salivaatetuksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
se on hiukan v-mäistä kun joillakin tyypeillä on samat kuteet joka treenikerta, ja haisevat hielle siis tosi paljon. (jotkut varmaan peseekin niitä vaatteita joskus, mut löytyy sellasia ainakin salilta missä käyn joilla menee komiat kusi rajat paidoissa ja verkkareissa. meinaa happi loppua).

Pentele sanoi:
Mulla on ongelmana verkkareiden kanssa se, että jalkatreenissä ne "tarttuvat" hikisiin jalkoihin kiinni esim. kyykätessä. Olen asian ratkaissut kuorustamala lahkeet polvien yläpuolille, jolloin kyykistyminen onnistuu ilman, että housut nihkeyttäisi menoa. Mutta olisiko jollaki silti tietoa jostain paremmasta materiaalista, joka ei niin helposti tahmaudu kosteampaan ihoon kiinni?

mä ostin wrangelta bb:n housut (hintaa oli n.20€ tarjouksessa)jotain meshiä tai mitä lienee ei tartu jalkaan kiinni .
ei kyllä tarvii siteitä laittaa päälle sen verran liukas pinta. pituutta n.172 housun koko m normaalit verkkarit puristaa reidestä ja näyttää että olis trikoot jalassa ellei osta kotain xl kokoa jolloin puntit on kilometrin liian pitkät. Huomattavasti mukavammat kuin tavalliset verkkarit varsinkin jos erehtyy menee kuntofillarin yms päälle
kävi vielä kiva juttu kun netistä tilasin niin paketissa luki m ja laitoin housut jalkaan aattelin eka että onhan reilu mitotus rupesin tutkimaan tarkemmin niin housun sisältä löyty merkki missä luki xxxl

nigster sanoi:
Onko se oikeesti paha käydä koittamassa niitä paitoja?

:jahas:
Ei se olisi ongelma jos asuisin jossain missä myydään kyseisiä tuotteita,
mutta kun en viitsi ajaa 1,5-2h sen takia että saan koittaa paitaa.
Tottahan järkikin jo sanoo että kokeilisin jos voisin. Nyt vaan on tilattava netin kautta.

Itse en ole kovin tarkka salikuteista, mutta ainakin nuo tuollaiset "hengittävästä" materiaalista (Dri-Fit, All Condition Gear) tehdyt housut ja paidat ovat mahtavia kun on koko ajan mukava ja viileä treenifiilis:)

jalat sanoi:
:jahas:
Ei se olisi ongelma jos asuisin jossain missä myydään kyseisiä tuotteita,
mutta kun en viitsi ajaa 1,5-2h sen takia että saan koittaa paitaa.
Tottahan järkikin jo sanoo että kokeilisin jos voisin. Nyt vaan on tilattava netin kautta.

No joo, netistä tilatessa on aina se ongelma kun koskaan ei voi tietää minkä kokoisia ne oikeesti sit on! Ei siinä varmaan muu auta ku ottaa pokkana vaan joku koko ja toivoa parasta. Mutta IMO kannattaa (aina) tilatessa ottaa se isompi koko jos miettii, että ottaisinko nyt L vai XL, koska sitten harmittaa jos otti sen L:n ja se kiristää, eikä se nyt niin paha ole jos se vähän iso on!

Ite pidän normaali t-paitoja tänään tais olla dressmannin joku paita ja housut on yleensä Adidaksen Climacool verkka-/tuulihousut. niissä on semmonen verkko sisällä eikä tartu jalkoihin

BetterBodies treenikuteet on mulla käytössä ja ovat kyllä hyviä. Siirtävät hien pois iholta ja ei ole niin tuskaista treenata. Vaikka paita on vartalonmyötäinen ja treenin jälkeen märkä kuin sulhaspojan kulli, niin silti se lähtee helposti päältä pois. (ovat siis sitä mesh-kangasta). Suosittelen.

ihan normi adidaksen verkkareilla mennään ja adidaksen t-paitoja pidän treenatessa! pitäs ostaa pakkiksen t-paita mutta onko ne miten reilun kokoisia? joko L tai XL...

BB:n Madison "mesh" housut hommasin itse pari viikkoa takaperin tuosta uudesta mallistosta. Itsellä koko xl ja pituutta 185cm ja ovat juuri sopivankokoiset ja muutenkin hyvät housut treeneissä olleet, eivät hikoa samalla lailla kuin esim. verkkarit.
Verkkareilla mentiin tähän asti, mutta joutui sitten uusiin housuihin lähes 30e satsaamaan, kun verkkarit olivat hajonneet hiekkakentällä pallon potkimisesta :(
Ja reeni paitana ihan jotain dressmanin ota 3, älä maksa yhtään (itsepalvelu) paitoja...

Mulla on Metalin colleget ja ne on niin mukavat, että välillä tulee koulussaki käytettyä. Mukavasti on kestäny, oiskohan ne ollu mulla kohta semmosen 6 kk. Hintaa tais olla suoraan kaupasta ostettuna joku 40 e. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nigster sanoi:
Mutta IMO kannattaa (aina) tilatessa ottaa se isompi koko jos miettii, että ottaisinko nyt L vai XL, koska sitten harmittaa jos otti sen L:n ja se kiristää, eikä se nyt niin paha ole jos se vähän iso on!

Meikäläinen on vielä normi t-paidoissakin kokoa m :(
Kevyenä haaveena joskus näyttää edes pikkuisen sun avatariltas :D

itselläni treenikamoina toimii niken tuulihousut tai mustat verkkarit ja sit joku t-paita..

Olenkohan minä ainoa, joka käyttää shortseja ja collegepaitaa - tosin collegepaita lentää pois raskaimpien liikkeiden jälkeen. Olen huomannut, että yläkropan lihasten sekä nivelten kipeytyminen on jäänyt vähemmälle, kun on hieman ylipukeutunut. Pitkiä housuja en viitsi käyttää, koska ne ovat litimärät vartin reenaamisen jälkeen.

Pitääkö salilla on jotenkin tyylikäs vai miksi tämä on niin vaikeaa? Jalkaan verkkarit/shortsit ja paidaksi joku puuvillainen t-paita ja joku college. Mulla löytyy kaapista kymmenia ns. kakkospaitoja, jotka on siirtyneet päivittäiskäytöstä treenivaatteeksi. Myös useat verkkahousut, merkistä ei mitään tietoa. Treenatessa hikoilen kuin sika, joten yhden käyttökerran jälkeen pesukoneeseen. Joskus voin jopa vaihtaa kuivan t-paidan kesken treenin.

Jasoni sanoi:
Pitääkö salilla on jotenkin tyylikäs vai miksi tämä on niin vaikeaa? Jalkaan verkkarit/shortsit ja paidaksi joku puuvillainen t-paita ja joku college.

Mikäli olisit lukenut tämänkin threadin alusta asti, olisit saanut vastauksen tähän kirjoittamatta kysymystä.
Palaappa tästä pykälä taaksepäin
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=551464&postcount=10

Tämän jälkeen kannattaa lukasta koko thread.

No hard feelings, mutta pidetään keskustelu asiallisena. :piis:

+ mitä kiertelin paikallisissa putiikeissa katselemassa verkkahousuja, niin ne olivat hinnaltaan 40-80e. Nyt saan better bodiessin asiaan kuuluvat housut halvemmalla.

Mniska sanoi:
se on hiukan v-mäistä kun joillakin tyypeillä on samat kuteet joka treenikerta, ja haisevat hielle siis tosi paljon. (jotkut varmaan peseekin niitä vaatteita joskus, mut löytyy sellasia ainakin salilta missä käyn joilla menee komiat kusi rajat paidoissa ja verkkareissa. meinaa happi loppua).

Itse ainakin pidän yhtä ja samaa t-paitaa, korkeintaan kahta. Ei sitä nyt joka t-paitaa kumminkaan halua pilata salilla! Niihin kun hikoilee joka päivä niin ei niitä enää huvita muulloin pitää! Miksi pilata jokainen paita, kun voi pilata vain yhden. Tumma paita kandee olla. Valkoisessa näkyy heti kainalot keltaisena ym.

Tartsan sanoi:
Olenkohan minä ainoa, joka käyttää shortseja ja collegepaitaa - tosin collegepaita lentää pois raskaimpien liikkeiden jälkeen. Olen huomannut, että yläkropan lihasten sekä nivelten kipeytyminen on jäänyt vähemmälle, kun on hieman ylipukeutunut. Pitkiä housuja en viitsi käyttää, koska ne ovat litimärät vartin reenaamisen jälkeen.

Mulla on kanssa treenatessa paksu Fruit of the Loomin XXL-kokoinen perus-college. Olen myös huomannut että vaikka on pirun kuuma koko ajan niin treenikipu on hieman siedettävämpää collegen kanssa.

Timba79 sanoi:
Mulla on jalassa aina shortsit, hikoilen paljon ja verkkareiden kanssa menisi järki kun jalat hikoilee ihan törkeesti. Paitana ihan normi t-paidat ja hyvin on tähän asti tullut toimeen.

Meikäläisellä on muotoutunut suosikkitreenivaatteet treenattavan lihasryhmän mukaan. Jossain paidassa habatreeni sujuu paremmin, ja toinen paita on taas hartiatreenipaita. Jalkatreenissä sitten on shortsit. Jaahas, :offtopic: alkuperäisestä aiheesta...

jalat sanoi:
Mites Better Bodiesin t-paidat mahtaa erota normaaleista t-paidoista?
Harmittaa jos tilaan ja sitten koko onkin teltta päälläni.

L-koko,jonka tilasin on ainakin mulle aika piukee,mutta erottuuhan sieltä sit mukavammin :D

Suositut

Back
Ylös Bottom