Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt vois musta ottaa viel yhteyttä tohon Samsungiin. Jos Mike ilmottas niillle, että mikä taho ton setin nyt oikein voitti ja mihin se aijotaan käyttää. Samalla vois kysyä lähtiskö ne esimerkiksi lahjottamaan jotain telkkaria tohon settiin. Jos olisivat halukkaita tekemään hiukan hyväntekeväisyyttä näin joulun alla. Vois olla aika ainutlaatuinen mediatapahtuma molemmille sekä pakkikselle et Samsungille. Tuskin vastaavaa et keskustelupalsta tekee hyväntekeväisyyttä ontapahtunu ennen.

Olisi muuten aika helvetin hieno tapaus :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehee tuskin arvasivatkaan Samsungilla kuinka hyvää mainosta toi kampanja tuo heille. Pelkästään Pakkiksen ja Muron kautta tuhannet ihmiset kuulleet tuosta + puskaradio.

komppaan

mitä itse kilpailuun tulee,kiinnostas kyllä tietää miten monta bongoo oli eroa kakkoseen

Tuo kiinnostaisi varmaan aika monia? Oliskohan Mike mahdollista saata tietää sijan nro 2 pojot?

Ja oma mielipiteeni on, että lahjoitetaan tuo nyt ihan tuollaisenaan koko paketti. Jos mainosta halutaan lisää niin laitetaan 07 keräys pystyyn vaikka kolmeksi kuukaudeksi. Jokin järkevä keräys tapa niin luulen ettei tuollainen 1000-1500€ ole kovin vaikeaa kerätä sinä aikana. Mitä mieltä porukka on ja Mike?

Ps. ei tuota siis pelkän mainonnan takia tehdä vaan siksi, että niin on hyvä tehdä. Annetaan lapsillekin mahdollisuus.:thumbs:

Kyllä mä veikkaan, että Muro oli kakkonen, tuskin muut isot tahot lähtivät mukaan.

Tosta voi vähän päätellä noita äänimääriä.

http://www.paha.net/muro.php

Tahdotko selittää :D

Tuosta voi tosiaan nyt kilpailun ratkettua katsoa Pakkiksen ja Muron pisteet.
Tuosta voi myös päätellä, että tuohon mahtuisi noin 1000 tahoa väliin vaikka se ei olekaan todennäköistä. Halusin siis tietää, että oliko muro tosiaan nro 2 vai oliko koko aikana mistään muusta tahosta todellista uhkaa. Kiitos kaikille... :kippis1:

Mä kannatan tätä... Asukkaat ovat jo vähän vanhempia ja ymmärtävätkin tollaisen päälle. Ja aika harvoin kukaan näitä "kauhukakaroita" edes haluaa muistaa. Pakkis ja terveet elämäntavat muutenkin sopisivat esikuvaksi näille päähänpotkituille lapsille/nuorille. :(
Tässä on jo ideaa!!
:arvi:

Samsungi on jo vastannut ja haluavat tehdä pienen pr-jutun tuosta Pakkiksen kanssa.

Mikäs on päivän tilanne? Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysyä... olen sentään promillen verran tehnyt töitä tämän eteen :D

Suositut

Back
Ylös Bottom