Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
Lasten klinikalle kuulemma ei kannata tuota lahjoittaa, kertoivat että se pöllitään sieltä samointein. Antoivat uuden kohteen nuorisopsykiatrian osasto B1.

Lahjoitellaanko tuonne? Osasto on suljettu osasto, joten antoivat ehdot, että saan viedä sen lahjoituksen sinne henk.koht. ja saan kuvata tilanteen, mutta potilaita ei saa kuvata. Henkilökunta saa olla kuvissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä,sinne vaan :thumbs:

Sinne vain :thumbs:

Oletko soitellut mihinkään lehtiin ja kertonut tätä taistelu tarinaa? Nimittäin näin voi myös saada hieman kirjoituksia pakkiksen ulkopuolelle lehtiin.

Menisi mielestäni jo mauttomuuden puolelle. :down:

:offtopic: Onko sillä väliä kuinka uutisen aiheet menevät lehtiin? Lehti itse valitsee uutisoivatko asian vai ei. Ei ne reporterit niitä aiheita aina itse etsi. Mutta aivan sama tuo minulle on :)

:offtopic: Onko sillä väliä kuinka uutisen aiheet menevät lehtiin? Lehti itse valitsee uutisoivatko asian vai ei. Ei ne reporterit niitä aiheita aina itse etsi. Mutta aivan sama tuo minulle on :)
Hyväntekeväisyys on hieno asia niin kauan, kunnes varsinainen tarkoitus unohtuu ja tilalle astuu muut motiivit.

Hyväntekeväisyys on hieno asia niin kauan, kunnes varsinainen tarkoitus unohtuu ja tilalle astuu muut motiivit.

Hyvä pointti! Mutta tässä on ollut ihan hyvät motiivit alusta alkaen, ja tämän takia tämä olisi ihan hyvä ja iloinen uutinen.

Edit: Toisin sanoen tässä ei ole ollut mitään väkinäistä eikä keinotekoista keplottelua missään vaiheessa.

edit2: Tämä on mielestäni muutenkin todella hauska tarina kaiken kaikiaan. Tosin tässä on neljä eri osapuolta jolta jokaiselta pitäisi saada "siunaus" uutisointiin, itse kohde, Muropaketti, Samsung ja Pakkis.

Lasten klinikalle kuulemma ei kannata tuota lahjoittaa, kertoivat että se pöllitään sieltä samointein. Antoivat uuden kohteen nuorisopsykiatrian osasto B1.

Lahjoitellaanko tuonne? Osasto on suljettu osasto, joten antoivat ehdot, että saan viedä sen lahjoituksen sinne henk.koht. ja saan kuvata tilanteen, mutta potilaita ei saa kuvata. Henkilökunta saa olla kuvissa.
Millä tapaa se nyt on jotain hyväntekeväisyyttä lahjoittaa joku viimosen päälle äreä kotiteatterisetti nuorisopsykiatrian osastolle? Silläkö ne niitten ongelmat ratkeaa, kun pistetään Hollywood-viihde täysille tolpi-surraunt- ja kolmedee-äänentoistolaitteista(joo, en tiedä mitään HIFI-maailmasta).

Mun mielestä tekopyhää pistää tommonen nousukauden kukkanen johonkin hyväntekeväisyyteen. Paketti arvontaan vaan ja jos Pakkiksen väki haluaa nuorisopsykiatrian osastoa auttaa, niin pistetään rahankeräys pystyyn ja annetaan nuorisopsykiatrian ammattilaisten miettiä oikea kohde rahoille.

Olivat ainakin erittäin mielissään ottamassa sitä vastaan sinne osastolle. Kaippa sille käyttöä siellä on. Ei ne potilaat siellä kantti kertaa kantti kopissa ole, vaan viettävät aikaa parantuessaan. Kysyin nimenomaan että onko tuommoiselle lahjoitukselle mitään tekoa.

Tekopyhää jo sanovat tämän olevan. Ihminen on siitä hassu olento, että se saa negatiivista aikaan ihan mistä vain.

Hyvä kohde on tuo. Sinne vain ainakin omasta puolesta, en tule itkemään myöhemmin:D Nuorisolle ja lapsille tuollaista lahjoitusta haluaakin antaa. Ja kaikkille negatiivista kommenttia antaneille/antajille:down:

Mukavaa että pakkis pystyy tekemään tämmöstä:worship: , koska tarjoutuu seuraava tilaisuus:D

Jos joku bongaa jotain vastaavia kisoja, joissa ei osallistuminen maksa kellekään mitään, niin voidaanhan sitä aina koittaa onnistuuko Pakkis uudestaan. Tässä kisassa oli kyllä Murolla silti iso vaikutus loppupisteisiin. Olis tosin ollut kiva tietää paljonko kolmannella oli.

Tekopyhää jo sanovat tämän olevan. Ihminen on siitä hassu olento, että se saa negatiivista aikaan ihan mistä vain.
No ei nyt ollut tarkoitus olla niin negatiivinen. Mielummin sitten vaikka Pakkikselle huutokauppa pystyyn kotiteatterista ja rahat hyväntekeväisyyteen vähän samaan tapaan kuin tämä polkupyörähuutokauppa sotaveteraanien hyväksi. Eihän ne sotaveteraanitkaan niitä polkupyöriä tarvitse vaan jotain ihan muuta.

Suurimman huudon huutaneelle sitten mainetta ja kunniaa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom