Sauli Niinistö lähtee ehdolle presidentiksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joku73
  • Aloitettu Aloitettu
mage sanoi:
Hän (Halme) on mies jonka olemme ansainneet.

Totta, ja tätä kannattaa miettiä tarkkaan. Halmeen äänestäjät ansaitsivat Halmeen, ja hänestä saavat sitten muutkin nauttia. Tarvitaanko parempaa kannustinta äänestää jatkossa aktiivisemmin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jakob sanoi:
En olis muuten, mutta ku Mike kerran aloitti :D. Vittu mikä vitsi koko äijä. Huumeista vapaa Suomi muutamassa vuodessa, jepjep..

En kyllä tolle Niinistöllekkään kauheasti lämpene.

Jos Halmeesta tulee joskus Suomen presidentti, allekirjoittanut muuttaa a.s.a.p Keski-Eurooppaan elleivät satu opiskelut olemaan kesken tai joku muu erittäin painava syy jäädä.

IMO sillä joka jättää käymättä äänestämässä - edes tyhjää lappua jättämässä - ei ole mitään oikeutta valittaa tämän maan asioista kun ei edes ole yrittänyt niihin vaikuttaa.

Ai niin, ja sitten itse asiaan. Henkilöistä en vielä tiedä, mutta Perussuomalaisia, Kokoomusta tai RKP:tä en äänestä.

Voi kyllä olla että niinistölle menee meikäläisen ääni kun vaalit koittavat. Oli muutenkin Niinistöltä melkoisen kova suoritus roikkua puku päällä Khao Lakissa yhdellä kädellä puhelinpylväässä, toisessa kädessä asiakirjasalkku kun Tsunami pyyhkäisi yli. Ja sit saadaan suomeen myöskin lisää hyviä rullaluistelubaanoja jos Niinistö valitaan. :D
No joo meikäläinen ei tiedä politiikasta hevon paskaa mut jos jotain on pakko äänestää niin se on ehdottomasti Sauli. :thumbs:

Niinistö käy ihan avoimesti salillakin, oli tänään kuvia lehdessä. Se ei voi olla paha ihminen.

Ja jos tuota äänestämistä ta äänestämättä jättämistä vielä miettii niin ihan oikealle ehdokkaalle annettu ääni on aina pois siltä jota ei missään nimessä halua valittavan. Eli sen suhteellinen äänimäärä pienenee vaikka äänestäisi jotain varmaa häviäjää. Äänestämättä jättäminen on vain sen vastenmielisimmän ehdokkaan eduksi.

lej sanoi:
Niinistö käy ihan avoimesti salillakin, oli tänään kuvia lehdessä. Se ei voi olla paha ihminen.
.

Mikä lehti? Skannaa kansalle :kuvia: Oliko Saulin salitulokset myös esillä :D

Sinoli sanoi:
Mikä lehti? Skannaa kansalle :kuvia: Oliko Saulin salitulokset myös esillä :D
Ilta-Sanomat, siitä tulee kylläkin miinus, että käy kuulemma vaan rullaluistelua varten.

Jos vastakkain tulee Niinistö ja Halonen niin ei tarvitse äänestyskopissa paljoakaan pähkäillä. Niinistön kohdalle tulee raksi aika nopsaan. Halonen on tehnyt jo riittävästi tyhmiä (omasta mielestäni) päätöksiä.

Olen näköjään ainoa, jonka mielestä Tanja "Mark-el-Zein-on-pannut-minua-perseeseen/Minulla-on-eläväiset-ja-sielukkaat-silmät" Karpelan kanssa seurustelu - sori kihloissa olo - on negatiivinen asia. Taidan vetää itseni nakujojoon. Porkkana perseessä. Paitsi että jojossa toi rectum löystyy, eihän se vihannes siellä pysy. No, vaimo voi sitä möhnälammikossa lilluvaa porkkanaa katsellessa sitten miettiä, että miksi sanoi aina niin pahasti. Ei se sen vika ole. Itse olin liian heikko.

Äänestämättä jättäminen liittyy ns.vapaamatkustajan ongelmaan. Eli antaa muiden tehdä yhteiset asiat, jos voi saavuttaa omat tavoitteensa tekemättä mitään. Tähän liittyy äänestämättä jättäminen, tv-luvan maksamatta jättäminen ja alkup. nimen mukaisesti pummilla matkustaminen. Mutta ei kaikkien pidäkään äänestää, edustuksellisessa demokratiassa ihmiset saavat valita ne ketkä heitä edustavat, jos ei tällä tiedonvälityksen aikakaudella ymmärrä sen vertaa politiikasta, ettei tiedä mitkä asiat itselle ovat tärkeitä niin voi jäädä kauas sieltä vaaliuurnalta. Tää nyt ei niinkään koske presidentinvaaleja, mutta kunnallis- ja eduskuntavaaleja kyllä. Presidentinvaalit perustuu ensisijassa ehdokkaan karismaan, tosin kyllähän se presssa Suomea edustaa ulkomaita kohtaan, eli vähän voi miettiä olisiko se Halme paras ehdokas edustamaan Suomea...

Tähän väliin Halonen sopii enemmän kuin hyvin. Halonen ei ole paha eikä tyhmä ihminen, mutta sopii mun mielestä paremmin tuollaisiin tehtäviin, kuin Suomen presidentiksi.
WCSDGjulkistaminen_p.jpg

ILO:n pääjohtaja Juan Somavia ja maailmankomission puheenjohtajat Halonen ja Mkapa.

Viimeksi muokattu:
Tärkeintä olisi saada se Halonen V***uun sieltä.

Äänestäisin pitkin hampain Vanhasta, tai jopa Tuomiojaa jos sillä päästäisiin tuosta oliosta eroon.

Niinistön saaminen pressaksi taitaisi ikävä kyllä olla liian hyvää ollakseen totta nyky-Suomessa :(

Aika hyvinhän se menee jos Tuomioja on ehdolla. Sillon ei Halosesta tule presidenttiä ja se on fakta. He ovat nimittäin samassa puolueessa.

Hämmer sanoi:
Ei ole Halosessakaan mielestäni yhtään mitään vikaa, päinvastoin.

No eipä niin. Minä en vaan tykkää, että pieni punatukkainen muumimamma on puolustusvoimien ylipäällikkö. Tämä on tietenkin vaan mun mielipide ja ei millään tavalla loukkaus presidentti-instituutiota vastaan.

Uskaltaisinpa MELKEIN pistää vasemman kiveksen vetoa, että Niinistö on seuraava presidentti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom