Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Missäs näin neuvotaan? Penkki pomputtamalla auttaa pysäyttämällä tehtyyn, osakyykyt täyskyykkyihin, 10 sentin nylkytykset prässissä kehittää paremmin kuin täysliikerataiset:wtf:

Ootko koskaan koittanut? Ei tarvi tosiaan ihan äärimmilleen noita esimerkkejä viedä. Mulla on sarjapainojen tökättyä usein auttanut lyhyemmät ja hieman epäpuhtaat sarjat saamaan tuntumaa isompiin rojuihin. Pian onkin sitten noussut jo paremmalla tekniikalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä. Monet kisapenkkaajatkin vetävät treeneissä usein niin rumalla tyylillä, että pakkiksen salikomediapoliisit kirjoittaisivat tänne heti jos samalle salille sattuisivat.
Itse olen havainnut tuota käytännössä vain lähinnä suomalaisilla kisapenkkaajilla. Jos kisapenkkiin tähdätään, niin luulisi että parhaan hyödyn saisi harjoittelemalla sen mukaisesti. Runkkupenkkihän nyt ei sinällään periaatteessa eroa juuri alaviistopenkistä, mutta siinä kauheassa pompauttamisessa ei mielestäni hirveästi ole järkeä ellei harrasta jotain kuulantyöntöä tms. Mikekin on muistaakseni kertonut tarinan jostain jätkästä, jolla oli eroa sali- ja kisapenkkien välillä yli 50kg.

"mä voin kantaa tän". Minä sitten sanoin että anna vaan tähän ja tietenkin otin kunnon otteen siitä kun on iso paino kyseessä mutta samalla kourasin oikein kunnolla sitä jätkää munista niinkuin himokas porttolan huora. :david:

Onneks viikon päästä oon eri salilla.

En vaan millään ymmärrä miten sinä toisen kulliin voit tarttua "vahingossa" kiinni jos tarkoitus on nostaa 50kgn kiekko??! Kysyn vaan.

En vaan millään ymmärrä miten sinä toisen kulliin voit tarttua "vahingossa" kiinni jos tarkoitus on nostaa 50kgn kiekko??! Kysyn vaan.
Ainoo miten ite hahmottasin on niin että kantaa toinen sitä levyä vartalonsa eessä niin että pitää sivuilta kii, kun sitten toinen tulee ja nappaa levyn alareunasta kii, ja samalla kulkusista.

:D Siis se oli sillä sylissä ja ja ja ja niin en tiiä...

Monestihan tuota keskittyessä ajatus harhailee.. toiset esim. hiplailevat nenää, kun taas toiset... sitten toisin :D

Älä Ilkka oo huolissas, täällä Oulussa ei tuommosia vahinkoja vaan yksinkertaisesti tapahdu :D

Slarto, Slarto, Slarto...
Jos se oli joku meidän yhteinen tuttumme/henkilö, joka on bongannut meidät samaan aikaan salilla, jopa juttelemassa, niin miten vitussa sää luulet, että mää kehtaan tonne salille enää mennä... Kysyn vaan.

Jos se oli joku meidän yhteinen tuttumme/henkilö, joka on bongannut meidät samaan aikaan salilla, jopa juttelemassa, niin miten vitussa sää luulet, että mää kehtaan tonne salille enää mennä... Kysyn vaan.

Säähän voit vaan pelastaa nyt Slarton tästä tilanteesta! Seuraavan kerran ku Slarton kanssa tapaatte salilla niin meet vaan reippaasti ja koppaat Slartoa kulkusista kiinni tämän "hyväksikäytetyn" henkilön läsnäollessa, sitten se Slarton kouhima kaveri aattelee että tuo onkin ihan normaalia kuntosalikanssakäymistä eikä enää kohta edes muista asiaa :hyper:

Penkki paskalla tekniikalla ja heijari hauikset on mun suosikkeja. Olen siis yks vitsi koko äijä :D Vaan ei kukaan oo koskaan mulle salilla nauranu ainakaan niin että oon sen huomannu. Seuraavaks joku näkee mut tekemässä negatiivistä penkkiä, ja tulee tänne tilittämään siitä. Näitäkun yt vaan on pakko kokeilla kaikkia et saa sitä tulosta ylöspäin.

Säähän voit vaan pelastaa nyt Slarton tästä tilanteesta! Seuraavan kerran ku Slarton kanssa tapaatte salilla niin meet vaan reippaasti ja koppaat Slartoa kulkusista kiinni tämän "hyväksikäytetyn" henkilön läsnäollessa, sitten se Slarton kouhima kaveri aattelee että tuo onkin ihan normaalia kuntosalikanssakäymistä eikä enää kohta edes muista asiaa :hyper:

Punisher, oot nero. Kiitti :love:

Kyllä sää paljastuit rööriroopeks jo sillon ku kieltäydyit ottamasta mankkua hartioille vaatteiden likaantumisen pelossa.

Ei tapahtunut salilla mutta vanha tuttu kommentoi kaupas että turhaa sä kotona treenaat, ei sielä tulokset nouse niinku oikeella salilla. Noh tietty pointti mutta mutta...

tänää oli taas ihmeellist porukkaa salilla "treenaamassa" :wtf:

kaks ~15v poikaa teki hauiksia 8kg käsipainoilla ja olkapäitä 5kg käsipainoilla huonolla tekniikalla (ja tietenki lippikset päässä). Sit se toine kailotti toiselle: "mä ajattelin vetää täs 8 viikon bulkin ja sit vois diettailla jotai 4 viikkoo" ei hemmetti.. :D kyl oli nauru herkässä ku toi kyseine poika oli sellane 180cm/60kg naru joka ei osaa tehä edes hauiskääntöä oikein, ja se jo miettii diettejä.. :rolleyes:

Sit siel salil oli yks keski-ikäne mies, joka teki siel jotai iha ihme liikkeitä.. varmaan ite keksiny..
ekaks se otti 2kg tangon ja alko heiluttelee sitä iha hallitsemattomasti yhel kädel kerrallaa selän takana, sivulla ja missäpäin millonki. kuulu kyl sellane rutina nivelistä et odotin vaan millo hajoo ranteet tai jotain.. :jahas:
sen jälkeen se teki 80-luvun pakaraliikkeitä (peilistä itseään katsoen), ja sit seisovilteen piti itteään olkapäistä kiinni ja teki jotai nykivää/riuhtovaa liikettä?! ilmeisesti oli treenavinaan kylkiä tai jotai.. :eek:

Älyttömin liike mitä se teki (älyttömin liike mitä oon koskaan nähny salil jonku tekevän!) oli sellanen, et se piti toista kättä niskan takana, toisel kädel piti ylhääl olevan jalan nilkast kiinni ja sit se riuhto ja pumppas peilin edessä lantiollaan eteen ja taakse?!?!? :wtf:

siin vaihees mulla petti pokka totaalisesti ja oli pakko lähtee salin toiselle puolelle, jotta pysty keskittyy omaa treenii! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom