Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kävin sitten flunssaisen, tukkoisen olon ja särkevän pään/korvien ja hyvin kipeän kurkun takia työterveyslääkärillä, jonka diagnoosi oli tulehtuneet korvat ja varsin turvonneet nielurisat. Alle kolme viikkoa töitä takana uudessa työpaikassa ja heti saikulla, jokseenkin kiusallista mielestäni. Matkalla kotiin astuin sitten vielä huolimattomasti jalkakäytävän kivetyksen reunalle, josta seurauksena venähtäneet nivelsiteet jo valmiiksi löystyneeseen nilkkaan. Nyt sitten klinkutetaan puolikuuroina vatsa sekaisin antibiooteista.:D

Loisto päivä.:curs:

Vituttaa armottomasti tällaiset kommentit. Ulkomaalaiset tekevät lähinnä niitä "paskahommia", mitä työttömät suomalaiset eivät halua tehdä koska pärjäävät sossutuillakin. Enemmän tätä yhteiskuntaa varmaan hyödyttää työssä käyvä puolalainen kuin työtön suomalainen?

Kielitaidottomuudesta oon samaa mieltä, suomen kielen alkeet täytyy opetella kun tänne tulee. Ainakin ammatissaan tarvitsemansa perussanaston.
Kirjoitin alkuperäisen viestin lähinnä asiaa kesätyöntekijöiden kannalta tarkastellen, ja ehkäpä vielä hieman kärjistettynä.
Ulkomaalaisia (Puolalaisia) on täällä sisä-Suomessa kyllä aivan normaaleissa tehdastöissä, eikä niitä voi kuvailla sen kummemmin "'paskahommiksi'" kuin mitään muitakaan töitä. Onhan toki Suomessa alipalkattuja ja törkeästi kohdeltuja ulkomaalaistyöntekijöitä huonoissa hommissakin.

Pointtini oli vain se, että joka puolella mainostettu työvoimapula ei todellakaan näy kesätöiden määrässä - valitettavasti. Tietenkään ammattimiesten paikoille ei kesän ajaksikaan voi laittaa mitään kouluttamattomia, mutta olisi se kiva, jos myös suomalaisia nuoria voitaisiin työllistää ammateissa, joissa alan koulutus ei ole niin ratkaisevassa asemassa. Kuitenkin esim. Helsingin Sanomien mukaan kesätyöntekijöistäkin tulee olemaan pula jokusen vuoden päästä, joten sitä odotellessa.

Noin 1.5 tunnin homma, koettu on

Jos tekee kunnolla ja laittaa molemmat putket, niin menee kauemmpi. Varsinkin jos jousitus on vähänkään edistyneempi, niin menee siinä tovi shimmipakkoja yms. putsaillessa vanhasta öljystä ja muusta liasta. Kannattaa tehä kunnolla, toimii paremmin.

Tänään salilla yks tyttö teki vatsarutistuksia koneessa. Tiesin että hänellä on stringit jalassa, ja kun kävelin hänen ohi, niin heitin kunnon tuijotukset timmiin takapuoleen siinä toivossa, jos vaikka päivän väri saattaisi näkyä. No ei näkynyt, mutta myöhemmin tajusin että suoraan meiän edessä oli iso peili.
Vähäkö hävettää jos ja kun se todennäköisesti näki mut peilin kautta ja pitää mua ny ihan pervona..:(

Tänään salilla yks tyttö teki vatsarutistuksia koneessa. Tiesin että hänellä on stringit jalassa, ja kun kävelin hänen ohi, niin heitin kunnon tuijotukset timmiin takapuoleen siinä toivossa, jos vaikka päivän väri saattaisi näkyä. No ei näkynyt, mutta myöhemmin tajusin että suoraan meiän edessä oli iso peili.
Vähäkö hävettää jos ja kun se todennäköisesti näki mut peilin kautta ja pitää mua ny ihan pervona..:(

Terve hetero katsoo aina perseen. Pervoa on olla katsomatta.

Tämä nyt ei varsinaisesti ole salikomediaa, mutta liittyy tähän postiin osittain:

Oltiin työpaikalla ruokalassa kolmen työkaverin (naisia kaikki) kanssa ja sitten yksi naikkosista vilkaisi salaattitiskillä ollutta naista ja tokaisi "eikös tuo ole Kristiina", johon minä sitten välittömästi vastasin "ei ole". Nämä pari muuta seurassa istunutta naikkosta kääntyivät katsomaan ja uskoivat sen kuitenkin olevan Kristiina. Nainen kääntyi, ja naama paljasti, että kyseessä ei ollut Kristiina. :D Tässä vaiheessa yksi seurueen naisista tokaisi "se on Kuris tainnu perseitä katellu vähän tarkemminkin". Minä: "kyllä ;)".

Vituttaa ku en osaa tehdä tehtäviä :david:
Se on muuten vittumaista.. varsinki jos on vielä alhanen verensokeri sillä hetkellä.
Tällä hetkellä vituttaa se etten jaksa kirjottaa novellianalyysiä, enkä raporttia kävelykierroksesta :jahas:

Vituttaa ku polvi meni paskaks liikuntatunnilla . ----->Sairaalassa napsautettiin lumpio kohilleen, otettiin kuvat, laitettiin jalkatuki ja lähetettiin kotiin. Viikon pääst tarkistuskäynti ja sen jälkeen kepeillä kuljetaan seuraavat 5 viikkoa :(

Vituttaa ku teinit on niin ärsyttäviä

Oltiin yläasteikäsiä ja liikuntatunnilla oli uintia/punttisalia, sai itse valita. Noh, kaikki pojathan tietysti mentiin salille ja siellä ensimmäisenä punnerruspenkille testaamaan kellä nousee eniten penkistä. Hauskaa asiasta tekee se että tuohon aikaan ei vielä oikein porukka tienny mihin lihaksiin tuo pena ottaa. Moni ajatteli että homma tehdään ojentajilla ja sitten kun yks sälli sano et se ottaa rintalihaksiin niin sai osakseen kauheet naurut ja vittuilut:D

Vituttaa kyllä vitusti. Olin viime viikon vatsataudissa, ja paino tippu siinä samalla reilu kolmisen kiloa, kun ei pystyny syömään. Tän ansiosta treenipainot on tippunu ihan helvetisti. Ja just, kun oli ruvennu tapahtumaan jotain kehitystä vähään aikaan. Nyt on motivaatio vähän hukassa, mut kai se on vaan pakko yrittää vääntää.

Ja muutenki on ihan saatanan tylsää. Vittu.

Laskeskelin tässä prätkään meneviä rahasummia ja alkoi vituttamaan. Vidu onko mulla edes varaa moiseen ja vaikka olisi, niin onko järkeä sitten laittaa _kaikkea_ rahaa moiseen?

Veikkaan että autokoulun edistyessä kaikki muu saattaa alkaa tuntumaan jotenkin tyhmältä ja prätkä juuri oikealta...

Onko se oikeasti joku taitolaji osata vuokrata aina paskoja leffoja? :curs:

EDIT- Muuten ei itseasiassa mikään muu vituta, ja eikä olekaan sitten maanantain (wuhuu :rock: ) vituttanutkaan.

En tiedä olenko nukkunut oikean käden päällä vai mistä on tullut käsi kipeäksi kun nyrkkiin puristaa niin tekee kipeää ja tuntuu, että kramppailisi tai ainakin vastaava tunne tulee.

Ostin Kettlerin leuanvetotangon kun vanha unohtui edelliseen kämppään muuton yhteydessä (joka vitutti jo valmiiksi) ja tottakai siitä puuttuu toisesta päästä se kumirenkula eli ei saa oveen kiinni. Enkä tietenkään säilyttänyt kuittia. :curs:

Ostin Kettlerin leuanvetotangon kun vanha unohtui edelliseen kämppään muuton yhteydessä (joka vitutti jo valmiiksi) ja tottakai siitä puuttuu toisesta päästä se kumirenkula eli ei saa oveen kiinni. Enkä tietenkään säilyttänyt kuittia. :curs:
Onko tollaisista ovenkarmien väliin "väännettävistä" tangoista mihinkään? Kerran kokeilin, ja jo kolmannen toiston kohdalla tipahdin maahan polvilleni tanko käsissä. Ja oli niin "kireästi" kiinni kuin vaan sen sain... :(

Back
Ylös Bottom