Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Itellä oli hyvä tilanne tossa kun juttelin erään kaverin kanssa joka tekee pelkkää yläkroppaa ja sanoin sille että rupeappa tekemään kyykkyä.
Kaveri vastasi ihan vakavana , että en tee kun leventää persettä .
:face:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käsipainopenkkiä tehdessä mulla on tapana "kolauttaa" hieman painojen päitä toisiinsa kun olen ne ylös nostanut. Tänään sitten tein kyseistä liikettä ja kolautin painojen päät toisiinsa, niin tämän seurauksen toisen painon kierrelukko pääsi aukeamaan ja tippumaan suoraan silmään :D Olin laittanut tankoihin maksimimäärän eli 5 kiekkoa jotenka lukko oli vain puolittain kiinni. Jatkoin sitten sarjan kuitenkin loppuun kun ei ollut suurta vaaraa että painot alkais kolisemaan otsaan kun kummiskin hyvin pysyi painot kontrollissa.

Käsipainopenkkiä tehdessä mulla on tapana "kolauttaa" hieman painojen päitä toisiinsa kun olen ne ylös nostanut. Tänään sitten tein kyseistä liikettä ja kolautin painojen päät toisiinsa, niin tämän seurauksen toisen painon kierrelukko pääsi aukeamaan ja tippumaan suoraan silmään :D

Jumala rankaisi sinua. Kadu tuota syntiä, ja paranna tapasi.

Täs taannoin Joku vähän iäkkäämpi nainen tuli punttaa hirvees viinan lemussa ja naama punanen ku sialla ni tää kyseinen tosi reenaaja veteli sitte ihan oikeen näyttävästi kaljaa taukojen aikana. :D

Täs taannoin Joku vähän iäkkäämpi nainen tuli punttaa hirvees viinan lemussa ja naama punanen ku sialla ni tää kyseinen tosi reenaaja veteli sitte ihan oikeen näyttävästi kaljaa taukojen aikana. :D
Vanhalla salilla kävi kans sellanen n50v mamma mikäs hais aina ihan bisselle ja sillä oli kuteet suoraa 70-luvulta. Se teki aina maastavetoa ja sillä oli rautaaki tangossa yli 100 kilon..

Kaikkihan reenaa tietenkin just niillä kledjuilla miltä itestä hyvältä tuntuu mutta jostain syystä tää shortsit+tanktop+pipo yhdistelmä näyttää yhtä koomiselta joka kerta.

Mä en taas tajuu läpsykkäitä. Siis niitä varvastossuja. Eiks ne oo jo vähän vaarallisetkin...? Olin itse varmaan salikomediaa, kun jäin tässä taannoin tuijottamaan yhden klopin jalkineita :wtf:

Vanhalla salilla kävi kans sellanen n50v mamma mikäs hais aina ihan bisselle ja sillä oli kuteet suoraa 70-luvulta. Se teki aina maastavetoa ja sillä oli rautaaki tangossa yli 100 kilon..

Naisillahan alkoholi tunnetusti nostaa testoja, joten 100 kg on ollut luultavasti aivan kevyttä kauraa kyseiselle tapauksella:puntti: Olisipa noin miehilläkin, oltaisiin salilla aina tuhannen päissään ja rauta nousisi:rock:

Sitten hieman komediaa: taannoin olin tekemässä salilla kulmasoutua (muistaakseni), ja vieressä ollut ulkomaalainen yläkroppabodari meinasi viedä painot multa kesken sarjojen. Äijä vaan käveli viereen ja sanoi "I take it now, you can use it later." Olin hieman, että "no no, i'am not ready yet. Wait a minute and then you can use.." Kävi ilmeisesti hieman äijän kunnialle, hän lähti samantien pois posettelemaan haukkaa peilin eteen. Hieman koominen tilanne.

Maastavetosarjan jälkeen menin istumaan ja otin huikan vihreästä BCAA-juomastani.No, se meni väärään kurkkuun ja yskin sen pois...Siinä oli varmaan 15-25 ihmistä lähistöllä, saattoivat ajatella, että puklasin... :D

Sie nyt oot jo niin vanha, että siulle jo esim. yksi kyykkytreenikin viikossa alkaa olla liikaa :D

Vielä palaudun viikossa. Kuudentena päivänä jalkatreenistä alkaa kävely jo onnistua normaalisti, joten on aika uusia vahingot. Ja ei kai kukaan (Hulkkia ei lasketa) täysipäinen reenaa jalkoja kokonaisuudessaan useammin kuin kerran viikossa?

Vielä palaudun viikossa. Kuudentena päivänä jalkatreenistä alkaa kävely jo onnistua normaalisti, joten on aika uusia vahingot. Ja ei kai kukaan (Hulkkia ei lasketa) täysipäinen reenaa jalkoja kokonaisuudessaan useammin kuin kerran viikossa?

Aika yleistähän tuo useammin, kuin kerran viikossa lihat läpi treenaaminen on. Oma viimeisin kova treeniviikko piti sisällään 5 kyykky ja 5 mave treeniä, penkki treenejä toki unohtamatta.

Ettei mene ohi aiheen niin:

Päästin tänään pierun, kun tein työntöä. Taisi kumminkin olla aika hiljainen, kun kukaan ei huomannut. Haju kumminkin oli aika kauhea.

^ Niin no joo, jos ajattelee vaikka 2-jakoistakin ohjelmaa, niin tuleehan siinä helposti käytyä jalat lävitse kahdesti. Ei oikein leikkaa vielä, koska kahvi ei ole imeytynyt.

Aiheutin tänään itse vähän huvitusta ja vaaratilanteita salilla. Boksikyykyssä ajattelin kokeilla uutta maksimia, 180kg. Sanoin varmistajille, että ykkönen. Nosto tuli kuitenkin niin helposti, että sanoin "toinen". Molemmat varmistajat kuuli tämän, että "työnnä" ja eka kaveri alkoi auttamaan tankoa telineisiin. Sanoin sitten monta kertaa "eikun toinen, toinen", jolloin eka varmistaja ilmeisesti tajus idean mutta toinen varmistaja rupes vuorostaan auttamaan sitä päätä telineisiin. Siinä sitten lähes kymmenen sekunnin tangon keikuttamisen jälkeen sain jotenkin ilmaistua asiani oikein ja tein vielä sen toisen toiston. Keskikroppa oli kyllä mielenkiintoisen tuntuinen tuon kieputuksen jälkeen:wtf:.

Jos varmistajat lukee tämän niin pitää vielä selventää, että todellakin oli täysin mun oma vika. Varmaan väsyneenä kesken kyykyn puhun vitun epäselvästi ja kun alunperin nimenomaan sanoin että ykkönen. Noh, enkat ainakin pauikkui taas kevyesti ja jäi luultavasti yks toisto vielä varaa tohon:).

Jotkut (kaikki olleet ulkomaalaisia tähän mennessä) tulee salilla uimahousut jalassa suihkuun. Tänäänkin yks mies tuli uikkarit jalassa sinne, mutta otti ne saman tien pois kun pääsi suihkuhuoneeseen. Hän oli käyttäny niitä siis kahen metrin matkan kävellessään pukkarista suihkuhuoneeseen. Joskus oon nähny siellä uikkarit jalassa peseytymässäkin ihmisiä.

Tänään salilla joku tyttö/nainen teki sarjojansa mun vieressä. Satuin huomaamaan, että tyttö naputti sarjojen välissä tekstiviestejä kovasti. No eihän siinä mitään, mutta se oli vähän häkellyttävää, kun tyttö sai viestinsä valmiiksi niin sujautti nopealla käden liikkeellä kännykän tissien väliin "säilytykseen". Päällä oli siis sellainen urheilutoppi, jonka kaula-aukosta vilahti kännykkä tissien väliin sarjojen ajaksi. Kertokaa toki, jos tuo on ihan normaali puhelimen säilytyspaikka. Voi olla, että olen vaan niin maalainen, että se on mennyt minulta ohi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom