salivaatetuksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
topi sanoi:
mä ostin wrangelta bb:n housut (hintaa oli n.20€ tarjouksessa)jotain meshiä tai mitä lienee ei tartu jalkaan kiinni .
ei kyllä tarvii siteitä laittaa päälle sen verran liukas pinta. pituutta n.172 housun koko m normaalit verkkarit puristaa reidestä ja näyttää että olis trikoot jalassa ellei osta kotain xl kokoa jolloin puntit on kilometrin liian pitkät. Huomattavasti mukavammat kuin tavalliset verkkarit varsinkin jos erehtyy menee kuntofillarin yms päälle
kävi vielä kiva juttu kun netistä tilasin niin paketissa luki m ja laitoin housut jalkaan aattelin eka että onhan reilu mitotus rupesin tutkimaan tarkemmin niin housun sisältä löyty merkki missä luki xxxl

Siis vaihdoikko ne xxxl-housut m-kokoon ja oli sopivat?Ajattelin vaan tilaanko m vai l-kokoiset itselle,kun olen vaan 3cm pitempi.

Itse tykkään pitää salilla vähän ylisuuria t-paitoja, mukavampi treenata kun on "väljempi olo". Nyt on tullut samaa lempipaitaa pidettyä treenatessa jo aika kauan, ei millään viitsi vaihtaa kun on sillä paidalla niin hyvin kulkenut... :) College-paita on myös mukava päällä treenatessa.

Itselläni ainakin on aivan ehdottomana shortsit, ei mukavempia "treenihousuja" ole, ja paitana joko isohko t-paita, tai kesällä löysä hihaton, mutta asiasta hevoseen, osaattekos kuvitella kuinka hupaisan näköinen voi olla 25-30v mies jolla hikinauha, arskat, rannenauhat ja joku david paita...no meitä on moneen, itse laitan rahani ennemmin vaikka protskuun.

Miten jengi voi pitää tuulihousuja, verkollisia tai verkottomia?
Vaikka ottaa xxl-tuulihousut, ni tuntuu, että ne repee ku kyykkää. Vai eikö tuulihousujengi harrasta kyykkyä?

Omasta kokemuksesta parhaat on polyesteri tai puuvillahousut. Tällä hetkellä on adidaksen polyesterihousut. Tosin noissakin vois olla vähän leveemmän lahkeet ja melkein pidemmätkin.

Paitana käytän ihan perus t-paitaa ja se lentää pesuun parin reenikerran jälkeen.

Shortseja oon myös käyttäny, puuvillasellaisia ja olivat ihan passelit, tosin itse leikatut...

Niin ja yks päivä joku shortsikaveri kyykkäs kireillä tennisshortseillaan ja aina kun se meni alas, ni ne housut repes enemmän.. aika :david: ilme kaverilla sen jälkeen..

loops sanoi:
Omasta mielestä just reenipaidan pitää olla teltta, ettei se haittaa reeniä.. Kiva jonku käsireenin jälkeen ko kädet on pumpissa niin tuntuu ettei verikierrä ko paita puristaa...

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Mullakin hiertääpaita kiinno hapaan... VAikka paidan hihan sisä ympärys onkin n50 cm.... :D

Snake sanoi:
Siis vaihdoikko ne xxxl-housut m-kokoon ja oli sopivat?Ajattelin vaan tilaanko m vai l-kokoiset itselle,kun olen vaan 3cm pitempi.
jep en viitinyt niitä xxxl:ä pitää kun en retkeile enkä teltalla muutenkaan tee mitään .Mittasin tossa lahkeen sisämitan se on n.73cm.
eli vertaa paljon sun housuissa on toi sisämitta. epäilen että L:n puolelle menee.
ei ne ole vissiin kuin 3-5cm pidemmät. Mä oon aikast lyhyt jalkanen

Itsellä salilla päällä puuvillahousut ja joku liian suuri t-paita. Ennen pidin verkkareita, mutta ei tuntunut oikeen hyvälle, kun hiersi koko ajan.

topi sanoi:
jep en viitinyt niitä xxxl:ä pitää kun en retkeile enkä teltalla muutenkaan tee mitään .Mittasin tossa lahkeen sisämitan se on n.73cm.
eli vertaa paljon sun housuissa on toi sisämitta. epäilen että L:n puolelle menee.
ei ne ole vissiin kuin 3-5cm pidemmät. Mä oon aikast lyhyt jalkanen

Kiitos vastauksesta!
Ehdin kyllä jo m-kokoiset tilata.Toivottavasti ei jää puoleen sääreen :nolo:
Mullakin taitaa aika jyjyet jalat olla.

Itse tilasin lopulta myös BB madison paidan, housut, sekä jonkun toisen paidan. Katsotaan tuleeko sopivaa kokoa, vai palautellaanko.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kellää käytössä tota Betterbodiesin Pro Dry Paita pitkähihasta paitaa? Meinasin sen tilata, kuhan sais vähä tietoo et minkälaista kokoa, eli oiskohan kellää kyseistä paitaa.

Noi betterbodiesin kuteet on sen verta komeen näkösii ettei kehtais pilaa niitä treenamalla :D

Addun college-paita ja housut on käytössä. Kuuma tulee, muttei lämpö luita riko. Kylmät paikat sen sijaan saattavat niin tehdä.

BB:n mesh housut tuli ja pro dry paita. Molemmat todella kevyet ja ilmavat. Itse tykkäsin. Pari kertaa ollut salilla ja hanskoista perhanan tarraosuudesta jää ilkeitä jälkiä paitaan. kun ne tarraosion koukut vahingossa osuu paitaan, ne jää sen verran kiinni että sellainen ruma tupsu tulee aina siihen kohtaan. No harmittaahan se uusissa kuteissa, mutta toisaalta ne on treenivaatteet. Niiden kuuluu rähjääntyä :) Ei niitä vedetä kaupunkiin tai baariin päälle.

Mutta vaatteina hemmetin hyvät. Me like.

Osaisikos kukaan auttaa hieman kokoasioissa. Eli olen päivittelemässä salivaatetusta, kun vanhat alkavat olemaan melkoisen loppu ja ajattelin tuollaiset gaspin treenihousut hommata nettikaupasta. Ovatko nuo koot kuinka reiluja, eli kun olen 185cm/83kg ja normaalit adidaksen collarit on kokoa L niin otanko nuo suosiolla kokoa pienemmät?

Itse olen 180/83, tosin mun perse-reisi-akseli on "suhteeton" muuhun kroppaan nähden. Käytän L-koon Gaspeja sekä BB:tä, ja ovat just sopivat.

Kenelläkään mitään hajua mistä vois ostaa semmoset Jouko Ahola spandeksit tai nostalgiset Jenkki-salihousut? Joukon spandekseilla tarkoitan lähinnä niitä purppuramustia jotka oli reenipätkässä mutta ne sinisetki ois iha jees.

Suositut

Back
Ylös Bottom