salituloksia

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Originally posted by Lexington

Esim 85 %-viikko

JK 3*2*85%
PP 3*2*85%
Raaka rinnalleveto 3*2*85%
Leuanveto 2*6, ilman lisäpainoja max määrä toistoja
Voimapyörä 2*6
Tempaus 4*2, mahdollisimman räjähtävät toistot

Ohjelma suoritetaan kolme kertaa viikossa. Voi suorittaa vaikka viisikin kertaa, kunhan toistomäärät pääliikkeissä (JK, PP, RR) täyttyvät. 85 % viikolla toistovolyymi 15-20 toistoa. Jos kolme treeniä viikossa niin esim 6 toistoa/ treeni.

Kotona vahvistan kiertäjäkalvosinta ja kyynärpäitä, käsipainolla.

Kuorma % toistot/sarja optimi volyymi max volyymi

55-65 % 3-6 t/sarja 24 t - 30 t yht.
70-75 % 3-6 t/sarja 18 t - 24 t yht.
80-85 % 2-4 t/sarja 15 t - 20 t yht.
90-90+ % 1-2 t/sarja 7 t - 10 t yht.

On kuitenkin todettava, että mihinkään huippurautoihin tällä ohjelmalla ei pääse käsiksi, mutta riittää mulle.

No kyllähän tuolla nyt helposti päästään huippurautoihin käsiksi!
Kiinnostaisi vain tietää että millä puolella sulla on painotus tuossa sun reenissä , kun olet noita painonnostoliikkeitäkin tuonne ohjelmaan laittanut?

Originally posted by KyntöSika
Kyykky kamoilla 240, raw 200 (tavote ois tammikuun lopussa 255)

penkki 140 raw, paidalla pysäyttämättä 152.5

Veto puvulla 272.5, 175*5*5 kapeella.

ikä 18 1/2, paino 82?

Treeniä hieman alle 2v takana.

sullahan on kilon virhe tossa.
ja oot 140 saanu raw penkistä?

Et kuule usko millasia ongelmia mulla oli äsken muistaa mun salasana! Sain eilen vihdoin ja viimein adsl:n funkkaamaan ja jostain syystä serveri halus mun kirjautuvan uudestaan sisään. Kolme tuntia pähkäilin sitä ja lopulta muistin sen!

Joo, pudotin siitä kilon pois. Yhteistulokseen se meni kato tommosena mukaan. Mä oon jo henkisesti saannu ton penkin ylös!:p Mun piti nykästä se jo maanantaina, mut viime torstain kapee penkki paidalla pisti oikeen rinnan paskaks. Nyt alkaa olee vast kunnossa. Yritän sitä huomenna, jos fiilis on jees. Raw:lla meinasin pysäyttämätöntä penkkiä ilman paitaa.

Mites sulla on nyt treeni sujunu? Kerroit jotain, ettet ryypänny ollenkaan tiistaina!

Mites sulla on nyt treeni sujunu? Kerroit jotain, ettet ryypänny ollenkaan tiistaina!

En joo ryypännyt tiistaina. Vaikka tiesin juhon olevan kuskina, niin arvelin ettei mistään helpolla pääse kotiin (olisi muuten näin käynytkin). Lisäks oli pieni krapulakammo ja pieni epätietoisuus hyvistä kemuista. No kemut oli kuitenkin hyvät ja kuskailin porukkaa jonkin verran ja sain palkaksi yhteensä 42e :kippis1: eikä krapulaa!:kippis1: . Oli muuten teiltäkin päin porukkaa siellä, kong ja sen aasialais-kaveri ainakin, ja sitten joku isokokoinen futari opan naapurista.

Ihan jees menee reenit. Olin tän viikon alun laiska joten eilen vedin maanantain reenin ja tänään tiistain. Huomen on vuoros torstain ja sunnuntaina lauantain reenit. Oli se maanantain 1,5,1,5,1,5 penkkaus vähän liian löysä, vaikka vedin noi vitoset 5kiloa painavemmalla, kuin mitä ohjelmassa luki (kun muistelin päästä) ja vikaan ykköseen otin kanssa 5kiloa enemmän painoa.
Kyllä tässä voimistutaan. Voisin taas joku päivä tulla käymään kannarissa, ehkä maanantaina.

tuloksia...

no juu...28v. 113kg, n.4kk treeniä takana vasta.

penkki sekä kapealla että leveällä otteella 110kg.
kyykky 5 x 150kg
maasta koittanut vain kerran vetää ja silloinkin yhden "lämmittelynoston" jälkeen 150kg.

ja nyt sitten hurjalle dieetille koittaen viimeiseen asti edes jotenkin säilyttää nuokin tulokset.

Päivityksiä, heinäkuun puolesta välin joulukuun loppuun:

penkki 70 -> 80
maasta 150 -> 170
kyykky 110 -> 130

Pitäs ryhtyä varmaan habapenamieheksi.

Originally posted by hevospaa

Pitäs ryhtyä varmaan habapenamieheksi.

Se on pääasia että kehitystä tapahtuu!:evil:

Tässä olis. treeniä 4 vuotta(toki päin vittua ekat 3 mut niinhän kaikilla) pituus 180jotain ja paino 120-130. ikä 19.

penkki 4*135 merkistä ja puhtaasti
kyykky 7*170, ei asstograss mut jalat lattian kaa tasossa
maastaveto 210, aika peruspuhdas, mutta tekniika vähä huono
hauiskääntö käispillä 5*35 tietty vähä cheat
alatalja 155*6

siinä niitä, muuten oon natu mut puoltoistavuotta sit purkki venkkuja, minkä jälkeen hartia paskaks liian nopeesta kehityksestä ja 2 kk:n tauko

Re: tuloksia...

