ja vittu kun vituttaa et kengät haisee virtsalle kun joku kusipää naapuri kävi kusemassa taloyhtiön hissiin!!:curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kirjoitin alkuperäisen viestin lähinnä asiaa kesätyöntekijöiden kannalta tarkastellen, ja ehkäpä vielä hieman kärjistettynä.Vituttaa armottomasti tällaiset kommentit. Ulkomaalaiset tekevät lähinnä niitä "paskahommia", mitä työttömät suomalaiset eivät halua tehdä koska pärjäävät sossutuillakin. Enemmän tätä yhteiskuntaa varmaan hyödyttää työssä käyvä puolalainen kuin työtön suomalainen?
Kielitaidottomuudesta oon samaa mieltä, suomen kielen alkeet täytyy opetella kun tänne tulee. Ainakin ammatissaan tarvitsemansa perussanaston.
Noin 1.5 tunnin homma, koettu on
Kannattaa tehä kunnolla, toimii paremmin.

Tänään salilla yks tyttö teki vatsarutistuksia koneessa. Tiesin että hänellä on stringit jalassa, ja kun kävelin hänen ohi, niin heitin kunnon tuijotukset timmiin takapuoleen siinä toivossa, jos vaikka päivän väri saattaisi näkyä. No ei näkynyt, mutta myöhemmin tajusin että suoraan meiän edessä oli iso peili.
Vähäkö hävettää jos ja kun se todennäköisesti näki mut peilin kautta ja pitää mua ny ihan pervona..:(
Tänään salilla yks tyttö teki vatsarutistuksia koneessa. Tiesin että hänellä on stringit jalassa, ja kun kävelin hänen ohi, niin heitin kunnon tuijotukset timmiin takapuoleen siinä toivossa, jos vaikka päivän väri saattaisi näkyä. No ei näkynyt, mutta myöhemmin tajusin että suoraan meiän edessä oli iso peili.
Vähäkö hävettää jos ja kun se todennäköisesti näki mut peilin kautta ja pitää mua ny ihan pervona..:(
Se on muuten vittumaista.. varsinki jos on vielä alhanen verensokeri sillä hetkellä.Vituttaa ku en osaa tehdä tehtäviä![]()
Onko tollaisista ovenkarmien väliin "väännettävistä" tangoista mihinkään? Kerran kokeilin, ja jo kolmannen toiston kohdalla tipahdin maahan polvilleni tanko käsissä. Ja oli niin "kireästi" kiinni kuin vaan sen sain... :(Ostin Kettlerin leuanvetotangon kun vanha unohtui edelliseen kämppään muuton yhteydessä (joka vitutti jo valmiiksi) ja tottakai siitä puuttuu toisesta päästä se kumirenkula eli ei saa oveen kiinni. Enkä tietenkään säilyttänyt kuittia. :curs: