaa käydä kaupassa ja kapakassa normaalisti,joka kyllä on kohta vitun vaikeaa!!!

nuo kaikki jalouspaskat saa unohtaa,kyse on VAIN ja AINOASTAAN omasta rauhasta.
ja jos joku jotain änkyttää vielä ettei se niin ole,niin satuttiin asumaan 18 vuotta naapureina ja tunnettu ollaan reilut 20 vuotta.

Tottakai se on niin että ihmisellä pitäisi olla oikeus päättää oman naamansa julkisesta esittämisestä, mutta kun se on aivan mahdotonta jos tuollaista julkisuutta itselleen saa. Se ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön. Tuo ennakkovaroitus "uran tuhoamisesta" oli erittäin fiksu veto, sillä Lordin fanijoukko kyllä pitää huolen lehden rankaisemisesta.

Loppupeleissä nämä roskalehdet ei oikeastaan ole mitään salaperäisiä mörköjä jotka tahallaan likaavat julkisuudessa olevien ihmisten elämää, vaan niiden olemassaolon perusta on ihmiset jotka ostaa niitä. Näinollen tästäkin tempusta voi syyttää oikeastaan vaan niitä elämäänsä kyllästyneitä idiootteja jotka näitä lehtiä tilaa ja ostaa...

Mike sanoi:
Eipä tuo lärvi kauaa olisi piilossa pysynyt. Ei noilla romppeilla mennä lentokoneeseen tai muualle. Hotelliinkin loggaillaan taatusti omalla naamalla ja nyt viisujen jälkeen varmasti paparazit olisivat iskeneet jo silkasta mielenkiinnosta.
Kissiltä onnistui kasvojen piilotus vuosien ajan, vaikka yhtye oli varmasti paljon suositumpi 80-luvulla kuin Lordi nykyään.

Eihän sillä väliä ole, mutta törkeetä julkasta, kun toinen pyytää julkisesti, että ei julkasta.

Melkeen toivon, että tilaisin seiskaa, että voisin sen lopettaa, mutta en ole ikinä tilannut tai lukenut koko lehteä, niin ei oikeen voi tehdä mitään boikottia / tilauksen lopetusta :D

Itsehän tilauksen lopetin ja kirjotin palautteeseen että Hävetkää!!. En kyllä paljoa häviä vaikka tilaus nyt loppuu. Ihan hyvänä tv/wc lehtenä kuitenki pitänyt.

Helvetti että pistää keittämään tuollainen toiminta lehdeltä. Ei minkäänlaista kunnioitusta henkilön yksityisyyttä kohtaan. :curs:

Niin se vain on, että julkisuudesta ei voi poimia pelkästään marjoja. Tuskinpa olisi esim. poliitikkojen nais- yms. sekoiluista jätetty kirjoittamatta, vaikka poliitikot olisivat itse pyytäneet, että vain kivoista asioista kirjoitettaisiin.

Nor sanoi:
Miten toisen naaman edes saa laittaa lehteen jos ei itse anna lupaa?
Tohon on paha vastata, jotenkin lakia kiertämällä :d , mutta kyllähän tommoset seiskat on varmaan oikeudessa kunnianluokkaus syytteiden takia.

Jaaa-a, en kyllä ymmärrä ketä toikin kuva haittaa tai ketä sen julkaisu palvelee.
Ihan vitun turhaa. Miten tuon julkaisu muuten haittaa "duunia"?

Meidän ex lakitiedon opettaja sanoi että toisista ei saa ottaa kuvia/julkaista niitä missään jos ei anna lupaa. Jos joulupukki ottaa minusta kuvan ja laittaa sen nettiin minä voin haasta hänet oikeuteen.

Huppe sanoi:
Jaaa-a, en kyllä ymmärrä ketä toikin kuva haittaa tai ketä sen julkaisu palvelee.
Ihan vitun turhaa. Miten tuon julkaisu muuten haittaa "duunia"?

Mutta kun se on sen jutun juoni, en tietenkään oleta että purkkapoppis ymmärtää. ;)

Mua ei kiinnosta naamat maskien takana, enkä avaa noita linkkejä, missä luulen kuvien olevan. Mitenkään tämä ei minua haittaa, että kuvat on julkaistu. MUTTA se seikka, että bändi nimenomaan PYYSI SUOMEN LEHDISTÖLTÄ RAUHAA, huikean viisuvoiton jälkeen, ja sitten jotkut mulkut kuitenkin julkaisee kuvat, niin KYLLÄ PISTÄÄ VITUTTAAN!!! Oliko todellakin niin vaikeaa kunnioittaa toisen toivomusta???
e010.gif

PYYDÄN KAIKILTA, jos ette ole tilaajia, NIIN ÄLKÄÄ NYT AINAKAAN OSTAKO TÄTÄ KO. LEHDEN IRTONUMEROA! Ja tietysti se olisi hienoa, mikäli tilaajatkin lopettaisivat tilauksensa. Ihan periaatteen vuoksi vaan ärsyttää!
a045.gif

kyllä se haittaa koska nimenomaan koko bändin gendre on luotu tuohon maskien käyttöön.Outoa ettei 7päivää lehti voinut kunnioittaa bändin pyyntöä olla julkaisematta kuvia jos muutkin lehdet suomessa siihen suostuivat.tollainen toiminta osoittaa kyllä jotakin lehden toimintatavoista ja motiiveista.

Vittuun tollaset seiskan perkeleet!:curs: Kuka meni pettämään Lordin? Joku saatanan karvaperse jostain peräpohojolasta päätti olla hauska ja antaa kuvan:curs:

Olikohan maanantain iltasanomat vai -lehti, kun oli julkaistu bändin siiviilikuvia niin, että niiden naamat oli shopattu tunnistamattomaksi (<--onko toi oikee sana? ).

HC76 sanoi:
Toisaalta hieman naiivia edes kuvitella että pystyy pitämään kasvonsa piilossa julkisuudesta euroviisuvoiton jälkeen. :rolleyes:

SILTI ois ainakin suomen paskalehdet voineet kunnioittaa herra lortin toivetta.

Ei mikään yllätys että seiskalehden munattomat rahanahneet kusipäät menivät kuvan julkaisemaan. Hienoa! :curs:

Komppaan.

"Oikeus tietää" my ass... :down:

Suositut

Back
Ylös Bottom