BB PRO Sami Jaukkuri

Moro moro!

Mitäpä tänne pohjoiseen. Fiilikset on kyllä kaikin puolin hyvät. Viime kirjoittelusta näyttää olevan jo 4kk ja sinä aikana nyt ei mitään oikein erikoista ole tapahtunut. Tavallaan mielenkiintoa olisikin kirjoitella ja kertoa kuulumisia, mutta tuntuu, että kun se on sitä saman toistamista päivästä toiseen, ei se anna oikein kenellekkään mitään. Reenit menee tällä hetkellä pääsääntöisesti 5-jakoisella ohjelmalla ja ohjelma vaihtunut aina 3 tai 6 viikon välein, riippuen kuinka tappiin saa itsensä reenattua, että pystyykö säilyttämään progression. Suht tyytyväinen olen siihen missä nyt ollaan menossa. Paino nousee hitaasti, mutta varmasti ja kunto säilynyt rasvojen puolesta siellä, missä niiden haluan ollakkin. Tällä hetkellä paino on käynyt reilussa 115kg, mikä on sen 3kg enemmän, mitä se viime offilla oli käynyt korkeimmillaan, että eiköhän tässä se askel eteenpäin saada taas ensi kerraksi tehtyä, kun lavalle noustaan.

Alkuviikosta iski taas norovirus ja sen kanssa nyt jokunen päivä tapeltu, mutta pikku hiljaa alkaa sekin taistelu olla voitettu. Tämä viikko menee kevyemmin ja maanantaina taas jatkuu harjoitukset normaalisti.

Asiasta toiseen. Ihan mahtava homma tämä miten Kille ja Mika näyttänyt nyt mallia, miten maailmallakin pärjätä voi, kunhan usko omaan tekemiseen on 100%. Tuonut itsellekkin vähän erilaista fiilistä ja motivaatiota omaan tekemiseen ja tulevaisuuteen lajin parissa. Jos kaikki menee nyt hyvin, niin 2018 syksyllä kun itsellä kisakausi starttaa, on tarkoitus tehdä ns. Killet ja tehdä vähän pidempi kisakausi ja budjetin sallimmissa rajoissa kiertää vähän muuallakin, kuin nämä Suomen kisat.

Ensi viikolla, jos saadaan Jiipeen kanssa aikataulut sopimaan, istutaan alas ja aletaan vähän tarkemmin käymään loppukevättä ja kesää läpi miten tehdään. Täysillä ollaan painettu 1½v töitä ja miltä se lavalla tulee näyttään, on itsellekkin vielä vähän epäselvä, niinkuin joka kerta tähänkin asti. :LOL:

Milläs mallilla Samilla on paino verrattuna edelliseen offiin? Ymmärsin, että olet kunnon pyrkinyt pitämään kohtuu siistinä. Kehityshän on aiemmin kisojen välillä ollut älytöntä, joten mielenkiintoista nähdä mies lavalla pitkästä aikaa.

Milläs mallilla Samilla on paino verrattuna edelliseen offiin? Ymmärsin, että olet kunnon pyrkinyt pitämään kohtuu siistinä. Kehityshän on aiemmin kisojen välillä ollut älytöntä, joten mielenkiintoista nähdä mies lavalla pitkästä aikaa.
Paino pyörii nyt siinä 111-112kg välissä, eli aika samoissa, vähän korkeammalla kuin mitä viimeksi dieetille lähtiessä. Kunto on joo ihan siisti ja olen halunnutkin pitää sen vielä aiempia harjoituskauseja siistimpänä. Varsinkin kun nyt tuli se välivuosi kisaamisesta, niin pakko pitää kroppa siinä kunnossa, että se toimii.

Tarkoitus tällä offilla ei niinkään ole ollut se maximaalinen lihasmassan kasvatus painon muodossa vaan hioa enemmänkin fysiikka tasapainoisemmaksi ja pyrkiä parantamaan heikkouksia ja silloin pysyy itsekkin paremmin kartalla, kun ei ole sitä turhaa rasva ja nestekerrosta siinä lihaksen ja ihon välissä.

Itse odotan kans mielenkiinnolla syksyä ja dieettiä, koska tämä 2v kisojen välissä on todella pitkä aika pitää pää ja paketti kasassa.

Hyvä foto, vielä kun saat painoa pois ja ittes revityn kireäksi. Eikä kiitos myöskään mitään gutteja kuntoa pilaamaan.
Olet ihan oikeassa. Mulle puntaripaino on aina ollu toissijainen asia, varsinkin dieetillä. Sillä oikein seurata muuta kuin, että homma rullaa niinkuin pitää, eli näyttääkö se enemmän tai vähemmän kun viime kisakaudella on minulle ihan sama. Kunto on se mikä merkitsee.

Tämä laji on siitä mielenkiintoinen, että sen oikean kehityksen näkee vasta niiden kisojen jälkeen, eli mitä tehtiin oikein, mihin asioihin pitää panostaa ja mitä muuttaa. Joka kisojen jälkeen on ollut se tietty tavoite, mitä olen lähtenyt hakemaan ja siinä olen ihan kohtalaisesti onnistunutkin. Joka kerta, kun lavalle noustaan pyrin, että olen joka osa-alueella asteen parempi kuin viimeksi, mikä johtaa siihen, että päästään koko ajan lähemmäs sitä absoluuttista maksimia, minkä tästä kropasta saa irti. Tai ainakin näin minä asian nään. Kolmen kuukauden päästä ollaan taas viisaampia.

Olet ihan oikeassa. Mulle puntaripaino on aina ollu toissijainen asia, varsinkin dieetillä. Sillä oikein seurata muuta kuin, että homma rullaa niinkuin pitää, eli näyttääkö se enemmän tai vähemmän kun viime kisakaudella on minulle ihan sama. Kunto on se mikä merkitsee.

Tämä laji on siitä mielenkiintoinen, että sen oikean kehityksen näkee vasta niiden kisojen jälkeen, eli mitä tehtiin oikein, mihin asioihin pitää panostaa ja mitä muuttaa. Joka kisojen jälkeen on ollut se tietty tavoite, mitä olen lähtenyt hakemaan ja siinä olen ihan kohtalaisesti onnistunutkin. Joka kerta, kun lavalle noustaan pyrin, että olen joka osa-alueella asteen parempi kuin viimeksi, mikä johtaa siihen, että päästään koko ajan lähemmäs sitä absoluuttista maksimia, minkä tästä kropasta saa irti. Tai ainakin näin minä asian nään. Kolmen kuukauden päästä ollaan taas viisaampia.

Hyvä hyvä, kyllähän kuntokuvista mies ainakin ihan bodatulta näyttää!!! :)

Back
Ylös Bottom