Deleted member 122304
Vai onko nämä 4000 kcal raskaslaiset näitä samoja kireitä ja massakkaita haamuja jotka on aina tulossa kisoihin viemään kaikki palkinnot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onko niitä esimerkkejä?Kyllä väitän, että niitä löytyy useampi.
Ovaskainen kyl piti todella siistin offin verrattuna edellisiin offeihinOvaskaisella muistaakseni ~4400 viime offilla. En jaksa tarkastaa.
Ovaskainen kyl piti todella siistin offin verrattuna edellisiin offeihin
No äskenhän olit vielä ihmeissäsi, että miten siellä muka kukaan menee millään +4000kcal ruokavaliolla offilla. Hiittikin oli sitä mieltä, että siellä ei pärjää kukaan ellei ole älyttömät kalorit koneessa.
On nyt hieman värikynää tuossa. Mä sanoin että varmasti on 4000 kcal miehiä raskaassa ja siihen perään kysyin että onko menestyviä sellaisia? Nyt täällä tuli esille Mikko Ovaskaisen kalorit joka tosin sekin nyt muun näppäimistöltä kuin sinun (thanks stubborn).
Mikollahan heti kultaputki katkesi suomessa ja paskaa sijoitusta ulkomalla kun piti maltillisen offin . (älkää nyt perkele tähän tarttuko :D )
Ne ketkä siä pärjäs tänävuonna varmasti syö offilla enemmän ku "vähäyli4k"? Kysyin esimerkkejä mut en oo kuullu muutakun Ovaskaisen ja sekin tietosesti syö todella vähän ku muuten tulee paska/väsyny olo?No äskenhän olit vielä ihmeissäsi, että miten siellä muka kukaan menee millään +4000kcal ruokavaliolla offilla. Hiittikin oli sitä mieltä, että siellä ei pärjää kukaan ellei ole älyttömät kalorit koneessa.

Mulla meni viime offi aikalailla näin:Tuleeko sullakin JP:n ja Supermassan tyyliin puolet kaloreista kiinteistä, ja puolet litkuista? Riisillä ja kanalla loppuu vuorokaudesta tunnit kesken mättäessä, ja ruoansulatus huutaa hoosiannaa![]()
No onhan tossa tavaraa.Mulla meni viime offi aikalailla näin:
1.Ruoka - kiinteä
2.Loader
3.Reenin aikainen juoma
4.Palkkari
5.Ruoka - kiinteä
6.Välidrinkki
7. Ruoka - kiinteä
8..Loader
9..Reenin aikainen juoma
10.,Palkkari
11.Ruoka -kiinteä
12.Ruoka - kiinteä
13.Yödrinkki (kun herään vessaan)
Siinä nähdään kun ruokaa menee koneeseen, ni kehitystäkin tulee ja tietysti tuplatreenit.Mulla meni viime offi aikalailla näin:
1.Ruoka - kiinteä
2.Loader
3.Reenin aikainen juoma
4.Palkkari
5.Ruoka - kiinteä
6.Välidrinkki
7. Ruoka - kiinteä
8..Loader
9..Reenin aikainen juoma
10.,Palkkari
11.Ruoka -kiinteä
12.Ruoka - kiinteä
13.Yödrinkki (kun herään vessaan)
Tarkemmin en ole ikinä laskenut mitä menee ja kaloritkin mitä söin oli suuntaa antavasti laskettu. Hiilarit (pois lukien reenin ympärillä olevat juomat) tulee täysjyvä tuotteista, sekä hedelmistä. Proteiinia menee makroissa vajaa 50g/ateria + aminoja lisäksi ja siinäkin reenin ympärillä vähän eri lailla. Varmasti kaikkien suositusten ja mikä toimisi parhaiten mukaan molempia tulee ihan liikaa. :DKuinka paljon kuitua söit/syöt? Mites proteiinia?