Sauvon vahvinmies kisat 29.7

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sauvon Tappers inn järjestää sauvon elopäivillä 29.7 Jo toista kertaa SAUVON VAHVINMIES kilpailut! Eli kaikki vahvat ja ei niin vahvat mukaan. Jos ei pärjää niissä kisoissa voi osallistua sen jälkeen oluen juonti kilpailuun:kippis1: T:hallitseva mestari:whip:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko mitään enempää faktaa noista kisoista, kuten esim. lajeja tms...?

Muistaakseni siel oli joku oluttynnyrin kannattelu, ja jonku auton veto. Muuta en tiiä.

PS: aika turha threadi :D

Lajeista ei vielä tietoa, mutta kisat on melko leikkimieliset ja vaan pari kolme lajia.PS:Weak ideani olikin, että saataisiin vähän kovemmat kisat kuin viime vuonna ja sen jälkeen kaikki siihen baariin ottamaan palautus juomat:D PS 2:et varmaan uskalla ite osallistua

Sauvon Tappers inn järjestää sauvon elopäivillä 29.7 Jo toista kertaa SAUVON VAHVINMIES kilpailut! Eli kaikki vahvat ja ei niin vahvat mukaan. Jos ei pärjää niissä kisoissa voi osallistua sen jälkeen oluen juonti kilpailuun:kippis1: T:hallitseva mestari:whip:

Lukaisin tiedotteen ja:
Tappers´inn: Ohjelmaa koko vuorokaudeksi, mm. Sauvon vahvin mies & Sauvon vahvin nainen kilpailu terassilla klo 14.30-16.30, Ilmoittautuminen paikanpäällä klo 9 alkaen

Joten myös naisille on kilpailu?:rock:
Kisoja on niin vähän, että tuoltakin voisi hakea tuntumaa,:whip: onko kisa kaikille avoin? Mistä lisää infoa?

Lajeista ei vielä tietoa, mutta kisat on melko leikkimieliset ja vaan pari kolme lajia.PS:Weak ideani olikin, että saataisiin vähän kovemmat kisat kuin viime vuonna ja sen jälkeen kaikki siihen baariin ottamaan palautus juomat:D PS 2:et varmaan uskalla ite osallistua
Njaa, emmää taida kehdata. Harkitsen, ja oon kyllä harkinnukki jonku aikaa... Pitää kattoo jos sais jotain kavereitakin mukaan.

Mertu: kyllä se taitaa, ehkä, olla kaikille avoin. Onhan hallitseva mestarikin muualta, kuin Sauvosta ;)

joo siis korjaan, että sauvon vahvin mies JA nainen kisat:rock:On tosiaan kaikille avoimet ja Weakille vielä tiedoksi että viime vuonna miesten kisan voitto jaettiin tasaisen väännön jälkeen kahden henkilön kesken

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän me Weakki olla molemmat mukana, annetaan viimevuoden voittajille kunnolla kampoihin. Pikkupoikia molemmat:) .

No jos sääkin oot mukana, niin pakko Weakin ja myös mun on osallistua. SilkkaaLihastakin varmaan lähtee mukaan. Onpahan ainakin osallistujia, vaikka Weak vie kuitenkin sen voiton. Se on sentään voimanostaja:)

Weakki ja mäykkä ehdotomasti osallistumaan! Helvetti kun olen täällä sveduissa niin en pääse osallistumaan, kuulemma hassut kisat. Putehan ne viime vuonna voitti, eikös? Kyllä mä sen rysiksen aina pesen, se on varma :D

Putelle ja mulle tuli viime vuonna tasapeli:wall: Tänä vuonna tavote voittaa ainakin Pute:evil: Anteeksi tyhmä kysymys RRkalle mutta mikä on rysis?

Jumallauta, mää oo tällasista kisoista kuullukkaa! Mää oon jo käytännössä mukana! JOS vaan töiltä pääsee =P
Ei oo rahast kiinni, otetaa joustoo/vapaat.

Niistä lajeista olis kyllä kiva kuulla, mitä kaikkea on. Joku oluttynnyrin kannattelu vaatii lähinnä kestävyyttä, eikä voimaa. :)

Niistä lajeista olis kyllä kiva kuulla, mitä kaikkea on. Joku oluttynnyrin kannattelu vaatii lähinnä kestävyyttä, eikä voimaa. :)

En tiedä onko oikea termi voimakestävyys vai mikä, mutta ei se kestävyys paljon pääse esille, jos ei ole voimaa nostaa tynnyriä ylös tai sen hädintuskin jaksaa nostaa kannatteluasentoon ;)
Vähän sama kuin voi kuitata "pyydä sitten joku maratoonari sinne", kun porukka selittää mitenkä sotilaspenkki vaatii vain kestävyyttä.

En tiedä onko oikea termi voimakestävyys vai mikä, mutta ei se kestävyys paljon pääse esille, jos ei ole voimaa nostaa tynnyriä ylös tai sen hädintuskin jaksaa nostaa kannatteluasentoon ;)
Vähän sama kuin voi kuitata "pyydä sitten joku maratoonari sinne", kun porukka selittää mitenkä sotilaspenkki vaatii vain kestävyyttä.

Joo no toi on ihan totta. :D Mut enivei, ennemmin jotain muuta ku tynnyrinkannattelua.

Muistanko oikein vai tuliko viime vuonna Putella ja Patelle tasapeli? Pitäis vissiin tulla näyttään molemmille...no ei kai:)

Muistanko oikein vai tuliko viime vuonna Putella ja Patelle tasapeli? Pitäis vissiin tulla näyttään molemmille...no ei kai:)
Näin taisi olla asian laita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom