Sami Jaukkuri
VIP
Kyllähän se on vuosien "työn tulos" ja aina kun nostoja ruokapuolella tehty on ne tehty tarpeeseen, eli alkaa paino tippuun turhanki kovasti yms. Ite oon aina pyrkinyt siihen, että ruoka tulee tarpeeseen ja sen pikku nälän koittanut pitää aina siinä mukana. Tottakai dieetin lähestyessä ootteli jo vähän, että pääsee välidrinkeistä eroon. Pääsääntöisesti ruoka upposi hyvin, tietenkin oli niitä ns. huonoja mahapäiviä, jolloin tuntu, että teki oikeasti tiukkaa. Se myös vaati iteltä aika paljon vaivaa ja aikaa nähdä mitkä ruoka-aineet sopii itselle ja mitä oli kiva syödä, eli ei ollut vaihtoehtoa, että vaikka jokin ruoka olisikin hyvää, mutta se vaikutti muihin päivin aterioihin ja ruoansulatukseen huonolla tavalla, niin se piti vaihtaa toiseen.Ruokamääristä päätellen olet kova syömään. Onko tuo määrä safkaa uponnut helpostikin, vai meneekö syömiseen paljonkin aikaa kun ei vaan jaksaisi syödä ?
Monesti myös kuulee, ettei jaksa oikein tehdä muuta ku syödä nukkua ja treenata. Mites itse olet jaksellut näin yleisesti ruokamäärien ollessa korkealla ?
Joo, kyllähän sitä 1-3 päiväunet tuli päivän aikana nukuttua ja sekin meni aika käsi kädessä kokonaisuuden kanssa. Reenipätkän viimeisillä viikoilla, kun keho alkaa oleen aika tapissa ja ruoankin syöminen alko oleen vähän vaikeampaa ennen kevennystä, niin kyllä sitä oli nukkumassa aina kun mahdollisuus tuli ja sekin oli siitä jännä, että sille väsymykselle ei oikein voinut mitään, että sitä nukahti sohvalle vaikka oli juttu kesken jonkun kanssa. Sitten, kun kevennys alko, niin väsymys väheni ja ruokahalu palasi normaaliksi sitä mukaan, kun keho alkoi palautumaan ja mulla se oli aika lailla sen 5-6 päivää, jonka aikana sit muutama kevennetty jumppa.