Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään hänellä oli kuitenkin jalkapäivä vuorossa mutta onneksi ranteet oli tuettuina koko treenin ajan. :rock:
Mä kun ostin järeämmät rannetuet, mä kyllä ihan totuttelin niihin sellaisinakin treenipäivinä kun niille ei niin tähdellistä virkaa ollut. Onneksi treenaan kotisalilla niin en aiheuttanut komediaa kuin omalle miehelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mulla ainakin on rannetuet aina käsissä, riippumatta siitä onko mikä lihasryhmä tiedossa.. Jotenkin automaationa laitan aina ne käsiin.. Taidan olla kohta tässä ketjussa..

Jokaisen pitäs keskittyy omaan treeniinsä mutta tänään ei voinut olla huomaamatta erästä ulkomaalaista (turkki/balkan?), joka kuunteli musiikkia napeilla ja sarjojen välissä tanssahteli päästellen samalla outoja ääniä:jahas:

Mielenkiintonen tapaus tältä aamulta: olin salilla (unissani) kun herätyskello pärähti soimaan. Vajaan kymmenesosasekunnin ajan olin unen ja valveen rajalla siten, että tajusin kyllä että kello soi ja nyt täytyy herätä. Veivasin sarjan hätäisesti loppuun tietoisena siitä että kiirettä pitää, ihan just oon silmät auki hereillä. Muistan vetäneeni sarjan just loppuun ennenkuin olin oikeasti täysin hereillä.

Joku kallonkutistaja vois selittää miten toi on mahdollista. Pitäis varmaan miettiä enemmän elämänsä tarkotusta jos suhtautuu näin tunnollisesti bodaamiseen :rolleyes:

Ymmärsin ensilukemalla että olit oikeasti salilla ja nukahtanut sinne kesken sarjan. Ei mulla muuta.

Kaveri tuli tänään takaovesta salille sisään, suoraan penkin luokse ja kasasi siiihen sitten 140kg, otti kännykällä kuvan penkistä, jätti painot siihen ja poistu takaovesta. Tää on sit varmaan sitä mentaalitreeniä tai jotain?
Tänään oli mysteerimiehen paluu! Ensiksi selvästi tämän miehen kätyri kävi taas avaamassa takaoven ja muutaman minuutin kuluttua tämä salainen sankari pamahti ovesta sisään. Taas suoraan penkin luokse (treenivaatteina toimivat farkut, huppari ja lippis), 80kg rautaa tankoon, muutama toisto jonka jälkeen vallottamaan sohva. Sielä kaveri sitten heitti läppää kätyrinsä kanssa ja leikki puhelimellaan samalla muutaman kymmenen minuuttia. Kävi vielä rykäsee toisen sarjan jonka jälkeen treenipäivä oli selvästi pulkassa ja takaovesta pihalle.

Toisessa viestissä sitä ei nostettu ollenkaan..

Soutuveneessä soutaminen on vähän eri juttu. Olis se kyllä hienoa jos soutuveneessäkin olis sellainen pienikitkainen kisko penkin alla ja sais jalat mukaan vetoihin, niin lähtis venekin kulkemaan vähän sutjakkaammin. Kunhan muistaa tarkistaa airojen kunnon.

Setämies viritti kuminauhan lattia tasoon kiinni, kuminauha kohtuu kireällä, ja räjähtävä veto oikealle, eteen, vasemmalle, eteen, oikealle jne.
joo, kaveri on varmasti kuntouttamassa itseään tai harrastaa nyrkkeilyä/painia/defendoa/rakettilentämistä mutta mietin mielessäni että kun se nauha rämähtää poikki kun kaveri kiskasee...vahingon ilo on paras ilo. mutta ei kuitenkaan katkennut.

Kaikella kunnioituksella minua vituttaa jostain syystä tälläinen sakki. Onhan se varmasti huvittavaa kuunnella ja itekkin joskus pienet hymähdykset saanut ohi kuunnellessa, mutta sali on treenamista varten. Ei läpän heittoo kaveriringil varaten penkki esim 30 minuutiks. Onneks meidän salilla on 3 penkkiä vierekkäin, mutta äkkiäkö wnb-hockey junnut tulee varaa ne porukalla <.<

Tottakai salilla treenataan taysia ja tosissaan, ei me siella olla mitaan marttakerhoa pitamassa, mutta kai taukoa pitaessa voi tehda muutakin kuin tuijottaa seinaa. Yleensa keskustelut on luokkaa mita tehdaan seuraavaksi, mutta kylla ne valilla on saliin liittymattomia. Kayn yliopiston salilla, siella on noin 10kpl siirrettavia tasa/vinopenkkeja, 8kpl normaaleita penkkauspaikkoja, 3kpl vinopenkkipaikkoja ja 2kpl decline penkkipaikkoja + voimanostopuoli erikseen, etta ei sielta ihan heti paikat lopu vaikka juteltaisiin siina kaverin kanssa hetki silloin talloin.

Sinä ja kaverisi olette varmaan ihan TÖRKEEEEN hauskoja!

"ja siellä kaikilla oli niin mukavaa,
oi jospa oisin saanut olla mukana"

Vaikka vitutuskayra nousee sarjojen myota ja kaveri huutaa vieressa, etta enemman ja kovempaa, niin ei se tarkoita sita, etta siella pitais naama norsunvitulla silti olla... Kyl ma huomaan sun sarkasmin, mutta kaveri vetaa stand-uppia yhdella clubilla kerran viikossa ihan hyvalla menestyksella.

Tyyppi tulee salille laittaa 110kg penkkiin ja tekee 5cm liikkeellä sitä sit se tekee alataljaa sillai kuin soutas soutulaitteella hirveillä painoilla ylätaljassa sama juttu. Olis pitänyt ohjata kattoon gymlog tää oli vielä pahempaa kuin 20 jaksossa.

Kiitos helkutisti kun muistutit, gymlogin viimeiset onkin katsomatta, ainakin joku syy poistua lukemasta tätä shaissea :D

Oon harjotellu meidän fitness-salilla painonnostoliikkeitä pari viikkoa ja jo ne liikkeet tuntuvat olevan joidenkin mielestä salikomediaa. Ainakin sillon ku levytanko tai mies lentää jonnekin.

Tulipa tuosta mieleen kun joskus yhellä salilla koko treenin sai naurua pidätellä, kun semmonen parru perseeseen kipua ja nautintoa - voihkiminen kuulu 100desibelillä ja joka toistolla!
Kyseessä ei siis ollut tavallinen tuskanhuuto, vaan pikemminkin mies orgasmin partaalla.

Meiränki salilla sähälää samanlaanen screamer. Ulina kuuluu samalla taajuudella lämppäreistä asti :) Parasta on ku se sama kaikentietävä rautalangan varjo julistaa oppejaan ilmiömäisistä lihaskasvustrategioista sitä varmemmin mitä isompiin kavereihin salilla törmää. Ehkä se vaan pitää siinäkin mielessä itseään audio-oraalisesti lahjakkaana.

Tottakai salilla treenataan taysia ja tosissaan, ei me siella olla mitaan marttakerhoa pitamassa, mutta kai taukoa pitaessa voi tehda muutakin kuin tuijottaa seinaa. Yleensa keskustelut on luokkaa mita tehdaan seuraavaksi, mutta kylla ne valilla on saliin liittymattomia.
Sen verran varmaan voi kunnioittaa muita salilla treenaavia että hoitelee ne jutustelunsa siten että ne eivät mitenkään voi häiritä muita. Mikään muu keskustelijoissa ei nypi.
Sen kun vaikka käy vain keskustelemassa salilla, ei varmaan haittaa ketään. Se haittaa jos ne keskustelut hoidetaan siten että niistä voi joku muu / jotkut muut häiriintyä.

Vaikka vitutuskayra nousee sarjojen myota ja kaveri huutaa vieressa, etta enemman ja kovempaa, niin ei se tarkoita sita, etta siella pitais naama norsunvitulla silti olla... Kyl ma huomaan sun sarkasmin, mutta kaveri vetaa stand-uppia yhdella clubilla kerran viikossa ihan hyvalla menestyksella.
Ei varmaan tarvii, mutta varmaan voi edelleen pitää sen kunnioituksen muita treenaajia kohtaan. Jopa omassa porukassa treenaavia. Eikä millään tuollaisella pilata kenenkään treeniä. Sama vaikka olisi Sirkus Finlandin hauskin klovni.

Kerran katselin kun jamppa yritti laittaa vetoremmejä paikalleen maastavedossa. Aikaa meni varmaan yli 10min eikä saanut niitä tangon ympärille. Välillä nousi ylös ja pyöritteli silmiään, mutta lopuksi puhisten heitti remmit salin seinää vasten. Hyvin tuntui 150 silti nousevan - nikama nikamalta.

Sen kaverikin meni toiselle puolelle salia, kun ei kehdannut olla samassa ilmatilassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom