Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Tää ei ole kyllä mitään komediaa eikä edes hauskaa vaan ennemminkin syvää tragediaa. Mutta kuitenkin. Monnarilla ikuinen reenien piristäjä on halli-Ana. Eli siis kyseessä on rankasti jälkeenjäänyt kaveri, joka on kyllä herttaisen innostunut urheilusta ja pyörii Jypin paita ja Kirin vappuhuiska kädessä ympäri kompleksia kaikki päivät. Ne on kai ottanut sen sinne jo töihinkin, kun se enivei on aina kuvitellutkin olevansa siellä töissä ja samantien kai sillä voi jotain teettääkin. Mutta siinä vaan jää helposti tanko rinnalle, kun Antti tulee viereen tivaamaan, että: "Onko, onko. ONKO!?!?". Taannoin se vaati multa nimmarin vihkoonsa, kun luuli sählynpelaajaksi (minkä tietysti tulkitsin kertovan omaa korutonta kieltään ruumiinrakenteestani...). Mä en kuitenkaan vaan jaksa ymmärtää, että miksi ne antaa sen palloilla siellä vuodesta toiseen kun ei ihmiset saa mitään tehtyä. Ja kun se on viime aikoina alkanut jo agressiivikseksi ja tavannut liimautua liiankin tiukasti kisakireitten yu-tyttöjen kylkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Äijä
Tää ei ole kyllä mitään komediaa eikä edes hauskaa vaan ennemminkin syvää tragediaa. Mutta kuitenkin. Monnarilla ikuinen reenien piristäjä on halli-Ana. Eli siis kyseessä on rankasti jälkeenjäänyt kaveri, joka on kyllä herttaisen innostunut urheilusta ja pyörii Jypin paita ja Kirin vappuhuiska kädessä ympäri kompleksia kaikki päivät. Ne on kai ottanut sen sinne jo töihinkin, kun se enivei on aina kuvitellutkin olevansa siellä töissä ja samantien kai sillä voi jotain teettääkin. Mutta siinä vaan jää helposti tanko rinnalle, kun Antti tulee viereen tivaamaan, että: "Onko, onko. ONKO!?!?". Taannoin se vaati multa nimmarin vihkoonsa, kun luuli sählynpelaajaksi (minkä tietysti tulkitsin kertovan omaa korutonta kieltään ruumiinrakenteestani...). Mä en kuitenkaan vaan jaksa ymmärtää, että miksi ne antaa sen palloilla siellä vuodesta toiseen kun ei ihmiset saa mitään tehtyä. Ja kun se on viime aikoina alkanut jo agressiivikseksi ja tavannut liimautua liiankin tiukasti kisakireitten yu-tyttöjen kylkeen.

Ahaa, vai Ana se on tämän kaverin nimi?

Musta se on ihan harmiton kaveri, mitä nyt suht kovaääninen. Ei ole tullut multa tivaamaan vielä mitään, mitä nyt kerran kysäisi onko maksettu kuukausimaksu & haki jonkun muun tarkistamaan sen. ;)

Kaverin kaa kyllä nauratti tossa joulun jälkeen, menin käymään sen kanssa Wolffissa, se tykkää treenata pipo päässä. Huomautin sille että eikö kukaan muka ole kiinnittäny huomiota siihen aikasemmilla kerroilla, satu nimittäin olemaan Deca -merkkinen. Eipä keretty kauaa riehumaan siellä kun yks kaveri tuli ja halus välttämättä ostaa sen... eihän siinä kaupat synty ja nyt joku on onnellinen Deca-pipon omistaja. :)
Pitäs lähtee kattomaan vieläkö Keskuksessa ois niitä myytävä ni vois ruveta tekemään bisnestä jos niille ois vaikka enemmänkin markkinoita... :cool:

Käymälläni salilla käy yksi mieshenkilö,joka tekee kaiken päin vittua,mutta paras on ehdottomasti yhden käden kulmasoutu jonka mukaan antaneet miehelle lempinimenkin.käsi suorana kohti taivasta yliasentoon reilusti selän yläpuolelle,joka näyttää lähinnä moottorisahan käynnistämiseltä kuin kulmasoudulta ja tästä nimitys Jonsered :))

tuli vielä yks tapahtuma mieleen vanhalta Goldsilta. Vieressäni treenasi pari salilla uutta tyyppia joiden keskustelun kuulin ohimennen. Toinen tivas toiselta hiljaa että "ompas täällä pulleita naisia treenaamassa, että kato nyt totakin. Eiks tän pitänyt olla joku kova sali?".
Poikien ihmettely loppui kun pulleaksi syytetty Pauliina Talus otti verkkarit jalasta :)

Pitää vissiin jakaa iloa muillekin....