Originally posted by Lihakirves
no juu...28v. 113kg, n.4kk treeniä takana vasta.

penkki sekä kapealla että leveällä otteella 110kg.
kyykky 5 x 150kg
maasta koittanut vain kerran vetää ja silloinkin yhden "lämmittelynoston" jälkeen 150kg.

No onpa ollut nopea kehitys, etenkin kyykyn suhteen! Oliko sulla vanhaa treenipohjaa vai aloititko tosiaan ihan "nollasta" 4 kk sitten?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Re: Re: tuloksia...

Originally posted by AKV
No onpa ollut nopea kehitys, etenkin kyykyn suhteen! Oliko sulla vanhaa treenipohjaa vai aloititko tosiaan ihan "nollasta" 4 kk sitten?

Itsellä kans 27 v. ikäää treeniä takana 3.5 kk
Penkki 130 kg
Kapee penkki 100 2x8
Paino about 105
pituus 184

Treeni taukoa 7 vuotta eli nollasta lähettiin.

Puhtaita hitaita toistoja pienillä painoilla on resepti onneen.....

en tiedä onko nää tulokset missään täällä (on varmaan) mutta tässä on uusimmat:

kyykky 135 (7x110)
penkki 105 (3x95)
veto 170 (9x160)

ikää 15 ja painoa päivänajasta riippuen 77-79

Originally posted by beginner
veto 170 (9x160)

Siis tarkoitatko, että teet 9 toistoa 160 kilolla, mutta saat kuitenkin vaan ykkösen 170 kilolla? Itsellä vedossa 1 toisto vastaa n. 10 kiloa.
Hyvät tulokset on kyllä, mutta aika "huono" maksimi verrattuna tuohon sarjaan.
No, ehkä on parempikin sun ikäisenä vielä olla tekemättä lyhempiä sarjoja.

Mun tuloksia!!!

No niin. Jotta kukaan muu ei maseentuisi tuloksistaan, niin laitan pari omaanikin:D

Prässi: 130x6 (niin syvälle ku menee)
penkki: 75 kg (tosi vähän treenattu)
Alatalja: 75x8 (suht oikeita toistoja, paitsi vika ehkä vähän sellaseella "nytkäytyksellä"
:) )

Eli ikää 14 ja treeniä takana n. 8 kk(suht kunnollista?). Toi surkee penkkitulos selittyy varmaan osaks sillä, et tein ennen sellast kolme kertaa kokovartalo läpi viikossa ja penkki tietenkin aina viimisenä liikkeenä:D

edit: ja mavea ja kyykkyy ei oo, koska en oo viel alkanu treenata niitä ikäni takia.

Re: Re: tuloksia...

Originally posted by AKV

No eipä tuo nyt niin hurjaa kehitystä ole. Reenannut olen joskus vuonna miekka ja kilpi (lukio ikäisenä) n.3kk eli nollasta liikkeelle lähdettiin. Armeijassa sai jalat voimaa, kun piti pst - kapistuksia päivittäin selässään kantaa.

Originally posted by Raven
Siis tarkoitatko, että teet 9 toistoa 160 kilolla, mutta saat kuitenkin vaan ykkösen 170 kilolla? Itsellä vedossa 1 toisto vastaa n. 10 kiloa.
Hyvät tulokset on kyllä, mutta aika "huono" maksimi verrattuna tuohon sarjaan.
No, ehkä on parempikin sun ikäisenä vielä olla tekemättä lyhempiä sarjoja.
tein ton 9x160 aika vauhdilla (varmaankin, en keskittynyt hirveästi puhtauteen). muutaman viikon päästä kun tein maksimia, 170 aika helppo. siitä suoraan 190 kiloon joka jäi maahan. silloin olisi varmaan se 180 mennyt tai jopa 185. mutta kun en niin paljoa ole ikinä nostanut niin ennätys on 170 :)

edit: huomaa heikot jalat (kyykky 135) jonka takia maksimiyritykset tuppaa jäämään maahan

Kyykky kamoilla 240, raw 200 (tavote ois tammikuun lopussa 255)

penkki 140 raw, paidalla pysäyttämättä 152.5

Veto puvulla 272.5, 175*5*5 kapeella.

ikä 18 1/2, paino 82?

Treeniä hieman alle 2v takana.
minkä merkkinen puku sulla on, aika uskomattomalta kuullostaa ja mikä on tulos pelkällä vyöllä??

voi näitä

kyykky 220
veto 260
kapee 160
pystyp. 110x4

Re: Re: Re: tuloksia...

Originally posted by Lihakirves
No eipä tuo nyt niin hurjaa kehitystä ole. Reenannut olen joskus vuonna miekka ja kilpi (lukio ikäisenä) n.3kk eli nollasta liikkeelle lähdettiin. Armeijassa sai jalat voimaa, kun piti pst - kapistuksia päivittäin selässään kantaa.

Kyllä 150x5 kyykystä (ei siis mistään puolikyykystä, eihän?) 4 kk:n treenillä on mun mielestä aikamoisen hyvä tulos ja kehitys on ollut nopeaa. Sullon ilmeisesti hyvät geenit!

Sen kunniaksi :kippis1: !

Jalkaprässi .....3 x 220 kg
Maastaveto ....1 x 120 kg
Kyykky ............1 x 95 kg

Suositut

Back
Ylös Bottom