Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Jotenkin noista posetteluista tulee aina semmonen "show off" fiilinki ja onhan se aika hölmön näköistä jos joku pullistelee naruja

Tänään joku teki kulmasoutua smithissä... Voi olla että tuo on joku erikoistekniikka, joka ei minulle valkene, mutta helvetin vaikean näköistä se ainakin oli

Ainakaan omaan korvaani kulmasoutu smithissä ei kuulosta kovinkaan omituiselta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tämä nyt täysin saliin liity mutta en ole tainnut käydä kertaakaan treemassa ellen ole nähnyt tvstä( voicen kanava), että sieltä ei tulisi cheek - sukka irti, rasmuksen - i am messias ja sitte se elokuu - bändiän en edes muista. Onneksi ei niistä tvseistä ääni kuulu, muutenhan ei kauaa kestäisi.. Ja tämä siis vain sillä aikana kuin otan lämpöö alussa -a bout 10min ja lopussa vielä 5min. Ja perkele aina tulee joku noista biiseistä, voi tulla kyllä noi kaikki peräkkäinkin..

taitaa mennä ärsyttävyyden puolelle, eikä komedian..

Onhan salilla aivan eri tason valaistus ja peilit kuin kotosalla.. Mitähän vikaa siinä mahtaa olla jos iso tai pieni ihminen kattelee salilla vaivalla ansaittua lihastaan tai luutansa?

Onhan salilla aivan eri tason valaistus ja peilit kuin kotosalla.. Mitähän vikaa siinä mahtaa olla jos iso tai pieni ihminen kattelee salilla vaivalla ansaittua lihastaan tai luutansa?
Eihän tuossa muuta vikaa olekaan kuin muiden ihmisten itsetunto-ongelmat, mutta eihän niistä kannata välittää. Kukin pitäköön huolen vain omista asioistaan.

Tänään oli joku ihmeen jumppakerho salilla kokoontumassa. Jumppakerhoon kuului naisvalmentaja, valmentajan isä ja äiti, valmentajan poika, sekä valmentajan mies. Noh, tämä jumppakerho treenasi sitten keskellä salia vain x-hyppyjä, naisten punnerruksia ja mitä ihmeellisempiä liikkeitä tämän naisvalmentajan johdolla. Oli pokassa pitämistä kun radiostakin soi tätä perus jumputijumputi-musiikkia ja nämä kaikki vetävät jotain ihme räpellyksiä siinä musiikin tahdissa... :D

Tänään oli joku ihmeen jumppakerho salilla kokoontumassa. Jumppakerhoon kuului naisvalmentaja, valmentajan isä ja äiti, valmentajan poika, sekä valmentajan mies. Noh, tämä jumppakerho treenasi sitten keskellä salia vain x-hyppyjä, naisten punnerruksia ja mitä ihmeellisempiä liikkeitä tämän naisvalmentajan johdolla. Oli pokassa pitämistä kun radiostakin soi tätä perus jumputijumputi-musiikkia ja nämä kaikki vetävät jotain ihme räpellyksiä siinä musiikin tahdissa... :D

368ua6.jpg

Voi olla, että alataljakyykky on jokin erikoisliike, jota minä en ymmärrä...

Hahahah, alataljakyykky :D

Muutama päivä sitten tapahtui se legendaarinen: jollain 50v+ äijällä oli puolikas kossu juomapullona :D Pidin ensin varmana, että vettähän siellä vain on. Äijä otti kuitenkin niin pientä huikkaa siitä, eikä koko treenin aikana mennyt desiä enempää, että enpäs tiedäkään.. Olihan kuitenkin perjantai ja iltapäivä edenny jo pitkälle.

Kyllä tulee aina ihmeteltyä yhtä heppua, jonka varmaan myllyssä tai kuntokellarissa treenaavat tietävät. Joku ulkomaalaistaustainen, käy varmaan jotain oman elämän taistelua siellä salilla, hakkaa kyynerpäitä vaakaprässin metallilevyyn istuen penkillä, sekä liikkamyllyn palloseinään ja lyö oikeestaan kaikkea mahdollista siellä, kontulassa löi myös lattiaan jotain nyrkkeilysarjoja :D Tuli myös olkapäitä pyöritellessä vahingossa huitaistua kyseistä henkilöä poskeen ja ei edes huomannut koko juttua, kun yritin sori sanoa niin ei kuullut mitään ja hetkenpäästä oli taas seinää hakkaamassa...

Olen jutellut kaverin kanssa pari kertaa, ja loukkaantumiset tuntuvat vaivaavan. En ihmettele sillä treenityylillä, mutta on hänellä jonkun verran pattiakin. Lisäksi hän on aina helkkarin kannustava ja iloinen. <3

Ville Tiisanoja oli treenaamassa samaan aikaan kanssani, ja joku pappa helvetillisen kaljamahan kanssa oli heittämässä juttua Tiisanojalle joka sarjan välissä. Villeä kiinnosti varmasti ihan vitusti.

Kaveri tuli tänään takaovesta salille sisään, suoraan penkin luokse ja kasasi siiihen sitten 140kg, otti kännykällä kuvan penkistä, jätti painot siihen ja poistu takaovesta. Tää on sit varmaan sitä mentaalitreeniä tai jotain?

Olen jutellut kaverin kanssa pari kertaa, ja loukkaantumiset tuntuvat vaivaavan. En ihmettele sillä treenityylillä, mutta on hänellä jonkun verran pattiakin. Lisäksi hän on aina helkkarin kannustava ja iloinen. <3

Ville Tiisanoja oli treenaamassa samaan aikaan kanssani, ja joku pappa helvetillisen kaljamahan kanssa oli heittämässä juttua Tiisanojalle joka sarjan välissä. Villeä kiinnosti varmasti ihan vitusti.

Tiedätkö urheileeko se Villen pikkubroidi Vesa vielä? Oli aikoinaan samassa koulussa ja oli kyllä aikamoinen lahjakkuus lajissa kuin lajissa.

Kaveri tuli tänään takaovesta salille sisään, suoraan penkin luokse ja kasasi siiihen sitten 140kg, otti kännykällä kuvan penkistä, jätti painot siihen ja poistu takaovesta. Tää on sit varmaan sitä mentaalitreeniä tai jotain?

Valmistautuu kovaan penkkienkkaan kotona kuvan avulla? :puntti:

Mielenkiintonen tapaus tältä aamulta: olin salilla (unissani) kun herätyskello pärähti soimaan. Vajaan kymmenesosasekunnin ajan olin unen ja valveen rajalla siten, että tajusin kyllä että kello soi ja nyt täytyy herätä. Veivasin sarjan hätäisesti loppuun tietoisena siitä että kiirettä pitää, ihan just oon silmät auki hereillä. Muistan vetäneeni sarjan just loppuun ennenkuin olin oikeasti täysin hereillä.

Joku kallonkutistaja vois selittää miten toi on mahdollista. Pitäis varmaan miettiä enemmän elämänsä tarkotusta jos suhtautuu näin tunnollisesti bodaamiseen :rolleyes:

Mielenkiintonen tapaus tältä aamulta: olin salilla (unissani) kun herätyskello pärähti soimaan. Vajaan kymmenesosasekunnin ajan olin unen ja valveen rajalla siten, että tajusin kyllä että kello soi ja nyt täytyy herätä. Veivasin sarjan hätäisesti loppuun tietoisena siitä että kiirettä pitää, ihan just oon silmät auki hereillä. Muistan vetäneeni sarjan just loppuun ennenkuin olin oikeasti täysin hereillä.

Joku kallonkutistaja vois selittää miten toi on mahdollista. Pitäis varmaan miettiä enemmän elämänsä tarkotusta jos suhtautuu näin tunnollisesti bodaamiseen :rolleyes:

Toihan kertoo vaa siitä, että käyt liian vähä nostaa punttii, ku jää aikaa nukkumiseeki ;)

Tänään salille tuli n. 15v poika jonka olen jo muutamaan otteeseen nähnyt käyvän treenaamassa. Kaveri treenaa ihan hyvin ja kivalla innolla. Noh oli se sitten käynyt hommaamassa rannetuet ja niitä viritteli salille päästyään. Ne menikin ihan hyvin paikalleen ja peilailusta päätellen oli siistin näkösetkin :). Tänään hänellä oli kuitenkin jalkapäivä vuorossa mutta onneksi ranteet oli tuettuina koko treenin ajan. :rock:

Tänään hänellä oli kuitenkin jalkapäivä vuorossa mutta onneksi ranteet oli tuettuina koko treenin ajan. :rock:

Kovissa kyykky sarjoissa noista rannetuista on pelkästään hyötyä. Saa ranteet varmemmin tuettua ja otteen paremmaksi, kun ottaa tangosta kiinni. Mutta ehkäpä sillä, että käytti koko treeninajan noita rannetukia oli kyse siitä, että ne vain sopivat sävysävyyn trendikkäiden treenivaatteiden kanssa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom