Jooh. Eli nyt voi tulla pitenmänpuoleinen teksti. Eli olen siis 17 vuotias jannu ja tein tuossa omankin threadin. Pituutta on 173cm about, ja painoa 64kg. Fläsää on kesän aikana kertynyt hieman vyötärön ympärille ja ja tisujen luo, eli häpeän omaa vartaloani jos peiliin katson
Eli tavoitteeni olisi saada nuo fläsät rinnustasta ja mahasta pois jotta voisin aloittaa treenaamisen. Salilta minulla ei ole kokemusta juuri laisinkaan koska ylä-asteella ei ollut mahdollisuutta käydä salilla. Eli nyt kun koulut alkaa, minulla olisi mahdollista käydä salilla vaikka joka päivä.
Ideahana on se, että haluan löysät nahat pois ja sixpäkkiä mahan seudulle näkyviin, ja saada muutenkin terve kroppa minun ikäiselleni. Nipa ja moni muukin on minua jo hieman neuvonut. Eli miten aloitan? Haluan läsät pois ja porukat sanoi täällä, että dietittämällä vekeen mutta samalla pitää syödä kunnolla. Eli toimisiko periaate, että aloitan heti nukkumaan riittävästi, ja vaikkapa ennen kouluun menoa ennen aamupalaa käyn 30min kävelylenkillä (En jaksa juosta pitkiä matkoja vielä
) Kotona voisin tehdä aerobista liikuntaakin ja vatsalihaksia yms. Salilla toki voin juosta matolla jos se on siitä kiinni. Eli oletteko samaa mieltä kanssani, että tiputtaisin ensin soosit pois "vähän" syömällä ja liikunnalla ennen kuin alan lihaksia treenaamaan? Kauanko kuvittelisitte minulla menevän jotta saisin tisut ja renkaan mahan seudulta vekeen?
Tuon jälkeen olisi puhe sitten salilla käymisestä... Kannattaisiko minun näin aloittelijana aloittaa 1-jakoinen reeni? Odottaisin vastauksia vaikka tähän thrediin kun en viitsisi heti uutta thrediä tehdä :( Kiitokset jo kaikille jotka neuvoivat/neuvovat minua! Haasteena olisi vaikka ensi kevääksi saada jo jotain pyykkilautaa ja hauista näkyville jos olisi edes mahdollista. Luulen että nykyinen lihakseton vartaloni ei tee vaikutusta erään neitokaiseen johon olen ollut jo lääpällä jonkin aikaa.
Sori jos tuli typoja.