salituloksia

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Yks asia mua ihmetyttää? Miksi ROINAFORUMILLA haukutaan roinaajia ja jauhetaan tota samaa shittiä. Eikö anaboliosiolla saisi jauhaa roinajuttuja, kun natu poikia rupee vituttaa, kun lihaa tulee 5kg kolmessa kuukaudessa ja ite ette saa sitä edes kolmessakymmenessä vuodessa. Sit on aina niitä juttuja kun kaveri ottaa sitä ja tätä natuna. Mitä sitten jos joku ottaa natuna kovia rautoja. Ottakaa ite!

en mä ainakaan ketään hauku, mun puolesta saa jokainen hakata piikkiä vaikka kahdella kädellä ja keskijalalla yhtäaikaa jos haluaa. Mun pointti vaan oli se että alottelevalle treenaajalle pitäs korostaa TREENIN JA ASENTEEN merkitystä tärkeimpinä kehitykseen johtavina tekijöinä, eikä mitä juissihommaa. Tietty muut asiat niinku lepo, ravinto plaa plaa lisäks, mut painottaa sitä että lapiotyö on vittu tehtävä jos haluaa tulla isoksi ja vahvaksi, siitä ei pääse yli eikä ympäri..näin on!!:kippis1:

Mulle on ihan sama roinaajako joku vai ei, se on jokaisen oma asia.

Mutta enemmän alkaa vituttaa nää off-topic jutut. Kun puhutaan salituloksista, niin aletaan jauhaa jostain vitun natu/roinaaja jutuista. Sama juttu tuolla "kädet natuna?" threadissa väitellään millä paviaanilla on isoin haba..voi jeesus

joo-pysytään aiheessa..
vai alkaa jusua vituttaan? noh-oli "off topic" tai ei niin asiallista kuitenkin kommentoida kun porukat tarttuu taas kerran "montaks kuuria"- tyyliin oli topic ihan mikä tahansa. Sitäpaitti apinat on ihan vitun vahvoja, ei niille kannata olla kateellinen!!:lol1: :lol1: :lol1:

Originally posted by sekosammy
vähän offtopic..

Kaverini on treenannut 11 vuotiaasta asti painonnostoa ja kohta on ikää lähemmäs 30v tuloksia mitä hän on ottnut natikkana pena:205kg etukyykky 245kg ja maasta yli 300kg ja on voittanut pari kertaa painonnostoin sm,nyt on ollut treenitaukoa kolmisen vuotta ja mies ei ole kuihtunut paljon yhtään,mutta kun taas vertaa pariin muuhun kevriin jotka ovat kasvaneet namuilla ja ovat lopettaneet treenauksen eivät ole enää oikeastaan minkää kokoisia...

aika kovat tulokset natikkana. :)
Mistäs tiedät, että on natikka....onko kertonut vai. :D Niinhän ne aina.. :)

Ihan sama... On sit pakko olla todella lahjakas, jos tuohon natikkana pystyy, ei varmaan kovin montaa pysty samaan..

Originally posted by JJJ
Yks asia mua ihmetyttää? Miksi ROINAFORUMILLA haukutaan roinaajia ja jauhetaan tota samaa shittiä.

Joo, olen täysin samaa mieltä, vaikka itse olenkin vannoutunut natu ( ei siis ole aikomuksissakaan koskaan roinata...ehkä.. ;) ); jos se niin helvetisti ärsyttää, että anaboli-osiolla puhutaan kuureista, niin ehkä sieltä kannattaisi pysyä poissa sieltä???? :confused:

Originally posted by Kikkeliskokkeli

syväkyykky 265kg

Mikä v*tun syväkyykky?en kritisoi mitenkään tuota tulosta tai sen kirjoittajaa , mutta kertokaa nyt mulle että mikä se syväkyykky on ja miksi helvetissä se pitää aina erikseen mainita?Kilpailen voimanostossa joten kyykkyni on pakostakin melko syvä(jos meinaa valkosta saada , lol) , onko tämä siis syväkyykky?

Originally posted by JJJ
Yks asia mua ihmetyttää? Miksi ROINAFORUMILLA haukutaan roinaajia ja jauhetaan tota samaa shittiä. Eikö anaboliosiolla saisi jauhaa roinajuttuja, kun natu poikia rupee vituttaa, kun lihaa tulee 5kg kolmessa kuukaudessa ja ite ette saa sitä edes kolmessakymmenessä vuodessa. Sit on aina niitä juttuja kun kaveri ottaa sitä ja tätä natuna. Mitä sitten jos joku ottaa natuna kovia rautoja. Ottakaa ite!
Minun mielestä sinua ihmetytti ainakin neljä asiaa. Totta kuitenkin on että tämä on ROINAFORUM ja anabolijutut kuuluu tänne. Jokanen treenaa tyylillään ja toiset on valmiita panostamaan enemmään ja toiset taas vähemmän. Luulen kuitenkin että roinaajaa vituttaa enemmän natujen hyvät tulokset, kuin natua roinaajien tulokset.

Originally posted by onion

Luulen kuitenkin että roinaajaa vituttaa enemmän natujen hyvät tulokset, kuin natua roinaajien tulokset.

Mitä oon katellut noita tuntemania natujen tuloksia, niin ei kyllä vituta niiden tulokset yhtään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Korjataan vielä sen verran, et en tällä hetkellä kiinnitä huomiota "tuloksiin", vaan siihen miltä näyttää. Ja se kyllä alkaa vituttaa, jos joku natu näyttää isommalta ja kireemmältä=paremmalta, kuin minä. Mutta vituttamaan hyvällä tavalla, eli vitutus tuo lisää motivaatiota ja jaksaa tehdä lapiotyötä myös :D

Tuloksia alan joskus tuijottaa ja huolella, mikäli paikat kestää.

Minä toki puollan roinankäyttöä:D mutta monella ropittajalla treenaus ei pyöri kuin roinan ympärillä,eikä keskitytä olennaiseen eli treeniin ravintoon ja lepoon..

Enkä tarkoita tolla ketään tällä sivulla olijaa...

Vieläkö täällä jauhetaan paskaa? Saanko minäkin...

Jotta ei mentäisi täysin off-topic (kun se joitakin vituttaa), niin sanoisin naapurin insinöörin salituloksista, että ei varmaan nosta yli 50 kiloa penkiltä. Hyvä jos oma perse nousee. Tämä oli vaan veikkaus. Luulen että sillä on muutama kuuri takana.

Onko täällä joku haukkunut "roinaajia"? Itse ainakin vain ja ainoastaan sanoin että on aika eksoottista lukea "sustaa laittaisin viikolle 3 ja 52 pari milligrammaa lisää" -juttuja, kun ei itse ole edes d-bol nappia koskaan livenä nähnyt. Onko siinä jotain pahaa?

Noin muuten roinaaminen on ihan jees juttu, eihän me muuten saataisi ihailla niin loistavia urheilusuorituksia kuin nykyään. Roinaaminen ei vain ole minua varten, koska olen tasan yhtä lahjakas urheilija kuin se naapurin insinööri.

Originally posted by Jimmy
Vieläkö täällä jauhetaan paskaa? Saanko minäkin...

Jotta ei mentäisi täysin off-topic (kun se joitakin vituttaa), niin sanoisin naapurin insinöörin salituloksista, että ei varmaan nosta yli 50 kiloa penkiltä. Hyvä jos oma perse nousee. Tämä oli vaan veikkaus. Luulen että sillä on muutama kuuri takana.

Onko täällä joku haukkunut "roinaajia"? Itse ainakin vain ja ainoastaan sanoin että on aika eksoottista lukea "sustaa laittaisin viikolle 3 ja 52 pari milligrammaa lisää" -juttuja, kun ei itse ole edes d-bol nappia koskaan livenä nähnyt. Onko siinä jotain pahaa?

Noin muuten roinaaminen on ihan jees juttu, eihän me muuten saataisi ihailla niin loistavia urheilusuorituksia kuin nykyään. Roinaaminen ei vain ole minua varten, koska olen tasan yhtä lahjakas urheilija kuin se naapurin insinööri.

[KIRJOITTAA KAUHISTUNEENA]
Hmmmm??? Oletko varma, että naapurisi ei ole teknikko? Insinöörien mollaaminen on ihan yhtä paha juttu, kuin roinaajien mollaaminen. Ai aiaiaiaia!! Tyyliin vessapaperi on kaksinkertainen, kun insinööri on vain yksinkertainen.
[/KIRJOITTAA KAUHISTUNEENA]

Originally posted by onion

[KIRJOITTAA KAUHISTUNEENA]
Hmmmm??? Oletko varma, että naapurisi ei ole teknikko? Insinöörien mollaaminen on ihan yhtä paha juttu, kuin roinaajien mollaaminen. Ai aiaiaiaia!! Tyyliin vessapaperi on kaksinkertainen, kun insinööri on vain yksinkertainen.
[/KIRJOITTAA KAUHISTUNEENA]

[HYPERVENTILOI]
Enpäs muuten tiedä tyypistä muuta kuin että se on vitun laiha ja sillä on silmälasit. Mutta sehän on minun stereotyyppisessä mielessäni varma keissi, insinööri. [PUMPPAA ASTMAPIIPPUA] En sentään sanonut diplomi-insinööriksi...
[/HYPERVENTILOI]

Hei Kraftwerk n se sana syvä lipsahti sinne vahingossa :D Kyykky kun kyykky vai? Tiedän lätkän pelaajia ja futareita, jotka ottaa kyykystä kolmatta sataa, mutta sitten kun kysyy että syväkyykystä, mitä sieltä tulee niin saa tämän kaltaisia vastauksia
" Enhän mä nyt sellasta edes tee toi 1/4 kyykky on ihan sopiva mulle. Sillä saa katsos voimaa ja nopeutta" :p Niin päätin nyt sitten mainita, että kyseessä ei ole mikään pieni pyllistys hirmuraudat selässä. Tuskin täällä kaikki on voimannostajia.

Originally posted by Jimmy

[HYPERVENTILOI]
Enpäs muuten tiedä tyypistä muuta kuin että se on vitun laiha ja sillä on silmälasit. Mutta sehän on minun stereotyyppisessä mielessäni varma keissi, insinööri. [PUMPPAA ASTMAPIIPPUA] En sentään sanonut diplomi-insinööriksi...
[/HYPERVENTILOI]
LOL :kippis1:

Originally posted by Kikkeliskokkeli
Hei Kraftwerk n se sana syvä lipsahti sinne vahingossa :D Kyykky kun kyykky vai? Tiedän lätkän pelaajia ja futareita, jotka ottaa kyykystä kolmatta sataa, mutta sitten kun kysyy että syväkyykystä, mitä sieltä tulee niin saa tämän kaltaisia vastauksia
" Enhän mä nyt sellasta edes tee toi 1/4 kyykky on ihan sopiva mulle. Sillä saa katsos voimaa ja nopeutta" :p Niin päätin nyt sitten mainita, että kyseessä ei ole mikään pieni pyllistys hirmuraudat selässä. Tuskin täällä kaikki on voimannostajia.

Joo no nyt mä ymmärrän..Eli mä teen syväkyykkyä , hehee , jesh!;-))

Mä vihaan sellasia pikkunättejä kyykkyjä(niinkuin siinä Ronnien videolla siellä taustalla ennen kuin se alkaa vetään maasta)...tekis mieli aina käydä vähän kouluttamassa miten perkele kyykätään , sen pitää olla rumaa:evil:

koska isot naturalivoimailijat viettävät aikansa salilla nostellen painoja eikä netissä jauhamassa siitä paskaa (itseironiaa mukana, ei tarvi suuttua)

Suositut

Back
Ylös Bottom