Meidän salilla kävi joskus sellainen kaveri, joka teki kaikissa liikkeissä vain ykkösiä. Siis myös hauiskäännöissä, jalkaprässissä, rannekäännöissä, just name it. Ja tekniikka luonnollisesti aivan perseestä (pääasia, että nousee ja paljon). Se psyykkasi itseään aina "sarjojen" välissä kymmenen minuuttia ja taas väännettiin. Joku joskus kysyi sällin treenimetodista ja hän valisti meitä tyhmempiä, että ykköset antaa tutkitusti parhaan kasvuärsykkeen lihaksille. En tiedä, mistä oli juttunsa keksinyt, mutta kyllä sillä joskus oli puntilla Supermassa -kirja mukana (sori vaan Make, ei ole vinkit menneet vissiin ihan kaikile perille).

Ei ole muuten tyyppiä näkynyt enää, vissiin kasvuärsyke ollut liian pientä... :rolleyes:

Aikanaan kersoina mä olin tollasen 2 vuotta reenannu ja yks kaveri rupes kansa käymään meitsin kaa salil. No siinä sitten hermokäyrä nousee kun päivä päivän jälkeen kysymyksiä satelee että "laitanksmä lisää painoo, teenkö mä tänään selkää, kannattaako tunnustaa jos pettää". Ei muuten mutta noin puolen vuoden salillakäynnin jälkeen oltiin rintaa tekemässä ja vedin toisen sarjan rintaa tasapenkilä 40 kilon käispillä ja se oli sillo vitun iso paino 6 omaa toistoa ja kaks karjuvaa pakkotoistoa. silmät punasina nousen ylös ja huohottelen siinä, ni eikö kaveri silmät kirkkaina kysy että: "koitakko tänää penkkimaksimeja?" sanoin vaan mitäs vittu luulet
Nykyään ihan viksu kaveri ja vieläki reenaillaan yhessä.

Joskus kun olin 15-16-kesäinen, pikkuserkku oli käymässä meillä kylässä. Tämä kaiffari oli aivan helvetin tyhmä ja vastenmielinen tyyppi, joten päätin lähteä treenaamaan salille sinä päivänä, että voisi olla siitä erossa edes jonkin aikaa, mutta eikös se pässi lyöttäytynytkin mukaan!

Ensinnäkin matkalla sinne sanoin, että kannattaa ottaa ihan vain kertamaksu ja kaiffari myönteli, että joo. Salille päästyämme hain kaapin avaimen kassalta ja ihmettelin, kun se oli heti jo mun kintereillä ja että eikö se käynyt kassalla ollenkaan. Kysyin, että haitko avaimen? Se näytti avainta ja nyökytteli ja jatkoi mun seuraamista pukuhuoneeseen. Katselin siinä pukkariin mennessäni, että ompas hieman hölmistyneitä ilemitä niillä kassalla... (selviää myöhemmin, miksi)

Tyypin treeni olikin sitten ikimusitettava. Moneen laitteeseen se meni aivan väärin päin, eikä sillä ollut mitään hajua mitä tehdä niissä. Esim. reidenkoukistaja-laitteessa se yritti tehdä reiden ojentajia! Kun se lopulta pääsi laitteesta ja sen ideasta jyvälle, se pisti niin paljon painoa, että ei jaksanut nostaa sitä senttiäkään. Reisipenkissäkin porukka kävi sen luona neuvomassa, että pistä vähän vähemmän painoa, niin jaksat nostaa. Kun oli saatu painot kohdalleen ja neuvoja oli jatkamassa omaa treeniään, se kävi pistämässä painopakkaan samat yli-isot painot kuin aikaisemmin ja jatkoi pinnistelyä. Hackissä se pisti älyttömästi painoa ja sarja oli semmoinen, että se vain piti niitä painoja harteilla niin kauan kuin pystyi. Välillä se kävi tokaisemassa minulle, että "tää on kovaa hommaa" ja minä vain nyökkäillin ja yritin olla, kuin en sitä edes tuntisi.

Treenin jälkeen pukkarissa se sitten kysyi, "mihin mä maksan sen kertamaksun?" Ymmärsin, miksi ne oli katsoneet meitä niin hölmistyneinä kassalla: se oli vaan kaapannut siitä avaimen ja sanonut, että "kertamaksu" ja lähtenyt suoraan mun perään. Sanoin ihmeissäni, että kassalle ja vein sen sinne maksamaan siitä treenistä. Kassalla olikin sitten jo toinen henkilö, joka ihmetteli, että ettekös te jo treenanneet?

