Salille meno

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hiroo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joko 1-jakoinen esim. G6 tai joku muu. Jos ei miellytä niin vakka se 2-jakoinen joka on 4 kertaa viikossa eli yleensä 1 päivä enemmän salia kun 1-jakosessa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tosiaan jos siis vedän 1-jakoiset ma,ke,pe niin mitä teen sitten ti, to ja mahd viikonloppu? Ja nopsi en minä mitään kidutusdieettiä halua. Haluan vaijn tipauttaa nuo läskit mahdollisimman nopeaa poiis ja samalla saada edes terve 17 vuotiaan kroppa. Habaa, selkää, pyykkilautaa, jalkoja, persettä. ELie i kidutusdieettiä vaan nopeata läskinpolttoa!

Ei se sit enään oo dieetti jos ei yritetä edes liikuttaa painoa mihinkään suuntaan....... Se on sit pelkkää terveellinen elämäntapa. Vaikka dieetti vissiin on synonyymi ruokavalion kanssa ni on toi nyt aika perkeleen hämäävää puhua dieetistä jos ei kuitenkaan yritetä lihottaa tai laihduttaa

Ei sillä nyt ole mitään merkitystä. Japatille, voit tehdä sitä aerobista. Mutta älä lähde joka päivä itteäs treenaamaan vaikka tuloksia haluatkin, kyllä ainakin 1 totaalilepopäivä viikossa ois hyvä olla. Lepopäivät on tärkeitä.

Nipa, viititkö koota next postiin yhteen finaalituomion mikä ois minun suunnitelma kevääseen asti? Luon nyt nuo starting strenghtit läpi ynnä muu. ELi diettaamaan en ala? Syön niinkuin minun kuulua pitää ja aloitan salilla käymisen näin ensiksi 1-jakoisella ja jos sitten syksynpänä katsoo 2-jakoista? Proteiinia kunnolla ja sitten tuota juoksemista joka päivä + se aerobinen? Maha ja tisut häviää lenkkeilessä ja salilla saahaan nuihin paikkoihin sitten sitä lihasta?

Jos nyt saadaan porukalla hyvä päiväohjelma ruoan ja liikunnan puolelta niin lupaan pysyä lujana jotta tuloksia tulisi mahd nopeasti. Jos runko on muuttunut ensivuoden puolella paljonkin niin pistän ennen/jälkeen kuvat.

Noh kun muutkaan ei vastaa ni kait mä sitten. Starting strenghtiä lähtisin tekemään MA KE PE kethnaabin muokatulla ohjelmalla jos rive on täysin tuntematon liike. Välipäivinä TI ja TO palauttava lenkki 2-5km kun kerran juosta tykkäät. Lauantaina voit tehdä raskaamman pidemmän lenkin tai intervalli tyyppisen harjoituksen. Sunnuntaina lepoa, ehkä vähän venyttelyä putkirullausta yms. Jos lisää aerobista haluat niin voit vaikka pyöräillä sinne salille, joka on myös hyvää alkulämpö jaloille. Sitku alkaa toi juokseminen tympimään ja haluat viettää enemmän aikaa salilla niin vaihda ohjelmaa.

Ruokailusta sen verran että kalorit 2500-3000 paikkeille päivässä. Proteiinia n. 130g/pv rasvaa 60-70g/pv loput kalorit hiilareista. Syöminen olisi hyvä jakaa useaan osaan siten että söisit 2-3h välein ja jokaisella ruokailu hetkellä olisi jokin proteiinin lähde. Ei se syöminen ole niin tarkkaa kunhan syöt tarpeeksi.

Noh kun muutkaan ei vastaa ni kait mä sitten. Starting strenghtiä lähtisin tekemään MA KE PE kethnaabin muokatulla ohjelmalla jos rive on täysin tuntematon liike. Välipäivinä TI ja TO palauttava lenkki 2-5km kun kerran juosta tykkäät. Lauantaina voit tehdä raskaamman pidemmän lenkin tai intervalli tyyppisen harjoituksen. Sunnuntaina lepoa, ehkä vähän venyttelyä putkirullausta yms. Jos lisää aerobista haluat niin voit vaikka pyöräillä sinne salille, joka on myös hyvää alkulämpö jaloille. Sitku alkaa toi juokseminen tympimään ja haluat viettää enemmän aikaa salilla niin vaihda ohjelmaa.

Ruokailusta sen verran että kalorit 2500-3000 paikkeille päivässä. Proteiinia n. 130g/pv rasvaa 60-70g/pv loput kalorit hiilareista. Syöminen olisi hyvä jakaa useaan osaan siten että söisit 2-3h välein ja jokaisella ruokailu hetkellä olisi jokin proteiinin lähde. Ei se syöminen ole niin tarkkaa kunhan syöt tarpeeksi.

Tämä vastaus auttoi todella paljon. Iso käsi sulle! :)

Heitänpähän sanasen tähän välliin! Japati työnnä tuo dieetti idea helevetin syvälle jonkun perseeseen :D Ota noin +500kcal ruokavalio 2g proteiini/rasvaton painokilo+rasvaa1g/rasvaton painokilo ja loput hiilareista. Treeniohjelmaksi 1-jakoinen tai ihan mikä itselläsi toimii(itsellä 4-jakoinen). Ite olen 15v ja kokeilin noin ½vuotta sitten dieetata, mutta aika nopeasti tuli karu totuus esiin ja huomasin, ettei sitä lihasta ole niin paljoa, että kannattaisi niitä ruveta polttamaan ja tulokset tippui. Oon ite ollu nyt noin 4kk plussa kaloreilla ja tulokset nousee, paino nousee pikkuhiljaa, eikä läskistä ole juuri tietoakaan! Mitat itsellä: paino n.74kg/pituus 173cm. Tuloksia salilta->Penkki:1x105kg/kyykky:5x110kg/mave:1x130kg. Ja paremmalle sitä näyttää vaikka olis vähän fläsää kuin pakkasen raiskaamana pulkkanaruna ;) Jos mielenkiintoa löytyy käy vilkasemassa meikäpoijan kuva http://lihaton97.gym-space.fi/?pp=1 galleriasta löytyy. Ei muutaku onnea treeneihin ja jospa tästä olisi ollut jotain apuva:puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitokset... Mutta mitä tytöt tykkää kun läski ei lähde ja lihas on siellä mahan alla piilossa... Vai palaako tuo pieni määrä siinä helvettiin?

E: Keihäs, oot kyllä helvetin hyvässä kunnossa! Eli kannattaisi minun unohtaa dietti ja tipauttaa nuo löysät ihan vain normaali liikunnalla? 2500kcal vai mitä päivässä?

Say what now?

Että liikaa hiutaleita. Jos vedetään päivässä alle 100g hiilareilla(en tiedä sin dieeteistäsi), niin itse pudotan tuosta 2 desistä puolet pois. Ihan sama vaikka laittaisit itse 200gemmiä. 40g riittää dieetillä aamupalalle. Mutta sillä ei oo mitään väliä tässä ketjussa kun jannu yrittää päinvastoin olla plussakaloreilla ja kerätä lihasmassaa. Kiitos.

Zone-sarja -42%
Kyllähän sitä palaa. Kato ite miten lähtee edistymään millasilla kaloreilla. Jos ei +500 nii semmoset maltilliset plussat ja kovaa treeniä. Sulla on niin vähän painoa kuitenkin, sitä aerobista voit tehdä alkuun läskin poiston tehostamiseksi.

Kyllähän sitä palaa. Kato ite miten lähtee edistymään millasilla kaloreilla. Jos ei +500 nii semmoset maltilliset plussat ja kovaa treeniä. Sulla on niin vähän painoa kuitenkin, sitä aerobista voit tehdä alkuun läskin poiston tehostamiseksi.

Iso käsi sulle! Nyt pidän pienen hölöttely tauon ja informoin sitten about 14 elokuuta miten on homma lähteny käyntiin! :)

Eli proteiinia, lihaa maitoa rahkaa ja eikös vettä pidä juoda helvetisti että aineenvaihdunta pelittää? + onko hyvä idea aamulla ennen aamupalaa käydä se lenkki?

Jos vaan miehelle neuvot kelpaa niin täältä pesee:
1. Treenaa riittävästi
2. Syö riittävästi
3. Lepää riittävästi

ei muuta.

Että liikaa hiutaleita. Jos vedetään päivässä alle 100g hiilareilla(en tiedä sin dieeteistäsi), niin itse pudotan tuosta 2 desistä puolet pois. Ihan sama vaikka laittaisit itse 200gemmiä. 40g riittää dieetillä aamupalalle. Mutta sillä ei oo mitään väliä tässä ketjussa kun jannu yrittää päinvastoin olla plussakaloreilla ja kerätä lihasmassaa. Kiitos.

Voi sitä dieettiä vetää muutenkin kuin VHH. IMO kannattaisi jopa kokeilla pitää hiilarit suht korkealla ennen kun rupeaa heti jollekin hiilarittomalle kitudieetille muodikkaasta ketoosista puhumattakaan.

Ketjun aiheena on noviisien salillemeno - täällä yhä jauhetaan dieeteistä. Jospa asiaan palaisi aikaisintaan sitten kun tyypin paino alkaa seiskalla?
Meinaan vaan että first things eli tehokas treeni first, ruokapuolen perusteet tänne on moneen kertaan jo tullut. Paitsi että voi sitä rasvaa mieskin syödä enemmän kuin 1g/painokilo.

Asiaa sen paremmin tuntematta heitän oman tikkuni myös tähän kekoon.

Oli sitten avun tarvitsija 14- tai 17-vuotias eli todennäköisesti asuu vielä vanhempiensa luona, niin mielestäni nyt olisi ihan viisasta ottaa rauhassa. Käydä salilla tekemässä sitä yksijakoista+aerobista ja syödä ihan normaalisti ja katsoa, mitä tapahtuu. Ei mun mielestä tuon ikäiselle, etenkään 14-vuotiaalle, ole mitään syytä alkaa vouhottamaan mistään VHH:sta tms. Karkit yms. herkut pois ja ihan sitä perus lihapullat+muusi -ruokaa naamariin. Kyllä se kroppa siitä alkaa vähitellen muuttua johonkin suuntaan ja jos fläsää tulee vain lisää, niin sitten alkaa tekeen jotain muita ratkaisuja. Tuossa iässä, kun aletaan pitämään helvetin kontrolloitua ruokavaliota, niin käsitys ravinnosta voi vähän turhan helposti vääristyä ja lopputulemana on vain syömishäiriö. Se on niin helppoa saavuttaa muutaman vuoden vanhempana, niin kuinka helppoa se on noin nuorena.

Voin olla helvetin väärässä, mutta ottakaa pojat rauhassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom