Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinuna olisin hiukka huolestunut ja vaihtaisin salia aika ripeästi.. :lol1:Originally posted by Zeta
se sanoo putsaavansa ensin hermot vademecumilla ja helmikuussa tulee uusi mies tilalle... (mitä ikinä se tarkoittaakaan).
Originally posted by Zeta
On myöskin aikonut hakata kaikki jotka nostaa enemmän penkistä kuin se.
Originally posted by lepex
Kaveri meinaan on sen oloinen, että perästä kuuluu. Sellaiset kireät pyöräilyhousut ja muutenkin olemus hieman vino.
Originally posted by Zeta
Kotopuolessani käydessäni pienen kylän ainolla salilla näkee jos jonkilaista tapausta.
Hupaisin on ehkä jätkä joka käy kolme kertaa päivässä salilla, joka päivä. Se tekee joka kerta penkkiä 2x10x60 prässiä 2x10x40 ja joskus kyykkyä ja ylätaljaa omituisilla tekniikoilla.
Jätkä on langanlaiha ja kertoo laihduttavansta ja treenavansa nopeutta. Sen hoikkuuden salaisuus on kuulemma se että se elää tupakalla, kivennäisvedellä ja vademecumilla.
Äijästä tekee todella huvittavan se että se puhuu kokoajan yksin, pääasiassa kiroilee ja mutisee maailmanlopuista.
On myöskin aikonut hakata kaikki jotka nostaa enemmän penkistä kuin se.
Kun siltä utelee noista treenimetodeista niin se sanoo putsaavansa ensin hermot vademecumilla ja helmikuussa tulee uusi mies tilalle... (mitä ikinä se tarkoittaakaan).
Oltiin yläasteikäsiä ja liikuntatunnilla oli uintia/punttisalia, sai itse valita. Noh, kaikki pojathan tietysti mentiin salille ja siellä ensimmäisenä punnerruspenkille testaamaan kellä nousee eniten penkistä. Hauskaa asiasta tekee se että tuohon aikaan ei vielä oikein porukka tienny mihin lihaksiin tuo pena ottaa. Moni ajatteli että homma tehdään ojentajilla ja sitten kun yks sälli sano et se ottaa rintalihaksiin niin sai osakseen kauheet naurut ja vittuilut:D
Meidän koulussa käsitys on se, että pena ja kädenvääntö ottaa molemmat hauiksiin eikä mihinkään muuhun. Ja joka liike paitsi kyykky tehdään hauiksilla, mutta jos juoksee tai harrastaa jääkiekkoa ei tarvitse kyykätä.Oltiin yläasteikäsiä ja liikuntatunnilla oli uintia/punttisalia, sai itse valita. Noh, kaikki pojathan tietysti mentiin salille ja siellä ensimmäisenä punnerruspenkille testaamaan kellä nousee eniten penkistä. Hauskaa asiasta tekee se että tuohon aikaan ei vielä oikein porukka tienny mihin lihaksiin tuo pena ottaa. Moni ajatteli että homma tehdään ojentajilla ja sitten kun yks sälli sano et se ottaa rintalihaksiin niin sai osakseen kauheet naurut ja vittuilut:D
Tää ei ole kyllä mitään komediaa eikä edes hauskaa vaan ennemminkin syvää tragediaa. Mutta kuitenkin. Monnarilla ikuinen reenien piristäjä on halli-Ana. Eli siis kyseessä on rankasti jälkeenjäänyt kaveri, joka on kyllä herttaisen innostunut urheilusta ja pyörii Jypin paita ja Kirin vappuhuiska kädessä ympäri kompleksia kaikki päivät. Ne on kai ottanut sen sinne jo töihinkin, kun se enivei on aina kuvitellutkin olevansa siellä töissä ja samantien kai sillä voi jotain teettääkin. Mutta siinä vaan jää helposti tanko rinnalle, kun Antti tulee viereen tivaamaan, että: "Onko, onko. ONKO!?!?". Taannoin se vaati multa nimmarin vihkoonsa, kun luuli sählynpelaajaksi (minkä tietysti tulkitsin kertovan omaa korutonta kieltään ruumiinrakenteestani...). Mä en kuitenkaan vaan jaksa ymmärtää, että miksi ne antaa sen palloilla siellä vuodesta toiseen kun ei ihmiset saa mitään tehtyä. Ja kun se on viime aikoina alkanut jo agressiivikseksi ja tavannut liimautua liiankin tiukasti kisakireitten yu-tyttöjen kylkeen.
Mites halli-Analla nykypäivänä menee, en oo nähny pariin vuoteen :(
Joo mullon kans yks kaveri joka ymmärtää hyvin noiden liikkeiden päälle. Treenikaverina ollu parivuotta jo mutta silti en kyllä ymmärrä mistä se noita tietojaan repii :D kysyin mm mitäs meinasit tehdä niin sano: "vois ojentajia tehdä" ja alko vääntämään vinopenkkiä. Sit vastaavanlaisella tyylillä kysyin mitäs sitte: kaveri vastas että "vois hauiksia tehdä" ja alko kapeeta penkkiä tekemää. Sitten kyseinen sälli myös luulee että maximi paranee ku jokakerta kokeilee maximia. Niin ja kaikkein parastahan siinä on se kun olen lukuisia kertoja korjannut noita virheellisiä tietoja niin tämä ei usko mitä sanon vaan jatkaa samalla tyylillä ja sitten miettii miksi tulokset junnaa paikoillaan.Tohon penkkipunnerrukseen liittyen: Kerran vertailtiin yhen jannun kanssa penkkituloksia ja keskustelu sit meni siihen mihin lihasryhmiin penkkipunnerrus ottaa. Se silmät kirkkaina väitti et penkkipunnerrus käy hauiksiin. Aikani koitin siinä takoo järkee sen päähän mut sitten lopetin homman, kun mitään vaikutusta ei mun perusteluilla näkynyt olevan.
*Edit: siis tämä ei tapahtunut salilla, vaan eräillä kekkereillä
Siellähän se edelleen viilettää menemään. Tais alkuviikosta viimeks kuulua mölyämistä käytäviltä. Onko äkänen? onko onko? tai jotain vastaavaa.
kaikkein parastahan siinä on se kun olen lukuisia kertoja korjannut noita virheellisiä tietoja niin tämä ei usko mitä sanon vaan jatkaa samalla tyylillä ja sitten miettii miksi tulokset junnaa paikoillaan.
Niin, vähän samaa vikaa tahtoo olla. Salilla on GASPia suurimmaksi osaksi, tosin taidan olla aika nobo kun mulla on Scheikin neopreenivyö ja (ajatella!) Fastin vetositeet. Ja Dukesin rannesiteet! Pitäis varmaan nekin tilata pelkkänä GASPina niin olis niinq täydellinen setti! Vapaa-ajalla jalasta löytyy Gazozit kun olen niin läski, ja usein sama huppari kuin salilla. Ei sen puoleen, kyllä nuo salivaatteet vaan on aivan helvetin hyvät siellä salilla, ja vapaa-ajalla just sopivan letkeet. Aika helvetin sama se on jos bensalenkkarit tykkää naureskella, olen kaiketi niin tyylitajuton mulkku muutenkin, että liekkö sitten tottunut jo.Mutta jatkanpa salilla käyntiä jatkossakin niin onpahan mopopoikiille naureskelemista.
Yleensä olen vielä niin prkl laiska että olen 90% ajasta samoilla gaspin yms urheilu rötköillä normaaliajastakin kun en vaan yksinkertaisesti jaksa mitään farmareita päälleni pukia. Juntti mikä gaspjuntti mutta hyvä että itse sen tiedostan ja myönnän