Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Tapahtuipa tänään kun salille taas kerran olin eksynyt (niinkuin nyt 4x viikossa on tapana eksyä): Menin treenin jälkeen pukuhuoneeseen hakemaan palkkaria ja juuri kun avaan oven niin, joku itseäni vielä pari vuotta nuorempi jannu vetää atrian roiskeläpän muoveista ja taittaa sen kaksin kerroin ja alkaa sitä siinä sitten ennen treeniään mussuttamaan. Meinasin kommentoida et onks energiankeräystä ennen treeniä, mutta en sitten viitsinyt kun oisin saanut vain pahan katseen ja luultavasti tappavat haukut selän takana. :D Piti kyl nopeesti lähtee sekottelee sitä palkkaria salin puolel, ettei kaveri näkis mun leveet hymyy... Piristäviä tälläset sattumat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon mäkin joskus kiskassu pukkarissa noita roiskeläppiä jos oon suoraan koulusta puntille menny..

Ittellä ihan sama, niitä ostaa pari kappalta ni saa jotaki energiaa treeniin.

j.. näkisitpä kun mie koitan maastavedon enkkaa, pukkarissa menee energiajuomaa, limsaa, jäätelöö, karkkia, sipsiä, pizzaa jne. jotakin energiaa antavaa :D

Ite vetäny kaks maanantaina farkut jalassa salilla. Ekalla kerralla selkää ja toisella penkkipäivä. Odottanut millon joku ilmottaa mut tänne :D . Tosiaan kun unohdin mukaan ottaa kollarit. Koulusta tulen bussilla, niin matkanvarrella jään bussista salille. Sitten muistan että tänäänhän piti kyykätäkin :lol2:

Viimeksi muokattu:
Tänään tuli vihdoinkin vastaan salikomediaa!

kaksi noin 12-vuotiasta poikaa tuli penkki paikalle, siinä minua vastapäätä penkkasi joku saman ikäinen kaveri. No nää kaksi kaverusta kysyy sitten tältä toiselta että voiko hekin nostaa, no kaveri ottaa painot pois ja tämä vähän pienempi kaveri laittaa 10kg päihin. Kaveri koittaa nostaa mut rinnalle se jää, tätä hän koittaa lukuisia kertoja ilman tulosta. Sitten hänen kaverinsa, laittaa 25kg molempii päihin ( tää mun ikäinen kaveri kysy että, ootko nyt ihan varma, tossa on nyt kumminkin 70kg. Niin tämä vastaa vaan ''joo joo'' :D ) No, rinnallehan se jää, kaveri huutaa vaan vieressä että '' nousee, nousee! '' ja jalat sätkii kaikkiin eri ilmansuuntiin. Sitten siirryin salin puolelle, menin treenaamaan käsipainoilla. Nämä kaksi samaa kaveria tulee sinne kanssa, toinen ottaa paidan pois ja alkaa tekemään hauiskääntöä peilin edessä. Sillä hetkellä siinä oli muita treenaamassa reilusti yli 10 henkilöä ja kaikkilla oli lievä hymy huulilla ku katteli näitä kahta :D

Tänään tuli vihdoinkin vastaan salikomediaa!

kaksi noin 12-vuotiasta poikaa tuli penkki paikalle, siinä minua vastapäätä penkkasi joku saman ikäinen kaveri. No nää kaksi kaverusta kysyy sitten tältä toiselta että voiko hekin nostaa, no kaveri ottaa painot pois ja tämä vähän pienempi kaveri laittaa 10kg päihin. Kaveri koittaa nostaa mut rinnalle se jää, tätä hän koittaa lukuisia kertoja ilman tulosta. Sitten hänen kaverinsa, laittaa 25kg molempii päihin ( tää mun ikäinen kaveri kysy että, ootko nyt ihan varma, tossa on nyt kumminkin 70kg. Niin tämä vastaa vaan ''joo joo'' :D ) No, rinnallehan se jää, kaveri huutaa vaan vieressä että '' nousee, nousee! '' ja jalat sätkii kaikkiin eri ilmansuuntiin. Sitten siirryin salin puolelle, menin treenaamaan käsipainoilla. Nämä kaksi samaa kaveria tulee sinne kanssa, toinen ottaa paidan pois ja alkaa tekemään hauiskääntöä peilin edessä. Sillä hetkellä siinä oli muita treenaamassa reilusti yli 10 henkilöä ja kaikkilla oli lievä hymy huulilla ku katteli näitä kahta :D

ainaki asenne kohdillaan :D

toivotaan, että 10 vuoden päästä jätkät on bodylavoilla, eikä rhp:na mussuttaas, kuinka ilman kalliita steroideja ja proteiinijauheita ei voi kasvaa

Kerran yks sellanen normaalin näköne äijä (ei rimpula eikä mikää himobodaaja) tuli about 15 asteen pakkasessa salille pelkässä hihattomassa reenipaidassa...
Sit joku kysäs siltä, että eiks tollee oo aika kylmä vai asuuks se iha jossai iha nurkilla?
Se vastas ettei jaksa ottaa takkia mukaa ku pukuhuone+lokerot ovat yläkerrassa...
Sitte se hihattomassa tullu heppu teki puolet reeneistää yläkerrassa ja puolet alakerrassa :D

Kerran yks sellanen normaalin näköne äijä (ei rimpula eikä mikää himobodaaja) tuli about 15 asteen pakkasessa salille pelkässä hihattomassa reenipaidassa...
Sit joku kysäs siltä, että eiks tollee oo aika kylmä vai asuuks se iha jossai iha nurkilla?
Se vastas ettei jaksa ottaa takkia mukaa ku pukuhuone+lokerot ovat yläkerrassa...
Sitte se hihattomassa tullu heppu teki puolet reeneistää yläkerrassa ja puolet alakerrassa :D

Mä en kyllä tajunnut tästä nyt yhtään mitään?

kaveri tuli kokkelipäissää salille nostaa normaalisti jonku 60kg laittoi penkkii 160kg ja koitti nostaa tippus rinnalle ja alko nauraa... :) oli vähä vaikee ottaa se ylös ku kaveri vaa hekottii.... :)

kaveri tuli kokkelipäissää salille nostaa normaalisti jonku 60kg laittoi penkkii 160kg ja koitti nostaa tippus rinnalle ja alko nauraa... :) oli vähä vaikee ottaa se ylös ku kaveri vaa hekottii.... :)

Keksitty? 60 kg penkkaava kaveri ei 1) saa vitullakaan 160 kiloa ylös telineistä 2) edes pysty jarruttelemaan tankoa juuri millään tavalla sen tullessa kohti rintaa... siin ei paljon hekotella luultavasti.

Ja sitte noista roiskeläppäjutuista: en kyllä itsekään näe mitään komediaa siinä, että vähän apetta otetaan ennen treeniä. On tosi vittumaista tehdä vaikka mavea, kun on nälkä. Ainakin psykologinen vaikutus on suuri.

Tänään tarjosin eräälle nimeltämainitsemattomalle Japetiukselle treenaajalle salilla mankkua hartiaseudulle, koska hän teki kyykyssä maksimia. Kyseinen treenaaja kieltäytyi ja sanoi että hänellä on uusi treenipaita joka ei saa mennä likaiseksi. :david:

Miten ton mankun pitäis toimii, oon joskus kokeillut ja en huomaa mitään eroo ellei sitten ole hikiset tumput, kokeilin kyykyssäkin paljon paremmin pysyy ku paita onhikinen tai sit kostuttaa sen kohdan minne tanko tulee tän oon ihan itse kekannut.

Olin tekemässä failure-sarjaa ojentajille taljassa. Mummojen jumppa oli alkamassa kymmenen minuutin päästä ja sali oli jo aika lailla heidän hallussaan. Yksi istui selänojennuslaitteessa edessäni ja katseli treeniäni. Ännännen toiston kohdalla, kun ähisin jo naama punaisena, mummo tokaisi: "Et sitten enempää painoja laittanu".

Jäi viimeiseksi toistoksi.

Tänään salille tullessani luulin tulleeni keskelle Salikomediaa-ketjua. Heti osu silmään sellanen suht iso kaveri, joka pullisteli penkkipaikan vieressä. Kohta se jo alottikin sarjat siinä ja lato tankoon ~110kg. Mutta asento oli sellanen, että näytti ku se olis jonkun sillan tehny siihen. Perse ainakin 30cm penkistä, ja liikeratakin oli hurjat 10cm. Jalkaprässissä sama homma; helvetin pieni liikerata ja paljon rautaa. Liekö syynä sitten ollut vaikutuksen tekeminen muutamaan naishenkilöön. Myöhemmin sinne tuli pari muuta tyyppiä, jotka olivat myös melko isoja. Penkkiä tehtiin perse irti penkistä ja piti aina kovaan ääneen ilmottaa, paljonko tangossa oli. Okei, en itse sais läheskää niin paljon rautaa liikkumaan edes sillä tekniikalla, mitä he käyttivät, mutta jotenkin mua aina huvittaa, että pitää siitä penkistä saada mahd. paljon rautaa nouseen, oli tekniikka mikä hyvänsä.

Aika normaali tapa lisätä kehitystä niin, että välillä huijaa jotta tottuu isompiin painoihin. Kyseessä ilmeisesti oli kuitenkin jätkiä joilla on kehitystä tapahtunut? Joten luultavasti jotain tekevät ainakin oikein.

Ja sillähän ei tietääkseni ole väliä että nostatko 110kg vai 150kg, mutta maksimia isompiin painoihin totuttelu huijaamalla auttaa kehittymään. Tässä tietenkin paha sanoa että onko suht. iso kaveri missä muodossa iso. Mutta oletin että suht. lihaksikas, jolloin luultavasti jotain tehty oikein. Eikä se 110kg nouse penkistä jos teet kaiken päin vittua.

Vituttaa kun penkin sarjapainot menee käsikädessä omanpainon kansssa, tai ei ihan, siinä missä omapaino putoo vaikka 2kg niin penkin sarjapaino putoo 4kg. -.-'

E: Oikeestaan kaikissa punnerrusliikkeissä tapahtuu sama ilmiö, vetävissä liikkeissä sarjapainot saattaa dietillä jopa hieman nousta tai ainaki pysyy about samana.

Ja sillähän ei tietääkseni ole väliä että nostatko 110kg vai 150kg, mutta maksimia isompiin painoihin totuttelu huijaamalla auttaa kehittymään. Tässä tietenkin paha sanoa että onko suht. iso kaveri missä muodossa iso. Mutta oletin että suht. lihaksikas, jolloin luultavasti jotain tehty oikein. Eikä se 110kg nouse penkistä jos teet kaiken päin vittua.

Missäs näin neuvotaan? Penkki pomputtamalla auttaa pysäyttämällä tehtyyn, osakyykyt täyskyykkyihin, 10 sentin nylkytykset prässissä kehittää paremmin kuin täysliikerataiset:wtf:

Kaikki vaihteleva ärsyke auttaa kehittymään.

Tänään piti salilla tehä korokevetoa ja teen sitä yleensä kahen 50kg metallilevyn päältä. Nuo kaikki levyt oli käytössä jollain tyypillä jalkaprässis ja se oli just lopettelemas nii sanoin että "anna vaa olla että mä otan nuo levyt tosta". Se alkoi kantamaan niistä toista siihen lattialle sanoen "mä voin kantaa tän". Minä sitten sanoin että anna vaan tähän ja tietenkin otin kunnon otteen siitä kun on iso paino kyseessä mutta samalla kourasin oikein kunnolla sitä jätkää munista niinkuin himokas porttolan huora. :david:

Onneks viikon päästä oon eri salilla.

Missäs näin neuvotaan? Penkki pomputtamalla auttaa pysäyttämällä tehtyyn,

Kyllä. Monet kisapenkkaajatkin vetävät treeneissä usein niin rumalla tyylillä, että pakkiksen salikomediapoliisit kirjoittaisivat tänne heti jos samalle salille sattuisivat.

osakyykyt täyskyykkyihin,

Kyllä, nekin voivat harkinnan kanssa tehtynä olla joskus hyvästä ja auttaa kropan totuttamisessa suurempiin rautoihin.

10 sentin nylkytykset prässissä kehittää paremmin kuin täysliikerataiset:wtf:

Taas kärjistys äärilaidasta toiseen. Eivät nylkytykset ole jatkuvassa käytössä parempia kuin täysliikerataiset, mutta niilläkin voi olla perusteltu osansa treenissä ja nylkytykset ja runkkupenkitkin asenteella tehtynä kehittävät tehokkaammin kuin ponneton lahnapenkkaaminen.

Sääli, ettei tainnut olla yhtään salikomediapoliisia paikalla tänään kun tein penkkiä, olisin muuten varmaan päässyt bongatuksi tänne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom