Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Kertokaa toki, jos tuo on ihan normaali puhelimen säilytyspaikka. Voi olla, että olen vaan niin maalainen, että se on mennyt minulta ohi.

En nyt tiedä normaalista, mutta monella nähny esim lenkillä olevilla että säilytetään sitä kapulaa siellä tissien välissä. Kaipa se värisee kivasti ku viesti tulee, ei sille muuta selitystä voi olla :)

Mutta itse asiaan, nolotti hieman salilla parisen viikkoa sitten kun olin menossa vinpenkkiin, siinä teki joku ulkomaalainen vähäsen suomea osaava mies sarjaa, menin sitten kysymään että teetkö vielä kun mies lähti toiselle puolella salia ja jätti tankoon painot. Se sano että "Ota vaan" tai jotain siihen tyyliin, otin painoja pois ja mies tulee hätistelemään minua pois, kun ilmeisesti luuli että tarkoitin voinko tehdä välissä..:nolo:
Muutenkin noille ulkomaalaisille yrittää sanoa että voinko tulla tekemään, niin mies suutahtaa ja jättää painot siihen ja lähtee kävelemään vihaisena.. Luuli varmaan että sanoin "Painu vittuun siitä mä teen ny" vaikka kysyin vaan että saanko tehä välissä pari sarjaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli käydä tangon kanssa koomiset viime treenissä. Tein turvakaarten varassa epäkkäitä tangolla, ja siinä oli 116kg rautaa kiinni. Sitten siinä seuraavaksi penkki vuorossa ja tein lämmittelyt ja riipaisin raudat penkistä ylös ja laskuvaiheessa aloin ihmetellä että ei perrkele onpas rauta tänään painavaa, ja ähisten ja puhisten tuuppasin tangon takaisin ylös ja nousin oikein katsomaan, niin siellähän ne kaksi ylimääräistä 8kg kiekkoa oli vielä paikoillaan. :D Noh, tulipahan selvitettyä penkkimaksimi, 15kg suurempi kuin viimeksi. :D

En tiedä huvittiko vai hävettikö, kun sellainen lähemmäs 40-v huomiohuora teki kyykkyä. Muija oli pukeutunut kuin pissis, tyyliin vaaleanpunaiseen toppiin, trikoisiin ja vaaleanpunaiseen lippikseen, naama niin vitun pakkelissa, ettei sellasia nää kuin teineillä. Ei tossa vielä mitään, mutta kun se teki kyykkyä niin se huusi joka toistossa ihan kuin olisi saanut orgasmin.

Ja tää siis kupittaan salilla. Jos joku on ollut samaan aikaan kyseisen ämmän kanssa siellä, niin ei oo voinut olla näkemättä JA kuulematta.

Tänään salilla joku tyttö/nainen teki sarjojansa mun vieressä. Satuin huomaamaan, että tyttö naputti sarjojen välissä tekstiviestejä kovasti. No eihän siinä mitään, mutta se oli vähän häkellyttävää, kun tyttö sai viestinsä valmiiksi niin sujautti nopealla käden liikkeellä kännykän tissien väliin "säilytykseen". Päällä oli siis sellainen urheilutoppi, jonka kaula-aukosta vilahti kännykkä tissien väliin sarjojen ajaksi. Kertokaa toki, jos tuo on ihan normaali puhelimen säilytyspaikka. Voi olla, että olen vaan niin maalainen, että se on mennyt minulta ohi.

Jos vaikka käy juoksemassa eikä ole housuissa naruja tai taskuja niin avain säilyy loistavasti sporttitopissa, voisin kuvitella että puhelin myös.. En silti puhelinta kantaisi treeneihin mukaan..

Kertokaa toki, jos tuo on ihan normaali puhelimen säilytyspaikka.
Mulla on niin pienet että voisi näyttää koomiselta jos pitäisi puhelinta tolleen, se kun satavarmasti näkyisi. :D

^Avain kyllä voisi mennäkin liiveissä. Mutta ei keskellä vaan sivussa.

Salivarusteista on höpisty ympäri foorumia paljon ja siihen liittyen tuli mieleen yksi huomiota ja tukahdutettua naurua aiheuttanut vaateparsi jonkun ajan takaa... Vanhempi setämies oli ilmeisesti karauttanut santtipulille fillarilla, koska päällä oli jonkinlainen 90-luvun alkupuolen pyöräilyasu (neon väreistä ja kuvionnista päätellen)... ilman yläosaa. Miehekäs päärynän muotoinen ja gorillan karvoilla varustettu ylävartalo kiinnitti varmasti kaikkien salikävijöiden huomion. Mahaa löytyi ihan kunnolla. Setämies ei paljo häpeilly, vaan touhotti menemään niin, että hiki lensi ja rasva tirisi.

Taisin aiheuttaa komediaa tai yleistä pahennusta salilla, nimittäin kun mulla ei ole kunnon taskuja pöksyissä niin laitoin sitten kaapin lukon avaimet siihen shortsien narunyöriin ja sidoin sen solmulle jottei ne avaimet pääse putoamaa, ja tämän paketin sujautin sitten housujen sisäpuolelle jottei ne avaimet roiku tai kilise turhaan.

Noh siinä sitten touhuskelen ja villi kaunis nainen ilmaantuu paikalle. Katselen häntä haikailevasti ja ajattelen samalla "Hmm onkohan ne avaimet tallessa? Täytyypä kokeilla!" Samalla tämä tummahiuksinen kaunotar huomaa että vilkuilen häneen päin ja käteni käy sitten miehekkäästi nivusen seutuja koska no siellä paikkeilla se avain roikkui..

Onneksi nainen ei tullut lyömään leegojani kurkkuun vaan antoi kunnon "SIKA!" katseen

Itse todistin eräänä päivänä ainakin omaan silmään erikoista tapausta. Ihan fiksun ja urheilullisen näköinen ja oloinen 20-25 -vuotias nuorukainen latasi kyykkyräkissä tankoon 60kg ja omalla tauollani katsoin ohimennen, että jaahas taitaa alkaa kyykkäämään vai mahtaako tehdä peräti pystypunnerrusta. Noh, kaveri nosti tangon maahan ja jatkoin analyysiani, että liike lienee kulmasoutu tai ehkä maastaveto. Sitten nuorukainen ujuttautui tangon alle niin, että tanko oli lantion tienoilla, joten loogisesti oletin liikkeen olevankin eräänlainen hip thrust. Noh, lopulta hän pukkasikin tangon lantiolla liikkeelle, mutta ottikin yllätyksekseni painon suorille käsille. Tässä vaiheessa tilanne oli selvä, liike olikin siis lattiapenkki hieman omalaatuisella alulla. Tai näin luulin, sillä lopulliseksi totuudeksi paljastui, että tanko pysyikin koko sarjan ajan suorilla käsillä samalla kun kaveri keskittyi treenaamaan vatsoja jalannostoilla. Lopullinen komedia lienee siinä, miten kiehtovaa oli seurata liikkeen valmistelua ja yrittää keksiä mitä tuossa lopulta tullaan tekemään :D

Eiköhän joku kohta tule kertomaan miten saisin keskittyä vain omaan treeniini, mutta antaa tulla vain :D

Aiheutin itse tänään salikomediaa kun aloin mutkatangolla tekee habakääntöjä enkä muistanut laittaa lukkoja päihin, no siinä rehkiessä painot sitten yhtäkkiä lensi minne sattuu ja siinä jonkun aikaa etsiskelin ympäristöstä niitä kiekkoja :puntti:

Tänään salilla joku tyttö/nainen teki sarjojansa mun vieressä. Satuin huomaamaan, että tyttö naputti sarjojen välissä tekstiviestejä kovasti. No eihän siinä mitään, mutta se oli vähän häkellyttävää, kun tyttö sai viestinsä valmiiksi niin sujautti nopealla käden liikkeellä kännykän tissien väliin "säilytykseen". Päällä oli siis sellainen urheilutoppi, jonka kaula-aukosta vilahti kännykkä tissien väliin sarjojen ajaksi. Kertokaa toki, jos tuo on ihan normaali puhelimen säilytyspaikka. Voi olla, että olen vaan niin maalainen, että se on mennyt minulta ohi.

Jos pyörit salilla Tampereen seudulla/Kvl:sa silloin tällöin kun olen kotona käymässä nii ettet vaan törmännyt minuun. ;)
Itse tosiaan säilytän tisseissä niin sanotusti, eli urheilurintsikoissa. Syystä koska ei ole muuta paikkaa yksinkertaisesti. Sarjojen välissä taasen vaihdan usein biisiä. :D

I

Itse nolasin itteni kun menin lämmittelemään juoksumatolle ja hölkkäsin siinä kevyesti samalla kun solmisin pari metriä pitkää nauhaa käteen rannesuojaksi paremman puutteessa, taisin sitten keskittyä liian vähän siihen hölkkäämiseen kun lensin poies juoksumatolta kauhealla mekkalalla...

Nyt viisaampana en tee niitä enää samaan aikaan

Vielä palaudun viikossa. Kuudentena päivänä jalkatreenistä alkaa kävely jo onnistua normaalisti, joten on aika uusia vahingot. Ja ei kai kukaan (Hulkkia ei lasketa) täysipäinen reenaa jalkoja kokonaisuudessaan useammin kuin kerran viikossa?

Rupea reenaamaan ne jalat useammin niin palautuukin nopeammin. Se on ihan totuttelukysymys. Jos kerran viikkoon ne vaan hinkkaa niin kipeytyvät reilusti enemmän kuin isommalla frekvenssillä.

Itse nolasin itteni kun menin lämmittelemään juoksumatolle ja hölkkäsin siinä kevyesti samalla kun solmisin pari metriä pitkää nauhaa käteen rannesuojaksi paremman puutteessa, taisin sitten keskittyä liian vähän siihen hölkkäämiseen kun lensin poies juoksumatolta kauhealla mekkalalla...

Nyt viisaampana en tee niitä enää samaan aikaan

Luulen, että komediaa olisi tullut siitäkin mihin ikinä sitten tarvitsetkaan rannesuojia juoksumatolla.

Rupea reenaamaan ne jalat useammin niin palautuukin nopeammin. Se on ihan totuttelukysymys. Jos kerran viikkoon ne vaan hinkkaa niin kipeytyvät reilusti enemmän kuin isommalla frekvenssillä.
True dat. 2-jakoisella 4-5 päivänä viikossa treeniä jaloille. Ei koskaan jalat kipeänä. 4-jakoisella kerran viikkoon aina monta päivää koivet ihan paskana... Viikottaiset sarjamäärät aika lähelle samat.

Reenaan jatkossakin jalat kerran viikossa kunnolla, koska Dorian Yates ;) 2-jakoinen ohjelma ei oikein koskaan ole miellyttänyt, mutta tottahan se on, että siinä ei tule niin helposti totaalisia happojumeja jalkoihin. Juntin nyt vain pitää saada vääntää yhtä lihasryhmää kerralla ja kunnolla, muuten menee liian monimutkaiseksi.

True dat. 2-jakoisella 4-5 päivänä viikossa treeniä jaloille. Ei koskaan jalat kipeänä. 4-jakoisella kerran viikkoon aina monta päivää koivet ihan paskana... Viikottaiset sarjamäärät aika lähelle samat.

Riippuu ihan mikä on tavoite ja reeni frekvenssi. Esim jos reenaa voimaa 4 jakosella niin yllämainitut ohjeet voi kiilata hanuriin. Mukavuustasolla voi tietty reenata vaikka aamuin ja illoin.

Itse treenaan jalat 6 kertaa viikossa koska venäläiset voimanostajat ;)

Ja haluan kiinteät pakarat kesäksi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom