Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Taisin itse aiheuttaa eilen komediaa salilla, kun ensin kompuroin jonkun keskelle lattiaa jättämään käsipainoon, jonka jälkeen noustessani löin pääni penkin tankoon.. tämän jälkeen nolona menin sitten tekemään penkkiä ja epähuomiossa pistän erimäärän painoja tangon päihin. Onneksi vasta lämmittelysarja oli kyseessä, niin sai sen jotenkin punnerrettua ylös :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
yliopiston salilla käy semmonen söpö pieni pakistanilaismies joka ihan häpeilemättä posettelee aina sarjojen jälkeen peilin edessä ja hymyilee tosi ilosen näkösenä :D muina miehinä käärii vähän hihaa ylös ja jännittää haukkaa ja hymyilee kun hangon keksi. Olisinpa määkin aina noin tyytyväinen treeniini

yliopiston salilla käy semmonen söpö pieni pakistanilaismies joka ihan häpeilemättä posettelee aina sarjojen jälkeen peilin edessä ja hymyilee tosi ilosen näkösenä :D muina miehinä käärii vähän hihaa ylös ja jännittää haukkaa ja hymyilee kun hangon keksi. Olisinpa määkin aina noin tyytyväinen treeniini

Tota en oo kyllä koskaan tajunnut miksei salilla saa ihmetellä lihaksiaan. Aina saa lukea vain "LOL NIIQ se esitteli PIENTÄ habaansa LOL". Salilla on just hyvät ja isot peilit mistä ihmetellä.
Jos joku itseään tiirailee peilistä niin paskaako se teille kuuluu.

No kyllähän se on komediaa jos joku 50kg narukäsi posettelee hauiksiaan salilla. Ite ainaki nauraisin pääni sisällä. :D

Tää on kyllä yhtä vitun komediaa, ku jokaisen salikomediaa-postauksen jälkeen tulee 3-10 viestiä joissa kerrotaan miks kyseinen tilanne ei ollu hauska.

E: Ei siis suoraan liittyny mihinkään äskeisiin postauksiin, tulipahan vaan mieleen ku selasin tätä ketjua :D

Tota en oo kyllä koskaan tajunnut miksei salilla saa ihmetellä lihaksiaan. Aina saa lukea vain "LOL NIIQ se esitteli PIENTÄ habaansa LOL". Salilla on just hyvät ja isot peilit mistä ihmetellä.
Jos joku itseään tiirailee peilistä niin paskaako se teille kuuluu.
koska me ollaan suomalaisia, epäitsevarmoja juntteja. Mulle tuli vaan hyvä mieli tosta sen asenteesta, tää ei ollut semmonen "lol se posetti pientä habaansa" -postaus jos se siltä kuulosti.

Tänään pukkarissa kahden Puuhelmi+RHP pojan suusta kuultua:
"Vittu, ois kyl pitäny jättää treenit välii..."
"Kuinni ?"
"Noku tuli rakkoja käsiin":david:

Ja sit jos iso kaveri posettelee nii se on vitullinen juntti ja leijuu haballasa. Sen posettajan pitää olla just semmonen itteä vähän pienempi, mut iha ok kondikses oleva, että voi sit ajatella, että "iha hyväs kunnos toi haba, mut itellä on vähä isompi" ja sit voi jatkaa reenei iloseen ja tyytyväiseen itteesä ;)

koska me ollaan suomalaisia, epäitsevarmoja juntteja. Mulle tuli vaan hyvä mieli tosta sen asenteesta, tää ei ollut semmonen "lol se posetti pientä habaansa" -postaus jos se siltä kuulosti.
Nii huomasin, mutta noita vastaavia viestejä tulee tähän ketjuun harva se päivä.
No kyllähän se on komediaa jos joku 50kg narukäsi posettelee hauiksiaan salilla. Ite ainaki nauraisin pääni sisällä. :D
Mä oon 50kg siima, naurattaako. Arvaa käynkö salilla sun vai itseni takia?

Nyt tulee ns. vähän myöhässä, mut joskus tossa kerroin, ku julle hackissa on tosi tyhmän näköstä ja sillon en löytäny videoa siitä. Jos joku jäi miettimään miten se oikeen tehdään, ni Nyyssiksen blogista löyty tänään video kyseisestä liikkeestä: http://www.youtube.com/watch?v=KN0lPjVsDV0&feature=youtu.be&t=5m53s Näyttää toi edelleenki vähän hassulta, vaikka ihan järkevä liike on kyseessä (vaikken kyllä oo koskaan kokeillu.

No onhan se nyt vitun tyhmän näköstä kun jätkä vetää tikut esiin peilin edessä koko salin nähden. Miksi ei voi kotona posetella?

No onhan se nyt vitun tyhmän näköstä kun jätkä vetää tikut esiin peilin edessä koko salin nähden. Miksi ei voi kotona posetella?

Miksi pitäisi posetella kotona? Salilla on yleensä hyvä valaistus ja isot peilit, joten se on ihan loistava paikka moiseen. Tietty jos oma itsetunto on sillä tasolla, että pitää treenata säkki päällä ja peiliä kohti voi vilkuilla vain oman kodin suojissa niin sitten tuo sinun asenteesi on ihan ymmärrettävä.

Oli aika mielenkiintoista katsellla, kun nuori heppu salilla teki alataljaa päästäen joka toiston jälkeen perseensä hiissaamaan kolmekymmentä senttiä eteenpäin
ja jalkansa koukistumaan. Voi olla, että alataljakyykky on jokin erikoisliike, jota minä en ymmärrä... Samainen heppu teki lantionnostoja nytkäyttäen itsensä jaloilla
ilmaan ja antaen perseensä jysähtää alastullessa äänekkäästi lattiaan. Melkoinen jyskytys kävi toistojen nopeudenkin ollessa ihan kiitettävä. Noh, tapansa kullakin... :rolleyes:

Miksi pitäisi posetella kotona? Salilla on yleensä hyvä valaistus ja isot peilit, joten se on ihan loistava paikka moiseen. Tietty jos oma itsetunto on sillä tasolla, että pitää treenata säkki päällä ja peiliä kohti voi vilkuilla vain oman kodin suojissa niin sitten tuo sinun asenteesi on ihan ymmärrettävä.

Mun mielestä salilla posettelu on vaan vitun tyhmää.

/offtopic loppuu.

Miksi luulet että maailma pyörii napasi ympärillä? Jos "posettelen" "hauiksillani" itselleni salilla vaikka ihmetelläkseni onko tullut tulosta, niin sinun ei tarvitse katsoa.

Posettele menemään vaan ja jos joku nauraa niin naurakoon. Jokainen meistä on joskus lähteny alusta liikkeelle :)

Jotenkin noista posetteluista tulee aina semmonen "show off" fiilinki ja onhan se aika hölmön näköistä jos joku pullistelee naruja

Tänään joku teki kulmasoutua smithissä... Voi olla että tuo on joku erikoistekniikka, joka ei minulle valkene, mutta helvetin vaikean näköistä se ainakin oli

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom