Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi teitä häiritsee jos joku puhuu keskenään / heittää läppää? Ite kuuntelen kyllä muita sarjojen välissä jos on kiinnostava aihe. Toistojen aikana en kuule itse mitään, edes musiikkia, kun tarpeeksi keskittyy tekemiseen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään kävi kyykätessä legendaariset. Toisella toistolla alhaalta noustessa jännitin liian voimakkaasti, josta seurasi hyvin äänekäs, ja helvetin pahanhajuinen, kaasupurkauma. Siinä lähellä oli porukkaa juttelemassa, puhe loppu kuin seinään ja kaikki kääntyi kattomaan mua. Sai taas hävetä.

Miksi teitä häiritsee jos joku puhuu keskenään / heittää läppää? Ite kuuntelen kyllä muita sarjojen välissä jos on kiinnostava aihe. Toistojen aikana en kuule itse mitään, edes musiikkia, kun tarpeeksi keskittyy tekemiseen..
Ei siitä haittaa olekkaan, mutta joskus on tullut kuultua salin toisesta päästä kun ''läppää'' on heitetty - eli kovaan ääneen läpättely hieman haittaa. Onneks näitä tulee harvoin vastaan koska salilla ei ole pahemmin porukkaa näin aamuisin.

Kerran katselin kun jamppa yritti laittaa vetoremmejä paikalleen maastavedossa. Aikaa meni varmaan yli 10min eikä saanut niitä tangon ympärille. Välillä nousi ylös ja pyöritteli silmiään, mutta lopuksi puhisten heitti remmit salin seinää vasten. Hyvin tuntui 150 silti nousevan - nikama nikamalta.

Sen kaverikin meni toiselle puolelle salia, kun ei kehdannut olla samassa ilmatilassa.

Mulla oli kerran ihan sama tilanne. Se yks tyyppi laitto niitä remmejä siihen aika kauan ja mitä erikoisemmilla tavoilla ja loppujen lopulta hän heitti ne päin seinää ja teki sarjansa ilman niitä (tosin hyvällä tekniikalla). Sitte kun hän oli saanu sarjansa tehtyä, kysyin, että ootko sä käyttäny noita remmejä ikinä. Vastaukseks tuli et ei oo kun vasta oli eilen ostanut. Mä sitten neuvoin niitten käytön ja tunsin tehneeni hyvän työn. :)

Tänään tulee taas porukka saamaan salikomediaa pukkarissa treenin jälkeen, kun koitan saada paitaa pois päältä. Sillon on se tunne, että nyt on prkl paita kutistunu iha varmana ku ei lähe millää pois :D Onneksi tekninen paita lähtee helposti

Kerran katselin kun jamppa yritti laittaa vetoremmejä paikalleen maastavedossa. Aikaa meni varmaan yli 10min eikä saanut niitä tangon ympärille. Välillä nousi ylös ja pyöritteli silmiään, mutta lopuksi puhisten heitti remmit salin seinää vasten. Hyvin tuntui 150 silti nousevan - nikama nikamalta.

Sen kaverikin meni toiselle puolelle salia, kun ei kehdannut olla samassa ilmatilassa.
Odotin tässä jo että joskos mun uusvetoremmisählingit olis joutunu tänne :D Kaverikin lähti siinä sopivasti leukoja vetelemään. Ainut ero oli että meidän salilla ihmiset tuli näyttämään miten ne uudet nyt sitten pujahtaakaan tangon ympärille :)

Isoveljeltä kuulin tämmösen legendan joka oli taas kuullu kaveriltaan joka oli ollu reenaamassa paikallisella salilla yhen kohtalaisen ison kaverin kanssa joka pokenakin toimii, joten en tiedä pitääkö paikkaansa mutta huvittava juttu oli mielestäni silti :)

Tää iso kaveri siis oli vetäny tiukkaa sarjaa kyykyssä ja oli päässy kesken sarjaa löysät housuun, sanoi sit tälle kaverilleen että "tää on se hinta minkä mä tästä maksan" ja vetäny viel pokal sarjan loppuun.

Ite kans kerran samaan aikaan tän kaverin kanssa salilla ollessa kuuntelin sen karjumista ja ähkimistä kun teki kyykkyä, päätin sit mielenkiinnosta vilkasta samal ku käyn täyttää juomapulloo et millasetkoha painot siel on menos ku penkistäki otti joskus jonku 240 about. Päästyäni näköetäisyydelle kyykkyhäkistä näin tän äijän ottamas pelkäl tangol vasta lämpöö ja ilman paitaa. Karjunta kuulu tosiaan alakertaan asti..

Jos tosiaan on kyse turkulaisesta salista, ni kuvaus sopii täydellisesti hedelmänaiseen, tarkemmin omenanaiseen :D

Hedelmänainen on muuten uudistunut! Uudet vaatteet oli tänään hänellä päällä ja omenan sijaan hän söikin sellasta kuivattua ruisleipää ja vettä.

Sen verran varmaan voi kunnioittaa muita salilla treenaavia että hoitelee ne jutustelunsa siten että ne eivät mitenkään voi häiritä muita. Mikään muu keskustelijoissa ei nypi.
Sen kun vaikka käy vain keskustelemassa salilla, ei varmaan haittaa ketään. Se haittaa jos ne keskustelut hoidetaan siten että niistä voi joku muu / jotkut muut häiriintyä.

Ei varmaan tarvii, mutta varmaan voi edelleen pitää sen kunnioituksen muita treenaajia kohtaan. Jopa omassa porukassa treenaavia. Eikä millään tuollaisella pilata kenenkään treeniä. Sama vaikka olisi Sirkus Finlandin hauskin klovni.

Jep jep, samapa tuo mulle sikäli on enää tässä vaiheessa, kun en treenaa ton kaverin tai noiden kavereiden kanssa kuin seuraavat 2 viikkoa ja sitten muutan takaisin Helsinkiin missä pääsee treenaamaan turvallisesti ilman pelkoa, että tarvisi puhua kenellekkään, ellen nyt jostain syystä rupea käymään frendin kanssa samalla salilla, mutta en usko, että näin tulee käymään.

Nyt on komedia kaukana, kun paloin eilen ilkeästi auringossa. Hyvät rusketusrajat taas seuraavat vuoden päivät, mutta tietyissä treeniliikkeissä vois olla itku lähellä seuraavien parien viikkojen ajan

Salin kovin karju repi pelihousunsa, kun kulmasoudin häntä isommilla painoilla...

Yleensä reenaan omalla kuntosalilla kotosalla. Siinä on se hyvä puoli, että ainakin olen salin kovin karju, kun olen ainoa reenaaja.:D

No, vaihtelun vuoksi käyn joskus kaupunginkin saleilla. Viime kerralla tällaislla reissulla oli selkäpäivä. Jostain syystä kaikissa kulmasoudun variaatioissa olen suhteettoman vahva, ts. rautaa tankoon saa ladata tavallista enemmän, että tuntuis jossain.

No, vetelin sitten kulmasoutuja Dorian Yates-otteella kovilla painoilla. Ilmeisesti LIIAN isoilla painoilla, kun salin kovin karju melkein hyökkäsi kimppuun ja todella VIHAISEN ja KATKERAN oloisena tuli siihen viereen soittaan suuta, että "kyllä hänkin nostaisi tuollaisia painoja, jos käyttäisi noin epäpuhdasta tekniikkaa".

Pikkuinen piru tuli jostain mieleeni ja en malttanut olla veistelemättä, että siitä vain kokeilemaan. Että painot on tuossa, eikun näyttämään, sillähän se selviää... Oli vaikea olla nauramatta, kun toinen oli niin liikuttavan tosisaan.:)

Ei ottanut haastetta vastaan. Ei muuten ois noussut...edes yhden toiston verran.

Sitä paitti Dorian Yates-otteella vartalon asennon kuuluukin olla vähän pystympi, ei kyse ole epäpuhtaasta tekniikasta.

Ehkä oon sopivasti "mulkku", mut pistää aina hymyilyttää tietyt ihmiset salilla, jotka näyttää niiiiin v**tuuntuneilta, kun joku karjuu ja ähkii suorituksen aikana. On iha pakko iteki laittaa vähä teatteria mukaan, kun nään tällasia tosikkoja:D

Vetäsin tänään itseäni ylätaljalla päähän :D Ei kukaa ainakaa äänee revenny, mutta välttelin kyllä katsomasta ympärilleni :D

Toinen yhtä legendaarinen moka on kopsauttaa veret nokasta pystypunnerruksesa :D
Tai tanko leukaan/kasseille rinnallevedossa. Kokemuksen syvä rintaääni puhuu.

Tänään pari salituttua naureskeli kun etukyykyssä ylöstulovaiheessa kuulemma näytti siltä että silmäni pullahtaisivat pois kuopistaan.

Tein tänään Giant settiä hauiksille. Kävellessäni ensimmäisestä liikkeestä toiseen, kolautin matkalla vahingossa säären scottipenkin telineillä makaavaan mutkatankoon. Kolina kävi ja sattui perkeleesti, vieressä treenannut nosti katseensa ihmetelläkseen mitä mä oikein törmäilen. No eipä tässä mitään, mutta perkele seuraavassa setissä samalla matkalla kolautin saman sääreen samaan perkeleen tankoon! Tässä vaiheessa taisi viereistäkin kaveria jo huvittaa, ja mulla nyt kauhea mustelma sääressä :D

^ Jotenki tulee mieleen mitä ittelle kävi joskus, olin mavee tekemäs, olin alottelemas kovempia nostoja ja kaveri pyysi varmistaa penkkiä. Noh menin ja takaisin mavepaikalle kävellessa kolahti varvas johki telineeseen ja vitun kovaa, siitä samantien kiroten tangonluokse ja tanko ilmaan ilman sen kummempaa hinkkaamista matkalla. Harvoin on saanu sen kivun noin käytettyä hyväks.

+ tais siis kyseessä oli yks kovimmista nostoista siinä treenis.

Tänää tuli joku kakskymppinen mies salille, huikkas kaverillensa: "Jaahas, se ois taas penkkipäivä." Asetteli täysvarustuksen päälle rannetuet sun muut ja teki 1 toiston 60 kilolla, joka meni tosi helposti. Kamat kasaan, huikkas kaverille: " Olipas siinä taas, millos tuut seuraavan kerra?" ja lähti pois. Yhteensä viipyi salilla ehkä 4 min. Ite kattelin reunalta vähä:face:

Tai tanko leukaan/kasseille rinnallevedossa. Kokemuksen syvä rintaääni puhuu.
Tänään kävi mulle melkein näin. Tein ensin tempausta puukepillä ja päätin siirtyä tyhjään 20kg tankoon. Ensimmäisellä toistolla lantiopotku osuu tankoon ehkä 2-5cm miehen suurimman aarteen yläpuolelle. Meinas vielä tulla tanko päähän alas tullessa kun piti keskeyttää toisto. Onneksi kaveri oli ainoa joka sillä hetkellä oli samassa tilassa. Siinä seiso vieressä ja nauro vaan. :(

No sellane tapahtu tossa aijjemmin keväällä ku olin kaverin kans salilla, ja sitte sinne tuli sellane luihu muijja ja tukevahko, pitkälettinen äijä, ja niiden kanssa niitten "personal trainer" joka puhu suurel äänel siin ja oli olevinas joku isomman luokanki äijä. No siinnä sivusilmällä kattelin ku ne yhessä veti jotai kiertoharjottelua. Itekkun olin vetämässä habaa penkin edessä ni tuli pakosta seurattua sitä touhua enemmän. No se äijjä meni sitten siihe penkkiin, sanos vetävänsä kapeeta - penkkiä (ote leveempi ku mulla normaali) ja laitto painoja tankoon sen verra et painoa oli 50kg. Ja siitä se sitte vetäs tangon ylös ja rinnalle, sit yhtäkkii kauhee huuto "auttakaa, autakaa ny vähä ei nouse!" Sitte ne kaks "oppilasta" siinnä sai just sen tangon avitettua takasi. Kyl siin vähän oli pokas pitämistä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom