Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Jos pyörit salilla Tampereen seudulla/Kvl:sa silloin tällöin kun olen kotona käymässä nii ettet vaan törmännyt minuun. ;)
Itse tosiaan säilytän tisseissä niin sanotusti, eli urheilurintsikoissa. Syystä koska ei ole muuta paikkaa yksinkertaisesti. Sarjojen välissä taasen vaihdan usein biisiä. :D

I

En pyöriny, mutta laitatko varalta kuvia tuosta sun kännykän säilytyspaikasta, niin varmistetaan, ettei kyseessä sittenkin olisi sama "luuripiilo" ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulen, että komediaa olisi tullut siitäkin mihin ikinä sitten tarvitsetkaan rannesuojia juoksumatolla.

Juoksumatolla ne vaan laitoin ne samalla kun lämmittelin, myöhemmin niitä vasta tarvitsin.

Oli tuossa yks päivä salin henkilökunnalla päässä jotain ihme pantoja, joissa vieterisarvet ja pompulat wtf, melkeen käännyin jo ympäri ovella mutta ei kehdannu. Siinä sitten vaihdoin salikamat päälle ja lähin käpyttelemään pukkarilta salin puolelle niin ei helvetti, siihen aulaanhan oli sitten ilmestynyt tarjolle jotain vitun vohveleita ja keksejä.....

Meilläkin oli kerran kahvia ja pullaa tarjolla salilla. Se kyllä pilas kokonaan mun HCBB-fiilikset. Samoin pukukoodista poikkeaminen, ainoastaan amerikanlippusalihousut on sallittuja.

Pullakahvit oiskin hyvä treenilaturi, mutta eipä taida koskaan näkyä meitin salilla. Vois yrittää laittaa ehdotusta palautevihkoseen.

Itelä on siks aina omat pullat mukana. Berliininmunkki ennen penkkitreeniä -> penkkienkka uusille lukemille.

Ai stna ku valahti kuola suupielestä. Tietty jos keijodieetillä on, voi tyytyä vaikka vaatimattomampaan voisilmäpullaan.

Oli tuossa yks päivä salin henkilökunnalla päässä jotain ihme pantoja, joissa vieterisarvet ja pompulat wtf, melkeen käännyin jo ympäri ovella mutta ei kehdannu. Siinä sitten vaihdoin salikamat päälle ja lähin käpyttelemään pukkarilta salin puolelle niin ei helvetti, siihen aulaanhan oli sitten ilmestynyt tarjolle jotain vitun vohveleita ja keksejä.....

Kai sä nyt irtisanoit salikortin?

Mikä siinä on että hip thrustia tangolla ei voi tehdä vakavalla naamalla? Vaikka liike onkin hyvä ja tehokas, niin aina tulee todella härski olo kun tekee sitä salilla. Pitää valita aina sellainen väli että paikalla on mahdollisimman vähän ihmisiä, ettei heidän treeni häiriinny siitä komediasta.

Treenien loppuun tein hieman grippiä häkissä. 10 sekunnin pitoja vajaalla 300 kilolla. Itse suoritukset meni kyllä hyvin, mutta viimeisen sarjan jälkeen kaikki veri jossain aivan muualla kun aivoissa rupesin mättämään kiekkoja pois tangosta ja takaisin telineisiin. Ei oikein raksuttanut ja tankohan kippasi järjettömän metelin kera siirtäen koko telinettä kun olin saanut toisen pään tangosta tyhjättyä.

Sain ainakin koko salin huomion. :hyvä:

Itelä on siks aina omat pullat mukana. Berliininmunkki ennen penkkitreeniä -> penkkienkka uusille lukemille.

Kuulostaa aivan "rautarunnari" tankkaukselta, taatusti silmäluomet lurpsahtaa salilla, kun verensokerit hyppää hetkeksi kattoon ja saman tien alas.

Kuulostaa aivan "rautarunnari" tankkaukselta, taatusti silmäluomet lurpsahtaa salilla, kun verensokerit hyppää hetkeksi kattoon ja saman tien alas.

Juuri tuommoisten hätätapausten vuoksi miulla on kokonainen pussi noita berliininmunkkeja mukana. Ei pääse tuollaista vahinkoa sattumaan.

Tänään salilla oli sitten ryhmä 7. luokkalaisia liikuntatunnilla. sai naurua pidätellä kun tekivät kaikissa laitteissa ihan miten sattuu.:face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom