tänää oli taas ihmeellist porukkaa salilla "treenaamassa" :wtf:
kaks ~15v poikaa teki hauiksia 8kg käsipainoilla ja olkapäitä 5kg käsipainoilla huonolla tekniikalla (ja tietenki lippikset päässä). Sit se toine kailotti toiselle: "mä ajattelin vetää täs 8 viikon bulkin ja sit vois diettailla jotai 4 viikkoo" ei hemmetti.. :D kyl oli nauru herkässä ku toi kyseine poika oli sellane 180cm/60kg naru joka ei osaa tehä edes hauiskääntöä oikein, ja se jo miettii diettejä..
Sit siel salil oli yks keski-ikäne mies, joka teki siel jotai iha ihme liikkeitä.. varmaan ite keksiny..
ekaks se otti 2kg tangon ja alko heiluttelee sitä iha hallitsemattomasti yhel kädel kerrallaa selän takana, sivulla ja missäpäin millonki. kuulu kyl sellane rutina nivelistä et odotin vaan millo hajoo ranteet tai jotain.. :jahas:
sen jälkeen se teki 80-luvun pakaraliikkeitä (peilistä itseään katsoen), ja sit seisovilteen piti itteään olkapäistä kiinni ja teki jotai nykivää/riuhtovaa liikettä?! ilmeisesti oli treenavinaan kylkiä tai jotai..
Älyttömin liike mitä se teki (älyttömin liike mitä oon koskaan nähny salil jonku tekevän!) oli sellanen, et se piti toista kättä niskan takana, toisel kädel piti ylhääl olevan jalan nilkast kiinni ja sit se riuhto ja pumppas peilin edessä lantiollaan eteen ja taakse?!?!? :wtf:
siin vaihees mulla petti pokka totaalisesti ja oli pakko lähtee salin toiselle puolelle, jotta pysty keskittyy omaa treenii! :D