salivaatetuksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
45
Vanhat verkkarit rupes just vituttamaan ja sitä rataa...
Ajattelin ostaa jotkut kunnon housut salille.
Gasp, Better Bodies tms...

Osaisko kukaan sanoa mikä kirjainkoko menis tällaselle
177cm ja 74kg kundille?

Haen tässä sitä että onko "salihousuissa" ja muissakin sali
vaatetuksessa koot luonnostaan jo isompia?
Eli salihousuissa M = normiverkkareissa L

Gaspin college housut on ainaki isoja. Minä 185cm, housut L ja lahkeet on liian pitkät. Imo verkkarit on parhaat housut salilla koska ne ei kulu ja veny käytössä ja pesussa niin nopeesti ku colleget.

Kokeilemalla kuulemma selviää.

EDIT: Tietty jos tilaa netistä/postimyynnistä, kokeileminen on hankalampaa.

Ollaan suunnilleen samankokoisia, ja mulla on Better Bodiesien housut kokoa M, jotka on sopivat. Ostin nettikaupasta, ja sivuilla oli aika hyvät mitat noista vaatteista.

Mites Better Bodiesin t-paidat mahtaa erota normaaleista t-paidoista?
Harmittaa jos tilaan ja sitten koko onkin teltta päälläni.

Mulla on ongelmana verkkareiden kanssa se, että jalkatreenissä ne "tarttuvat" hikisiin jalkoihin kiinni esim. kyykätessä. Olen asian ratkaissut kuorustamala lahkeet polvien yläpuolille, jolloin kyykistyminen onnistuu ilman, että housut nihkeyttäisi menoa. Mutta olisiko jollaki silti tietoa jostain paremmasta materiaalista, joka ei niin helposti tahmaudu kosteampaan ihoon kiinni?

salilla tehdään vaikutus vain treenattavaan lihakseen. treenivaatteina menee puuvillaiset t-paita ja housut. housuina menee ilman siteitä kyykätessä muutkin, mutta siteillä oltava joustavaa puuvillaa ettei luista pois paikoiltaan.

e. älä kuitenkaan lidlin salihousuja osta, siinä menee se raja.

Omasta mielestä just reenipaidan pitää olla teltta, ettei se haittaa reeniä.. Kiva jonku käsireenin jälkeen ko kädet on pumpissa niin tuntuu ettei verikierrä ko paita puristaa...

mitään erikois vaatteita tartte, kannattaa käyttää vaan niitä verkkareita ja tp-aitaa niinku muutkin :)

No itse henkkohtasesti ei ole tarkoitus tehdä salilla vaikutusta muihin, vaan onhan se missä tahansa vaatetuksessa selvää että kunnon materiaalissa viihtyy paremmin. Salilla haluan että paita on mielellään mallia hien poistava ja ei märän näköinen.
Sekä myöskään en halua paidan olevan teltta tai ainakaan t-paita jonka hihat ylettävät kyynertaipeeseen. Mikään ei ole viddumaisempaa kun scott-penkissä vääntää haukkaria ja paita hiertää joka kerta kyynertaipeessa. Lyhyet hihat ja kunnon materiaalit! Viis muiden katseista.

Makuasia ja aivan turha aihe tapella.
Takaisin aiheeseen. Osaako joku sanoa onko nuo salipaidat kooltaan isompia kuin esim normi jack&jones t-paidat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Älä osta ainakaan gaspin sali housuja, mulla alle vuoden vanhat ja reikiä siellä täällä, heikot. Salipaitana mulla on ruma sininen pitkä hiainen fleece adidas ja on kestänyt hyvin.

Mulla on jalassa aina shortsit, hikoilen paljon ja verkkareiden kanssa menisi järki kun jalat hikoilee ihan törkeesti. Paitana ihan normi t-paidat ja hyvin on tähän asti tullut toimeen.

Itellä toimii ainakin väljät fleecehousut hyvin. Ei liimaannu jalkoihin ja treeni sujuu hyvin. Jotku perus niket taitaa olla.

Verkkarit ja vähän löysempi teepaita. Ei ole nimittäin kiva repiä semmosta vartalonmyötästä kortsua treenin jälkeen kun liikkuvuus on samaa luokkaa kuin lumiukolla.

tikkuniska sanoi:
Verkkarit ja vähän löysempi teepaita. Ei ole nimittäin kiva repiä semmosta vartalonmyötästä kortsua treenin jälkeen kun liikkuvuus on samaa luokkaa kuin lumiukolla.

Jep ja lisäksi hikinen iho, ei sitä sitten enää ehjänä pois edes omin avuin saa.

Ostin alunperin vaellukselle aluspaidoiksi adidaksen olikohan climalite-mallin t-paitoja. Takin alla siirsivät kyllä tehokkaasti kosteutta pois iholta eikä ole märän tuntuinen vaikka kostuisikin. Nykyään käytän näitä salilla, ja hyvin toiminu. Kangas myöskin joustaa jonkin verran, joten ei hirtä kiinni. Ainoa huono puoli tuntuu olevan että hien haju istuu noissa aika sitkeästi.

jalat sanoi:
Mites Better Bodiesin t-paidat mahtaa erota normaaleista t-paidoista?
Harmittaa jos tilaan ja sitten koko onkin teltta päälläni.

Ostin Viime viikolla Better Bodies t-paidan ja otin yhden koon pienemmän. Ja sopiva on. Normaali koko olisi ollut liian iso....

Ihan normiverkkarit ja t-paidat on hyvin palvellut. Tosin nyt täytynee mennä ostamaan isommat housut, kun jotenkin tuntuu, että alkaa kyykyssä ja vedossa perse vilkkua. Ja jos nostaa housut peittämään perseen niin pöksyistä tuleekin sortsit. :)

Osaako joku sanoa onko nuo salipaidat kooltaan isompia kuin esim normi jack&jones t-paidat?

Onko se oikeesti paha käydä koittamassa niitä paitoja?

Mulle on ainakin aivan sama mikä paita on, mutta housut mieluiten colleget, tällä hetkellä adidakset ja nyt olis hankittava kohta jotku uudet. Paitoina perus t-paidat ja joskus college.

Suositut

Back
Ylös Bottom