Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin no eihän sitä voikkaan tietysti osata. huvitti vain kun oli 3 samalla juoksumatolla juoksemassa ja huusivat, että keulii keulii kun nostivat sitä mattoa ylöspäin

Salin pukkarissa pesin käsiä sellaisen automaattisen käsienkuivaajan vieressä, menin liian lähelle sitä ja se automaattisesti alkoi puhaltamaan...Luulin, että se oli joku tyyppi ja reflexinä hyppäsin ilmaan.. :lol2: :david:

Asustelen tällä hetkellä Irlannissa ja olen käynyt jo jonkin aikaa eräällä paikallisella pilipalisalilla. Paikassa näkee jos jonkinlaista porukkaa, mutta tänään tapasin varsinaisen voimailijan. Kaveri oli vallannut salin ainoan penkin ja jäin sitten odottelemaan sen vapautumista. Seurailin samalla vaihvihkaa kaverin reenejä. Vaikutti siltä että jamppa otti about satasella 5-6 pakkotoistoa kaverin avustuksella ja näytti siltä että satanen ei olisi omin voimin tullut ainakaan puhtaasti kertaakaan. Tanko kun ei käynyt lähelläkään rintaa. Seuraavaksi jamppa tuli pyytämään multa spottausapua. Kysyi kovasti että olenko spotannut aikaisemmin, johon totesin että tottahan toki. Sanoin että nostele rauhassa ja otan tangon sitten ylös kun et jaksa enää. Kaveri oli kuitenkin sitä mieltä, että tangosta ei ikinä saa päästää irti koska se on hengenvaarallista. Kysyin häneltä oliko tarkoitus tehdä pelkästään pakkotoistoja, mutta kuulemma ei ollut, vaan ihan puhtaita toistoja. Totesin että olen spotannut raskaampiakin nostoja eikä tankoon yleensä tartuta kesken noston. Ajattelin kuitenkin tehdä kaverille mieliksi, mutta jostain syystä hän kuitenkin oli tyytymätön spottailuuni (varmaan koska en edesauttanut nostoa ja otti vain puolikkaan ykkösen) ja pyysi taas jonkun toisen jampan salilta spottaamaan. Tätä jatkui muutaman sarjan verran ja joka sarjan päätteeksi kaveri kysyi "was it me lifting or you lifting?". Ei olisi varmaan tarvinnut kysellä jos spottari ei olisi koko ajan ollut kiinni tangossa.

Kun penkki vihdoin vapautui käyttööni, kaveri halusi ehdottomasti spotata meikäläisen nostot. Ilmoitin heti kättelyssä että ei kiitos. Jonkun ajan kuluttua jotkut teinit tulivat salille tekemään hauiskääntöjä jolloin tämä samainen sankari kysyi sitten reippaasti heiltä että tarvitsevatko spottaajaa. Tässä vaiheessa alkoi jo naurattaa melkoisesti. Eivät kuitenkaan tarvinneet. Tämä jamppa jäi vielä tekemään käsipainopenkkiä (monen eri spottarin avustuksella) ja lopuksi ranskalaista (taas haettiin spottareita). Yhden sällin treeni meni varmaan totaalisen pieleen kun tämä oman elämänsä Dorian Yates piinasi häntä alituiseen. Jossain vaiheessa pokka ei enää pitänyt vaan oli pakko poistua pukkariin naureskelemaan.

Huvittava pätkä! The face taitaa täältäkin löytyä :D Mistähän sekin johtuu että sitä naamaa pitää vääntää, ei siihen loppujen lopuksi keksi mitään syytä, se vaan tulee automaattisesti.

Mistähän sekin johtuu että sitä naamaa pitää vääntää, ei siihen loppujen lopuksi keksi mitään syytä, se vaan tulee automaattisesti.

Jos joku vetää selvästi itselleen isoja rautoja ilmeen värähtämättä niin tämä poika juoksee pakoon kirkuen zombie-varoitusta.

ei varsinaisesti salilla tapahtunutta, mutta punttiksen pukkarissa ulkomaalainen kaveri huiskutti ennen treenailua lafkan dödöt jalkoihinsa -tennareiden päälle. en ois muuten pongannut, mutta ku itse etsin just saunan jälkeen putelia kainalokuoppien kostukkeeksi. :thumbs:

Eilen salilla huomioni kiinnitti keski-ikäinen mies, joka teki vieressäni vipareita(?!?) selkeästi liian isoilla painoilla, ja jollain käsittämättömällä tekniikalla. Se vipareitten ja pystypunnerruksen sekoitus/yhdistelmä oli sellaista räpiköimistä, etten sarjatauolla pystynyt olemaan katsomatta ja kauhistumatta.. saati huvittumatta! Voi hyvinkin olla, että mun ilme ja tuijotus päätyy vielä joko tähän, tai tuonne "Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten" -ketjuun.

Itse oisin nimennyt noi kaverit:

5) Crossfit

Mun mielestä crossfit sopis enemmänkin tohon noobin paikalle... Niiden tekniikka kun vaan on niin perseestä, voi herran jumala sitä leuanveto tyyliä

Tänään tapahtui salikomediaa, kun avasin suihkupuolen oven ja joku jamppa oli siellä kusella, siis lorotteli menemään siitä vähän pidemmältä matkalta kohti viemäriä. Itellä aivot löi lukkoon käännyin ympäri ja totesin "MITÄ VITTUA?!" vaihdoin vaatteet ja kävin sitten kotona suihkussa.

Mun mielestä crossfit sopis enemmänkin tohon noobin paikalle... Niiden tekniikka kun vaan on niin perseestä, voi herran jumala sitä leuanveto tyyliä

Tänään tapahtui salikomediaa, kun avasin suihkupuolen oven ja joku jamppa oli siellä kusella, siis lorotteli menemään siitä vähän pidemmältä matkalta kohti viemäriä. Itellä aivot löi lukkoon käännyin ympäri ja totesin "MITÄ VITTUA?!" vaihdoin vaatteet ja kävin sitten kotona suihkussa.
Ez5Cs.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom