Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Kiisteltiin tänään yhen puolitutun naisen kans miten salilla pitäs reenata. Ite sanoin et hyvä treeni on semmonen alle 1h raskas rykäys jonka jälkeen ei pääse salin portaita alas/ylös, mutta 30min kuluttua tekis mieli uudestaan. Tää sit sano olevansa erittäin tyytyväinen omaan treeniinsä jossa kiertää 2h aikana salin kaikki vemputtimet läpi kahteen-kolmeen kertaan, tulee kuulemma fiilis et on tehnykki jotai ku hiki virtaa kunnolla :face:

Jokainen siis tavallaan, mutta tuota hikee vois kyl mun mielestä hankkia vaikka fillarilla mieluummi. Mainitsin et joha 2h treeni polttaa jo lihastaki ku hiilarit loppuu (jos treenin siis tekee kunnolla eikä pidä niitä 10min taukoja liikkeiden ja sarjojen välissä) ni ei suostunu ottamaa kuuleviin korviinsa moista väitettä...

En nyt tiedä miten sie treenaat, mutta kyllä siinä tunnissakin saa itsensä näyttämään siltä, kuin olisi suihkussa käynyt vaatteet päällä. Ei sitä hikeä tarvitse millään fillarilla lähteä metsästämään. Tuolle lihaskato -efektille olisi myös kiva saada jotain perusteluja. Meinaatko oikeasti, että kehon glykogeenivarastot tyhjenevät noin nopeasti ja sen jälkeen lihat tirisee kuin grillissä konsanaan? Mitäs jos juokin vaikka treenin aikana BCAA:ta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta entä sitten ne pohkeet? Eikö nuo ranta-ja baaritreenarit näe jalkojen treenauksessa mitään? Kyllähän isot pohkeet ja tukkimaiset jalat on kovempi juttu. Treenattu hauis muuten siimassa kropassa näyttää aivan vitun tyhmältä. Salilla yksi geelitukka pumppailee aina käsiä ja kieltämättä treeni on uponnut, mutta jalat on kuin hyönteisellä.

Tuossa T-paitatreenissä ideana ei kuulemma olekkaan treenata lainkaan jalkoja koska farkkujen sisään kukaan ei ainakaan heti näe. Treenataan vaan pelkästään hauista, että pala näkyy, rintaa jotta vähän rintalihakset (jos niitä yleensä on) korostuisivat paidanalta ja ainoastaan, että se paita istuisi hyvin päälle. Siis täysin spedeä touhua..

Tänään kävin mulle täysin uudella salilla, samaan ketjuun kuuluu ja kaikki samat laitteet, mutta itse sali oli huomattavasti muita matalampi. Ja tämä tuli huomattua leuanvedossa ensimmäisellä toistolla, kun pää kolahti kattoon ja meinas viedä kattopaneelit mennessään. Kyllä siinä sai hävetä, mutta ei se järki kovin kovaa oo silläkään kaverilla juossu, joka jätti leuanvetotangon ja katon väliin 40cm tyhjää.

Tuossa T-paitatreenissä ideana ei kuulemma olekkaan treenata lainkaan jalkoja koska farkkujen sisään kukaan ei ainakaan heti näe. Treenataan vaan pelkästään hauista, että pala näkyy, rintaa jotta vähän rintalihakset (jos niitä yleensä on) korostuisivat paidanalta ja ainoastaan, että se paita istuisi hyvin päälle. Siis täysin spedeä touhua..

On tuo parempi kuin nähdä heidän tekevän punnerruksia baarin vessassa. Nimimerkillä kokemusta on

Niin, tai sitten vaihtaa sen baari illan kolmen vuoden tavotteeseen, että sitten istuis se paita päälle. Hullua! ;) :P

Tuolle lihaskato -efektille olisi myös kiva saada jotain perusteluja. Meinaatko oikeasti, että kehon glykogeenivarastot tyhjenevät noin nopeasti ja sen jälkeen lihat tirisee kuin grillissä konsanaan? Mitäs jos juokin vaikka treenin aikana BCAA:ta?

vähän Off topic, mutta totta tosiaan ei ne glykogeenivarastot tuosta vain tyhjene. Jos syö hiilihydraattipitoisesti jokaisella aterialla alkaen aamupalasta ja treeni on vasta klo 16 jälkeen niin sitä energiaa on varastoituna elimistöön. Vaikka tekisi raskasta fyysistä-duunia ja ravitsemus on kohdillaan niin sitä energiaa on silti. Ihmisen maksa, kun varastoi jo sokeria 100g ja verenkierrossa on jatkuvasti glukoosia jota lihaksetkin käyttävät. Glukoosia varastoituu kehoomme glykogeenin muodossa ja lihasten painosta n. 1% on glykogeenia. Bodaajathan voivat varastoida vielä enemmän tuota glykogeeniä joten sitä kerttyy kyllä vaikka sitä poltetaankin työn, liikunnan ja ihan jo lepokulutuksen muodossa.

Tuo glukoosin määrä mitä on jatkuvasti verenkierrossa ja paljonko maksa varastoi niin se on kaloreina n. 600-700kcal. Hiilihydraattipitoisella ruokavaliolla maksassa on aina varastoituna hiilareita ihan jo elimistön glukoositason turvaamiseksi. Eli aika pitkään joutuisi painamaan, että elimistön energiavarastotkin tyhjenisivät.

Tuli tänää todistettua salilla , kun kaksi about 16 vee jannua teki jonkinlaista pohkeet prässissä - penkkipunnerrus supersarjoja noin 45 minuuttia.....

En nyt tiedä miten sie treenaat, mutta kyllä siinä tunnissakin saa itsensä näyttämään siltä, kuin olisi suihkussa käynyt vaatteet päällä. Ei sitä hikeä tarvitse millään fillarilla lähteä metsästämään. Tuolle lihaskato -efektille olisi myös kiva saada jotain perusteluja. Meinaatko oikeasti, että kehon glykogeenivarastot tyhjenevät noin nopeasti ja sen jälkeen lihat tirisee kuin grillissä konsanaan? Mitäs jos juokin vaikka treenin aikana BCAA:ta?

Itelläkään ei oo ongelmaa hikoomisessa salilla. Kyllä omissa (yleensä vajaa tunti) treeneissä hiki lentää ja siitä joskus salilla joku mainitseekin (viimeks tänään kaveri sano, että kyllä muuten hiki irtoo). Teen omat treenit aina niin ettei siellä turhaan istuskella kun treenaamaan on menty ja treenin jälkeen olis tänäänkin saanu puristaa paidasta ja shortseista ainakin sheikkerillisen hikeä, ne oli ihan läpimärät.

Tuo kulutettu aika riippuu ihan siitä miten treenaa. Jos vetää jotain giantsettejä bodaustyylillä pienillä palautuksilla niin tunnissa ehtii vaikka mitä. Pari tuntia voimatreeniin 4-5 min palautuksilla on ihan normisetiiä.

Itellä menee about tunti raskaasti ja kyllä siinä hiki tulee aika hyvin pintaan, en tainnu väittää ettenkö ite hikois? Pointti oli siinä et vittuako siellä kahta tuntia vemputtamaan vaijereilla jos homman hoitaa tunnissa, aerobinen sitten taas asia erikseen mutta sen tosiaan voi mielestäni hoitaa crossarilla/lenkkeilemällä tai vaikka halkoja hakkaamalla paremmin. Ja kun dieetillä ollaan (tämän naisen koko huomioonottaen oletan ettei siinä paljoa massaa enää haeta) ni luulis hiilareiden olevan jo ruokavalion takia alhaalla. Tai sit ruokavalio on päin vittua ja karkkia&muuta hiilaripaskaa kuluu tasaseen tahtiin pitkin päivää joka kyllä antaa energiaa treenata se 2h/kerta, mutta nollaa tulokset muuten...

En nyt ihan tiedä, että kuuluuko tämä tänne vai mihin, mutta pistänpä kumminkin. Tänään päivällä salilla normaali meno, yläkroppapäivä. Siinä yksin salilla vetelin sarjaa penkissä, kun paikalle saapuu todella timmi ~45vee nainen. Kropaltaan niin hyväkuntoinen kuin about voi sen ikäinen olla. Eihän tässä mitään, mä jatkan tyynesti toista sarjaa penkissä. Ko. nainen aloittelee maastavedolla (ja ihan oikein kaiken lisäksi, ei mitään sellasta semimaastaveto tms.). Noh vedän kolmannen sarjan penkkiä loppuun, uskomaton hiki yms. päällä ja hirvee pumppi muutenkin, kun teen penkin melkeinpä aina vikana.

Sit tää puumanainen ihan kaverina tulee viereen ja kysäisee et "Mitäs olet ajatellut tehdä salin jälkeen, jos vaikka mentäis yhdessä jonnekin?". Voitte kuvitella kuinka hämmästynyt keskivertomies tällaiseen reagoi. Tuntui että ois viis kiloa pumpulia suussa ja sain siinä sanottua, et "joo emmä oikein, mää oon naimisissa ja kaikkea...". Tähän tämä puumanainen (edelleenkin, helvetin hyvännäköinen) tokasee et "ei sulla sormuksia näy", no ok ei näy, en pidä sormusta kun olen salilla, sehän olisi naarmuilla ja ikävästi hankaisi aina kun ottaa jostain kiinni. Selitän siinä tilanteen, että "emmä pidä sormusta salilla jne.". Tää vaan kattelee siinä, että olen ihan helkutin ihmeissäni ja tokasee hymyillen et "jaa no sit jos kerran naimisissa olet, niin sori, luulin et oot sinkku".

Siis mitä helvettiä. Miksi minä? Tällainen oli konfrontaatio salilla päiväsaikaan. The fuck?

En nyt ihan tiedä, että kuuluuko tämä tänne vai mihin, mutta pistänpä kumminkin. Tänään päivällä salilla normaali meno, yläkroppapäivä. Siinä yksin salilla vetelin sarjaa penkissä, kun paikalle saapuu todella timmi ~45vee nainen. Kropaltaan niin hyväkuntoinen kuin about voi sen ikäinen olla. Eihän tässä mitään, mä jatkan tyynesti toista sarjaa penkissä. Ko. nainen aloittelee maastavedolla (ja ihan oikein kaiken lisäksi, ei mitään sellasta semimaastaveto tms.). Noh vedän kolmannen sarjan penkkiä loppuun, uskomaton hiki yms. päällä ja hirvee pumppi muutenkin, kun teen penkin melkeinpä aina vikana.

Sit tää puumanainen ihan kaverina tulee viereen ja kysäisee et "Mitäs olet ajatellut tehdä salin jälkeen, jos vaikka mentäis yhdessä jonnekin?". Voitte kuvitella kuinka hämmästynyt keskivertomies tällaiseen reagoi. Tuntui että ois viis kiloa pumpulia suussa ja sain siinä sanottua, et "joo emmä oikein, mää oon naimisissa ja kaikkea...". Tähän tämä puumanainen (edelleenkin, helvetin hyvännäköinen) tokasee et "ei sulla sormuksia näy", no ok ei näy, en pidä sormusta kun olen salilla, sehän olisi naarmuilla ja ikävästi hankaisi aina kun ottaa jostain kiinni. Selitän siinä tilanteen, että "emmä pidä sormusta salilla jne.". Tää vaan kattelee siinä, että olen ihan helkutin ihmeissäni ja tokasee hymyillen et "jaa no sit jos kerran naimisissa olet, niin sori, luulin et oot sinkku".

Siis mitä helvettiä. Miksi minä? Tällainen oli konfrontaatio salilla päiväsaikaan. The fuck?

You lucky bastard...

millä salilla käyt...? :nolo:

Eräs noin 45kg tummahipiäinen kaveri sattunut osumaan parilla kertaa samaan aikaan treeneihin. Ja eikä kaverin mitoissa sinänsä komediaa sillä kaikkihan aloittaa jostakin ja olin itsekin joku 50kg rimpula kun aikoinaan aloitin käymään. Mutta jannun treeni mitä tullut parilla kertaa nähtyä. Välillä heitetään mahtipontisia ylävitosia muiden tummahipiäisten kanssa ja itse treeni koostuu tekemällä pelkkää hauista. Ensin käsipainoilla, sitten mutka tangolla, sitten taljalla, scotissa jne. Ja aina liian isoilla painoilla niin, että käytetään kunnon lantio heijaria ja kääntyillään ja vääntyillään puolelta toiselle, eteen ja taakse niin, että on ihme, että janteri on pysynyt pystyssä.

Eräs noin 45kg tummahipiäinen kaveri sattunut osumaan parilla kertaa samaan aikaan treeneihin. Ja eikä kaverin mitoissa sinänsä komediaa sillä kaikkihan aloittaa jostakin ja olin itsekin joku 50kg rimpula kun aikoinaan aloitin käymään. Mutta jannun treeni mitä tullut parilla kertaa nähtyä. Välillä heitetään mahtipontisia ylävitosia muiden tummahipiäisten kanssa ja itse treeni koostuu tekemällä pelkkää hauista. Ensin käsipainoilla, sitten mutka tangolla, sitten taljalla, scotissa jne. Ja aina liian isoilla painoilla niin, että käytetään kunnon lantio heijaria ja kääntyillään ja vääntyillään puolelta toiselle, eteen ja taakse niin, että on ihme, että janteri on pysynyt pystyssä.

Eikös nuo ole jokaisen mustan miehen ominaisuuksia :D Varsinkin nuo ylävitoset pistää naurattamaan

Väitän kyllä että suurin osa siitä kauniimmasta sukupuolesta ei huomaa mitään mitä on siellä salilla treenannut sinä päivänä. elikkäs pumppia tuskin huomaavat, jos on vähänkään muutenkin sitä lihasta..:puntti:

Kannattaa meinaan kokeilla, ku nyt ite just vetänny haukka, rinta, vatsa rääkin ja biitsi odottaa....... ja illal sit sitä aerobist. Tulee muuten toi aerobinen tarpeesee ku on dietti muutenki menos. Tää on sit pelkkää paskanjauhantaa koko sotku, että älkää ottako niin tosissaa.

Kyllä tulee aina ihmeteltyä yhtä heppua, jonka varmaan myllyssä tai kuntokellarissa treenaavat tietävät. Joku ulkomaalaistaustainen, käy varmaan jotain oman elämän taistelua siellä salilla, hakkaa kyynerpäitä vaakaprässin metallilevyyn istuen penkillä, sekä liikkamyllyn palloseinään ja lyö oikeestaan kaikkea mahdollista siellä, kontulassa löi myös lattiaan jotain nyrkkeilysarjoja :D Tuli myös olkapäitä pyöritellessä vahingossa huitaistua kyseistä henkilöä poskeen ja ei edes huomannut koko juttua, kun yritin sori sanoa niin ei kuullut mitään ja hetkenpäästä oli taas seinää hakkaamassa...

Kyllä tulee aina ihmeteltyä yhtä heppua, jonka varmaan myllyssä tai kuntokellarissa treenaavat tietävät. Joku ulkomaalaistaustainen, käy varmaan jotain oman elämän taistelua siellä salilla, hakkaa kyynerpäitä vaakaprässin metallilevyyn istuen penkillä, sekä liikkamyllyn palloseinään ja lyö oikeestaan kaikkea mahdollista siellä, kontulassa löi myös lattiaan jotain nyrkkeilysarjoja :D Tuli myös olkapäitä pyöritellessä vahingossa huitaistua kyseistä henkilöä poskeen ja ei edes huomannut koko juttua, kun yritin sori sanoa niin ei kuullut mitään ja hetkenpäästä oli taas seinää hakkaamassa...

Kuntokellarissa kävijänä tiiän kenestä puhut :D kaveri myös tekee etuolkapäitä vipari noistoilla 30kg painoilla kaiken lisäks ku paino on saatu rinnan korkeudelle se päästetään vapaasti alas löysällä kädellä ja otetaan vastaan reidellä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom