salivaatetuksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Osaisikos kukaan auttaa hieman kokoasioissa. Eli olen päivittelemässä salivaatetusta, kun vanhat alkavat olemaan melkoisen loppu ja ajattelin tuollaiset gaspin treenihousut hommata nettikaupasta. Ovatko nuo koot kuinka reiluja, eli kun olen 185cm/83kg ja normaalit adidaksen collarit on kokoa L niin otanko nuo suosiolla kokoa pienemmät?

Gaspit tuli ite hommattua viime vuonna: http://www.gasp.fi/gasp-attitude-mesh-pant-p-790.html

Taisin maksaa niistä 70e, enkä oo katunu ostosta hetkeäkään. Ite oon saman pitunen mutta n. 90kg ja L-koko on just passelit. Farkuista taas L on liian lyhyet.

Tullu joskus haukuttua noita gaspin "bodausvaatteita" ym. treenikrääsää, mutta kyllä noi on parhaat treenihousut mitä mulla on ollut. Enkä ihmettele että porukka käyttää noita vapaa-ajallaankin. Ollu halpismallisia samantyylisiä housujakin, mutta ne alkaa haisemaan kissan kuselta ekan treenikerran jälkeen. Noita pystyy käyttämään vaikka vuoden putkeen, eikä haise miltään.

Tilasin vähän aikaa sitten USA:sta Golden Gymin treenihousuja 2kpl tarjouksessa 28,95$/kpl, ihan hyvät treenihousut ja L-koko.
Postikuluineen yhteensä 64,62Euroa, eikä mennyt mitään tullimaksuja:hyper:

Tilasin vähän aikaa sitten USA:sta Golden Gymin treenihousuja 2kpl tarjouksessa 28,95$/kpl, ihan hyvät treenihousut ja L-koko.
Postikuluineen yhteensä 64,62Euroa, eikä mennyt mitään tullimaksuja:hyper:

ei tullimaksuja?? oon luullu et kaikista yli 40e tuotteista tulee tulli maksu! siksi koskaan en oo uskaltanu tilata usasta

Sellaset "urheilushortsit" eli niissä on bokseri mallinen sisähousu ja sitten se sortsi osuus. Helvetin mukavat ja viileät. T-paitana joku kosteutta siirtävä urheilupaita tai kaupanpäällisinä saatu fitnesstukun/fastin paita. Ainut noissa sortseissa häiritsee kun vatsoja tehdessä yli puol reittä pilkottaa, eli varmaan jotkut salipökät vois tilailla.
Onko noi mesh materiaaliset housut mukavat? Sortseissa vois muuten jatkaa mutta, häiritsee itteä kun karvanen reisi vilkkuu :D
ostin kerralla viidet sortsit kun sai halvalla, mutta sisäosa olikin tanga mallinen ja niissä pullottaa munat ilkeesti :jahas:

ei tullimaksuja?? oon luullu et kaikista yli 40e tuotteista tulee tulli maksu! siksi koskaan en oo uskaltanu tilata usasta
Riippuu tavarasta. 43 euroa on tullausraja (tuote + toimituskulut), mutta perittävän veron tms. suuruus tulee olla minimissään n. 13 euroa. Eli tullausprosentin (PDF-tiedosto, sivu 9) ollessa esim. 8% ja tilauksen maksaessa 43 euroa perittävä rahasumma on 3,44 euroa = ei tullausmaksuja.

Jotenkin noin. Olen aikaisemmin kysynyt sähköpostilla Tullin asiakaspalvelusta tuotekohtaisesti noita, kunnes ymmärsin logiikan.

Under Armourilla mennään. Pitkät kompressoivat bokserit ja kompressoiva t-paita. Boksereiden päälle laitan jotkut kevyet shortsit, ettei näytä niin irvokkaalta kokonaisuudelta. Kompurapaidat on siitä hyviä, että reenistä kiihottuneet nännit näkyvät kilometrien päähän ja pötsi kahden kilometrin. Sen kerran kun joku kehtaa asiasta mainita, siirryn reenaamaan topless.

Sellaset "urheilushortsit" eli niissä on bokseri mallinen sisähousu ja sitten se sortsi osuus. Helvetin mukavat ja viileät. T-paitana joku kosteutta siirtävä urheilupaita tai kaupanpäällisinä saatu fitnesstukun/fastin paita. Ainut noissa sortseissa häiritsee kun vatsoja tehdessä yli puol reittä pilkottaa, eli varmaan jotkut salipökät vois tilailla.
Onko noi mesh materiaaliset housut mukavat? Sortseissa vois muuten jatkaa mutta, häiritsee itteä kun karvanen reisi vilkkuu :D
ostin kerralla viidet sortsit kun sai halvalla, mutta sisäosa olikin tanga mallinen ja niissä pullottaa munat ilkeesti :jahas:

Mulla Gaspin mesh-housut ja hyvät ne on.

kaupanpäällisinä saatu fitnesstukun/fastin paita

Näitä kun tulee niin kannattaa huomioida että nuo koot on todalla kummallisia. Mulle on tullu järjestyksessä L, XL ja XXL joista viimenen on jo siedettävä vaikka siinäkin meinaa napa vilahdella vaikka olenkin vain 174cm pituinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ ite otin kans varuiks xl, 184/92kg. Suht timmin kokonen paita tuntuis olevan. Seuraava on pakko laittaa xxl.

robinhoodista golleget 10 euroo ja vanhasta flanellista, t-paidasta tai hupparista revit raa'asti hihat veke ja avot. olet salin kuningas. Itse en vaan nää mitään järkeä maksaa toista sataa euroa gaspin t-paita-gollegehousut yhdistelmästä. :D mun mielestä muutenki sellaset ihan vitun isolahkeiset treenihousut on myös pirun epäkäytännölliset.

salilla tehdään vaikutus vain treenattavaan lihakseen. treenivaatteina menee puuvillaiset t-paita ja housut. housuina menee ilman siteitä kyykätessä muutkin, mutta siteillä oltava joustavaa puuvillaa ettei luista pois paikoiltaan.

e. älä kuitenkaan lidlin salihousuja osta, siinä menee se raja.

Hah, en voisi olla enempää erimieltä kanssasi! Mä ostin just tänään Lidlistä juoksuhousujen nimellä salihousut. Materiaali vaikuttaa laadukkaalta ja ovat hyvännäköisetkin. Aikaisempaa kokemusta Lidlin urheiluvaatteista on muutenkin, ja hinta-laatusuhde on todella kohdallaan! Matsku on sellaista, joka siirtää kosteuden ulos, toisin kuin esim. puuvillassa.

Siellä oli miehillekin niitä juoksuhousuja, siis sellaisia trikoomallisia. Esim. Nyyssölällä on ollut jossain videossaan tämän tyyppiset päällä, ja ainakin niillä jaloilla homma on miehellekin hot... Tässä linkki, hinnalla eivät ole pilatut! Mä käyn hakemassa huomenna vielä toiset ittelleni. http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-A19E539A-02AC69A6/lidl_fi/hs.xsl/index_17330.htm

Suosittelen!

*MUOKS* Hih, ei nyt ihan tuoreinta tullut kommentoitua, mutta vinkkinä kumminkin :hyvä:

Hah, en voisi olla enempää erimieltä kanssasi! Mä ostin just tänään Lidlistä juoksuhousujen nimellä salihousut. Materiaali vaikuttaa laadukkaalta ja ovat hyvännäköisetkin. Aikaisempaa kokemusta Lidlin urheiluvaatteista on muutenkin, ja hinta-laatusuhde on todella kohdallaan! Matsku on sellaista, joka siirtää kosteuden ulos, toisin kuin esim. puuvillassa.

Siellä oli miehillekin niitä juoksuhousuja, siis sellaisia trikoomallisia. Esim. Nyyssölällä on ollut jossain videossaan tämän tyyppiset päällä, ja ainakin niillä jaloilla homma on miehellekin hot... Tässä linkki, hinnalla eivät ole pilatut! Mä käyn hakemassa huomenna vielä toiset ittelleni. http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-A19E539A-02AC69A6/lidl_fi/hs.xsl/index_17330.htm

Suosittelen!

*MUOKS* Hih, ei nyt ihan tuoreinta tullut kommentoitua, mutta vinkkinä kumminkin :hyvä:

Itse ostin lidlistä pyöräilypaidan(hihattoman)treenipaidan alle,joka pitää alaselän lämpimänä.Taisi maksaa 15,90€ ja olen ollut kyllä tyytyväinen...mutta ongelmana on ollut paitojen pituudet,l-koko on juuri ja juuri sopiva,mutta perkeleet menee kutistumaan pesussa vaikka kuinka venyttelis ja sitten kun ostat xl:n,pj-teltta päällä...

Suositut

Back
Ylös Bottom