Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole kuulunut Samsungista sitten niin mitään.

Oletko ollut yhteydessä heihin päin? Luulis että jotain olisi jo kuulunut. :jahas:

Taas on pientä ihmistä kusetettu...

Karpo asialle.

karpo.jpg

"Pakkislaiset pettyivät, kun heitä vastaan asettunut suurfirma jätti heidät puille paljaille. Tänään selvitämme, kuka oikein on kaiken takana..."

Ehkä kuitenkin kannattaa ensin soittaa Samsungille, muistuttaa asiasta ja sitten vasta uhata Karpolla.

Ei kyllä mä otan kaiken tosissaan.

Ei kyllä mä otan kaiken tosissaan.

Eka pitää uhata Sampo Karpolla ja jos sekään ei tuota tulosta niin sit pistetään jo itse Vihtahousu asialle.

En. Kai sinne pitää mailaa, en vain viitsi ruikuttaa jos sielläpäin ei oikein nappaa.

Eipä sun tarvitsekkaan... sillä

Tästä kun tuli niin julkinen, siis että voitto laitetaan lasten osastolle ja moni laittoi aikaa hyvän asian takia, niin laitetaan samalla voimalla negatiivinen julkisuus sämsungille.
Heitä ketjuun ko sähköpostiosoite, niin jokainen voi omalla vastuulla ( en yllytä) ja omalla voimalla laittaa sinne palautetta. Varmaan, luulisin, että ovat tietoisia, mihin voitto oli tarkoitettu?
Niin, ja jokainenhan voi äänestää jaloillaa. Eli, jos olet telkkaria tms tilpehööriä ostamassa, niin muista, millä arvoilla Mr Sämsung pelaa. Ja muista mainita asiasta myös kavereille...

Näissä kuvissa ja tunnelmissa
-r3-

Edit: älä laita osoitetta. En halua saada tuomiota yllytyksestä nettirikokseen. Sellaisestakin kaiketi voi saada tässä maassa tuomion.
Edit2: en uskoisikaan sinun laittavan sitä tänne, mutta kunhan mainitsin... ja itsekseni mutisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom