Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei tuo dieetille sopisi?
Liikaa hiutaleita.
Noh kun muutkaan ei vastaa ni kait mä sitten. Starting strenghtiä lähtisin tekemään MA KE PE kethnaabin muokatulla ohjelmalla jos rive on täysin tuntematon liike. Välipäivinä TI ja TO palauttava lenkki 2-5km kun kerran juosta tykkäät. Lauantaina voit tehdä raskaamman pidemmän lenkin tai intervalli tyyppisen harjoituksen. Sunnuntaina lepoa, ehkä vähän venyttelyä putkirullausta yms. Jos lisää aerobista haluat niin voit vaikka pyöräillä sinne salille, joka on myös hyvää alkulämpö jaloille. Sitku alkaa toi juokseminen tympimään ja haluat viettää enemmän aikaa salilla niin vaihda ohjelmaa.
Ruokailusta sen verran että kalorit 2500-3000 paikkeille päivässä. Proteiinia n. 130g/pv rasvaa 60-70g/pv loput kalorit hiilareista. Syöminen olisi hyvä jakaa useaan osaan siten että söisit 2-3h välein ja jokaisella ruokailu hetkellä olisi jokin proteiinin lähde. Ei se syöminen ole niin tarkkaa kunhan syöt tarpeeksi.
Say what now?
Kyllähän sitä palaa. Kato ite miten lähtee edistymään millasilla kaloreilla. Jos ei +500 nii semmoset maltilliset plussat ja kovaa treeniä. Sulla on niin vähän painoa kuitenkin, sitä aerobista voit tehdä alkuun läskin poiston tehostamiseksi.
Eli proteiinia, lihaa maitoa rahkaa ja eikös vettä pidä juoda helvetisti että aineenvaihdunta pelittää? + onko hyvä idea aamulla ennen aamupalaa käydä se lenkki?
Että liikaa hiutaleita. Jos vedetään päivässä alle 100g hiilareilla(en tiedä sin dieeteistäsi), niin itse pudotan tuosta 2 desistä puolet pois. Ihan sama vaikka laittaisit itse 200gemmiä. 40g riittää dieetillä aamupalalle. Mutta sillä ei oo mitään väliä tässä ketjussa kun jannu yrittää päinvastoin olla plussakaloreilla ja kerätä lihasmassaa. Kiitos.