Salille meno

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hiroo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ketjun aiheena on noviisien salillemeno - täällä yhä jauhetaan dieeteistä. Jospa asiaan palaisi aikaisintaan sitten kun tyypin paino alkaa seiskalla?
Meinaan vaan että first things eli tehokas treeni first, ruokapuolen perusteet tänne on moneen kertaan jo tullut. Paitsi että voi sitä rasvaa mieskin syödä enemmän kuin 1g/painokilo.

Ja kaiken kukkuraks 2 sivua jauhattu kaverille joka ei edes perustanu tätä ketjua :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Asiaa sen paremmin tuntematta heitän oman tikkuni myös tähän kekoon.

Oli sitten avun tarvitsija 14- tai 17-vuotias eli todennäköisesti asuu vielä vanhempiensa luona, niin mielestäni nyt olisi ihan viisasta ottaa rauhassa. Käydä salilla tekemässä sitä yksijakoista+aerobista ja syödä ihan normaalisti ja katsoa, mitä tapahtuu. Ei mun mielestä tuon ikäiselle, etenkään 14-vuotiaalle, ole mitään syytä alkaa vouhottamaan mistään VHH:sta tms. Karkit yms. herkut pois ja ihan sitä perus lihapullat+muusi -ruokaa naamariin. Kyllä se kroppa siitä alkaa vähitellen muuttua johonkin suuntaan ja jos fläsää tulee vain lisää, niin sitten alkaa tekeen jotain muita ratkaisuja. Tuossa iässä, kun aletaan pitämään helvetin kontrolloitua ruokavaliota, niin käsitys ravinnosta voi vähän turhan helposti vääristyä ja lopputulemana on vain syömishäiriö. Se on niin helppoa saavuttaa muutaman vuoden vanhempana, niin kuinka helppoa se on noin nuorena.

Voin olla helvetin väärässä, mutta ottakaa pojat rauhassa.

Asun yksin ja osaan tehdä monipuolesta safkaa joten ruoanlaitto ei ole ongelma.

En tajua, miten osa mun ikäsistä asuu jo yksin. Eipä tulis mieleenkään koittaa pärjätä niin :whip:

17? Eikös se ala olemaan nykyään ihan perus iha kun porukat heittää ne ulos. Itehän oon asunu omassa asunnossa siis jo viime vuoden elokuusta.

Voi sitä dieettiä vetää muutenkin kuin VHH. IMO kannattaisi jopa kokeilla pitää hiilarit suht korkealla ennen kun rupeaa heti jollekin hiilarittomalle kitudieetille muodikkaasta ketoosista puhumattakaan.

VHH-dieetti vaatii jo vähän kanttia ja pääkopankin kestävyyttä. Ja IMO päästään kireämmäksi.

17? Eikös se ala olemaan nykyään ihan perus iha kun porukat heittää ne ulos. Itehän oon asunu omassa asunnossa siis jo viime vuoden elokuusta.

Ei?! :D Ei ainakaan mun kaveripiiristä yksikään asu itsekseen. Lukiosta tosin muutama menny jo omaan kämppään. Asutkos sitte missäpäin suomea?

:offtopic:

Ehkä Helsingin ulkopuolella on asiat sitten eritavalla. Ei tämmöset kaupunkilaispojat vielä uskalla äidin luota lähteä. Tosin kyllähän se muutto varmaan aika pian armeijan/sivarin jälkeen tulee, minne sitten menenkään.

Zone-sarja -42%
Ehkä Helsingin ulkopuolella on asiat sitten eritavalla. Ei tämmöset kaupunkilaispojat vielä uskalla äidin luota lähteä. Tosin kyllähän se muutto varmaan aika pian armeijan/sivarin jälkeen tulee, minne sitten menenkään.

Juup. Ja sun avatar on kyllä helvetin härö. :) :offtopic::offtopic:

Eiku kiitos neuvoista oikein paljon. Nyt suunnitelmaa toteuttamaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helsinki, Itä-pakila! :pano: joo, täästähän tulee kohta paikkakunta thread.

Menee vaan kokoajan enemmän ohi aiheesta, vois varmaan sulkea :D

Mihin tämä ketju on mennyt!!?? Alussa puhuttiin salilla käynnin aloittamisesta ja sitten dieettaamisesta ja nyt trikopöksyistä!!?? Ja seurakunta vastaa: HERRA ARMAHDA:fuckyeah:

Käytin kun alotin, en tykänny. Tahtois semmoset Versa Grippsit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom