Kertokaa toki, jos tuo on ihan normaali puhelimen säilytyspaikka. Voi olla, että olen vaan niin maalainen, että se on mennyt minulta ohi.
En nyt tiedä normaalista, mutta monella nähny esim lenkillä olevilla että säilytetään sitä kapulaa siellä tissien välissä. Kaipa se värisee kivasti ku viesti tulee, ei sille muuta selitystä voi olla
Mutta itse asiaan, nolotti hieman salilla parisen viikkoa sitten kun olin menossa vinpenkkiin, siinä teki joku ulkomaalainen vähäsen suomea osaava mies sarjaa, menin sitten kysymään että teetkö vielä kun mies lähti toiselle puolella salia ja jätti tankoon painot. Se sano että "Ota vaan" tai jotain siihen tyyliin, otin painoja pois ja mies tulee hätistelemään minua pois, kun ilmeisesti luuli että tarkoitin voinko tehdä välissä..
Muutenkin noille ulkomaalaisille yrittää sanoa että voinko tulla tekemään, niin mies suutahtaa ja jättää painot siihen ja lähtee kävelemään vihaisena.. Luuli varmaan että sanoin "Painu vittuun siitä mä teen ny" vaikka kysyin vaan että saanko tehä välissä pari sarjaa.