Salille meno

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hiroo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Fläsää on kertynyt ja haluaisin ne kyllä äkkiä kävelemään :( Jos joitkain hyviä vinkkejä on niin respect! Ja tosiaan joo. Kyseisen neidon kanssa ollaan vaihdettu jo katseita viime lukuvoden aikana. Juteltu on ja luulenpa että tästä voisi jotain kehittyäkin. Voi ulkonäköpaineita pojillakin olla :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin, olisi vaikea uskoa, että sitä fläsää nyt niin paljon olisi kun painoakaan ei ole kauheasti. Otan vähän mallia tosta mun laittamasta ruokavaliosta, ei tietenkään tarvitse sitä noudattaa määrällisesti tai muutenkaan. Aerobista on hyvä tehdä myös, 3x viikkoon juoksua tai vastaavaa.

1- tai 2-jakoinen varmasti sopiva. Täällä on paljon mistä valita, etit jonkun hyvän ja varmistat vielä vaikka, että on toimiva. Jos pidät kiinni tavoitteesta ja näin pois päin, niin ei siinä kauaa mene, joka päivä tulet huomaamaan muutosta kun kunnolla treenaat.

Ps. pidä huolta muustakin ulkonästä jos se tyttö kiinnostaa. Tämä tietenkin "huono" neuvo koska pitäis olla aina oma ittensä, mutta siisti ja urheillullinen pukeutuminen ja hampaiden pesu ei ole varmasti pahitteeksi. Itsevarmuus kuitenkin se tärkein asia.

Nipa, ei tosiaan voisi nuista mitoista sanoa että olisin ylipainoinen mutta niin se vaan on. Pituuskasvuni on käynnissä ja ennuste pituus olisi 180cm. Hygienia minulla pelittää ja siitä ei ole valittelua tullut. :) Mutta tosiaan... Mahdollisimman nopeaa haluan läskit kävelemään!

Ja HUOM! Elekää sekottako minua tuohon thredin aloittajaan, innostuin vian kirjoittamaan tänne...

Ei sulla mene edes ensi kevääseen jos löytyy itsekuria. Aerobista, se puhdas/body ruokavalio ja sali treeniä = läskit lähtee ennen kuin lumet ehtii edes alkaa sulaa.

Eli proteiinia, lihaa maitoa rahkaa ja eikös vettä pidä juoda helvetisti että aineenvaihdunta pelittää? + onko hyvä idea aamulla ennen aamupalaa käydä se lenkki?

Semmonen 2-4L vettä päivässä aika hyvä. Joo se on ihan hyvä, ite teen aina näin vaikka aamuaerobisesta on paljon eriäviä mielipiteitä. Herään ja otan BCAA aminohappoja (hifistelyä) ja lähden vetämään intervallitreeniä. Tuun kotiin ja ootan noin. 30-60min ja syön aamupalan.

Tosi asia on vain se, että minulla on fläsää mahanseudulla ja rinnuksissa. ELi kannattaako minun aloittaa dietillä ja käydä samaan aikaan salilla vetämässä 1-jakoista?

Jos alkaisi näin:

-Nukun hyvin
-Syön hyvin (ensin diettiä)
-Juon riittävästi, otan riittävästi rasvoja ja proteiinia?
-Aamuisin pieni lenkki + suihku ja kouluun.
-Salilla esim Ma, Ke, To? + Su?

LÄSKIT haluan HELVETTIIN ja jos hyvillä neuvoilla saan ne pois niin lupaan etten niitä kutsu koskaan takaisin. Lupailen vaikka pistellä ennen/jälkeen kuvat tuossa keväällä... Mutta milloin Nipa uskot että alan saamaan jo tuloksia? Nyt puhunkin vatsa/selkälihakista jotka haluan että ne näkyy. :)

1-tai 2-jakoinen. 1-jakoista tehdään yleensä se 3x viikkoon ja 2-jakoista näkee tehtävän ma,ti,to ja pe. Kyllä niitä tuloksia alkaa tulla samantien. Pikkuhiljaa näet peilistä kuinka muutut. 2-3vk näet muutoksia, mutta 1-3kk päästä ne ovat jo selviä. Kannattaa lukea myös nuo kaikki stickyt. "Enski kertaa dieetillä" threadit sun muut.

Miten saan läsän höyrystymään jos syön normaalisti mja mun ikäsen pitää syödä helvetisti.. ELi syön normaalisti mutta liikun perkeleesti? :) Mutta nyt en ymmärtänyt tuota nipan 3x viikkoon 1-jakoista... Selvennätkö hieman?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
173cm/64kg ja 17vuotias ja suositellaan dieettiä? Paljon järkevämpi ratkaisu olis vaan keskittyä siihen lihasmassan ja voiman keräämiseen. Vaikka fläsää oliski jonkin verran niin ei se näytä yhtään pahalta jos on vähänkään lihaksia ja voimaa. Mielummin olisin läski kuin nääntynyt ruipelo joten älä nyt dieettiä mieti.

173cm/64kg ja 17vuotias ja suositellaan dieettiä? Paljon järkevämpi ratkaisu olis vaan keskittyä siihen lihasmassan ja voiman keräämiseen. Vaikka fläsää oliski jonkin verran niin ei se näytä yhtään pahalta jos on vähänkään lihaksia ja voimaa. Mielummin olisin läski kuin nääntynyt ruipelo joten älä nyt dieettiä mieti.

Ongelma on se että haluan tissit pois.. EN minä niitä halua vaikka lihasmassaa kuinka tulisikin.

Miten saan läsän höyrystymään jos syön normaalisti mja mun ikäsen pitää syödä helvetisti.. ELi syön normaalisti mutta liikun perkeleesti? :) Mutta nyt en ymmärtänyt tuota nipan 3x viikkoon 1-jakoista... Selvennätkö hieman?

Eli 1-jakoinen tehään yleensä 3 kertaa viikossa. Voi sen tehdä vaikka 4 kertaa jos huvittaa, mutta pääasiassa treenipäivät 1-jakosessa ma, ke ja pe.

Zone-sarja -42%
Pahimmas tapaukses koitat saada niit tissei pois mutta rasva lähtee kehosta muualta ja päädyt johonki 174cm ja 55 kiloseks

Jos kuitenkin kaveri käy salilla, ei paino tule pahemmin putoamaan jos ollenkaan vaikka tisut katoavatkin.

Eipä niin. Paino on minulle normaali mutta sen pitäisi olla LIHASTA, mutta se on FLÄSÄÄ. Eli aloitan salilla käymisen ihan normaalisti ja liikun monipuolisesti joka päivä. Moneeno kertaan minun kannattaisi käydä salilla näin alkuun.. haluan "Nopeita" tuloksia ja onko se nopein tapa tosiaan pitää kaikki yllämainitut kurissa ja tehdä 1-jakoista? :/

Kyllä ehottomasti suosittelen unohtamaan dietit ja keskittyyn ihan puhtaasti siihen puntinnoston opetteluun. Tuon ikänen kun vielä oot, niin ei muutaku kovaa reeniä ja kovasti puhdasta ruokaa naamariin. Siitä se kehitys alkaa. Sitten myöhemmässä vaiheessa voi harkita sitä varsinaista diettaamista, kun nähään millasia tuloksia ollaan saavutettu ja miten se reeni on sun kroppaan vaikuttanu (ts. sitä läskiä on lähtenyt ja lihasta tullut, mikäli teet asiat oikein)

Keskity nyt vaan sisäistään nuo tärkeimmät asiat :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom