Moikka!
Pitkästä aikaa vois vähän kirjoitella kuulumisia, kun ei ole ukosta paljoa kuulunut tai näkynyt. Oon ollut vähän aina semmonen, että kun dieetti alkaa, niin menen sinne omaan pieneen kuplaan ja se vähä mitä minusta offilla kuuluu, loistaa kuulumattomuudellaan kun ollaan dieetillä, mutta ei tosiaan ole enää pitkä aika, että on se hetki kun kunto paljastetaan. Odotan sitä todella paljon. SItä varten tässä on viimeiset 5v painettu töitä. Lupasin Mikelle 2013 bäkkärillä 25v ja 80,6kg noviisina, että tästä 5v eteenpäin, kun täytän 30, tulen olemaan raskaassa ja taistelemaan siitä kirkkaimmasta, Tosin tuskin Mike sitä muistaa, mutta minä muistan.
Tosiaan 3vkoa ja 4 päivää näyttäisi olevan tänään SKL:n kisoihin. Kaikin puolin dieetti edennyt hyvin ja uskallan väittää, että parasta minua tullaan syksyllä näkemään. Olen aikataulussa kunnon suhteen ja nyt vaan tiristellään vielä ne ihan viimiset rasvat pois, että varmasti tulee sellainen paketti mitä itse ja varmasti myös muut odottavat.
Sinänsä tämä dieettihän on samanlaista saman toistoa päivästä toiseen, kuin mitä harjoituskausi ja tuossa just kattelin tuota yläpuolella olevaa kirjoitusta, niin hyvin samat meiningit jatkuu. Vaikea oikein keksiä mitään kirjoitettavaa, kun sen suurempia "juonenkäänteitä" ei ole ollut matkan varrella. Reenataan samalla tavalla ja jaolla kuin mitä tässä on koko vuosi tehty, eli 3-jakoisella ohjelmalla ja 3 reeniä, lepo systeemillä. Yksittäisten reenien reenimäärää ollaan nyt vähän tiputettu, että nyt mennään 1-2 sarjalla per liike ja 2-5 liikettä per lihasryhmä. Ruokapuolella ei olla tehty mitään muutoksia koko dieetin aikana tähän asti, eli huomenna tulee se ensimmäinen jolloin napsastaan vähän hiilareita vähemmäksi ja otettaan vähän rasvoja tilalle.
Tulee varmasti hyvä kisaviikonloppu ja sitten nähdään ketkä on ne tämän vuoden päälliköt.. mahtavaa!!