Kyllä täytyy sanoa, että hävetti kulkea sen tyypin mukana ja vielä salilla, jossa muutenkin käyn! Kostoksi tästä "nöyryytyksestä" sitten illalla huijasin sitä vesipokassa ja pistin sen juomaan kolmisen litraa vettä, kun itse join muodon vuoksi kaksi lasillista. Yöllä oli kiva hihitellä peiton alla, kun se ramppasi vähän väliä kusella ja kiroili, kun on koko ajan kusihätä. :D

Originally posted by Jortsu
Kaverin kaa kyllä nauratti tossa joulun jälkeen, menin käymään sen kanssa Wolffissa, se tykkää treenata pipo päässä. Huomautin sille että eikö kukaan muka ole kiinnittäny huomiota siihen aikasemmilla kerroilla, satu nimittäin olemaan Deca -merkkinen. Eipä keretty kauaa riehumaan siellä kun yks kaveri tuli ja halus välttämättä ostaa sen... eihän siinä kaupat synty ja nyt joku on onnellinen Deca-pipon omistaja. :)
Pitäs lähtee kattomaan vieläkö Keskuksessa ois niitä myytävä ni vois ruveta tekemään bisnestä jos niille ois vaikka enemmänkin markkinoita... :cool:

Mulle kans yks tommonen pipo.

Originally posted by JusuRa
Porin stadionin punttisalilla käy joskus mannet treenaamassa:lol1: Kyllä on naurussa pidättelemistä ku Kyöstit sun muut vääntää hauista suorathousut ja flakerikengät jalassa!
viljo otti pikkukengillä 240x3 ilman siteitä musclessa.

oho

siis kyykyssä ja siit o komedia kaukana

Huvittavinta on kun yhden kaverin kans reenaa salilla! Äijä laitta Davidin laitteisiin esim. takapotkukoneeseen hirveen kasan käsipainoja lisäpainoiks ja näyttää muuten aikas koomiselta näyltä, kun suurinpiirtein laite narisee ja paukkuu siihen malliin, et kohta jotain tapahtuu....

Näitä kavely juttuja oon kans huomannu. Yks äijä kävelee aina sarjan päätyttyä kerran salin ympäri rinta rottingilla ja tulee takas seuraavaan sarjaan, ja sama toistuu joka kerta...

Lukioaikoina samalla luokalla oli sellanen hieman jälkeenjäänyt ja sulkeutunut tyyppi, jonka suurin intohimo oli yläkropan treenaaminen salilla ja salin ulkopuolella. Ei pahemmin puhunut ja satunnaisesti vastaili kysymyksiin. Oman käsitykseni mukaan hepulla oli treenitaustaa useita vuosia (ainakin 5v treeniä). Eihän siinä mitään, mutta kun ei ollut yhtään jalkatreeniä takana.

Koulussa tuli naureskeltua, kun välituntisin hän istui penkille ja nosteli itseään käsien varassa ja tiputti itsensä voimalla penkille ja nosti taas ylös. Jos hän jostain ylepää sai kiinni (esim. hattuhylly, naulakko) niin ei muuta kuin kiinni ja leukoja vetämään. No kovassa kunnossahan tuo yläkroppa oli. Koulun kuntotestissä 36 leukaa myötäotteella :eek: Mutta oli suht koominen näky, kun massiivinen v-selkä ja 36cm reidet laitetaan samaan pakettiin.

Musta se on aina niin hauskaa kun joltain kaverilta tippuu maksimia/sarjaa nostaessa paino toiselta puolelta. Siinä on varmistajalla, jos semmoinen on pikkusen kiire kun tanko yhtä-äkkiä heilahtaakin toiselle puolelle.
Mut ei oo sillä nostajallakaan helppoa, kun koko sali kattoo kun yhtä-äkkiä 20kgn limppu tömähtää lattialle ja kädet heiluu nostoporukalla.

Originally posted by JusuRa
Porin stadionin punttisalilla käy joskus mannet treenaamassa:lol1: Kyllä on naurussa pidättelemistä ku Kyöstit sun muut vääntää hauista suorathousut ja flakerikengät jalassa!

Taitaa olla samat mannet jotka oon nähnyt muutaman kerran Porihallilla. Aina vääntämässä penkkimaksimeitaan ja viimeks tuli myyjä heittään ne ulos kun oli vissiin vaan tunkeutuneet sisään :)

Näin tuosa viime vuonna aika huvittavan tilanteen. Olin Oulun Edenin salilla vaan käymäs kattoon millaset laitteet siel o ja taisin mä jotaki tehä ja sinne tuli sitte kaks ulkomaalaista äijää oiskohan ollu somaleita. Mutta kummiski toinen niistä otti isoimmat käsipainot mitä oli en nyt muista kilomäärää mut ei se pieni ollu ja sitte se tyyli voi vi*** repesin :lol2: :lol2: polvet yhes ja sellasta nytkytystä polovilla ja kauhialla heijarilla ylös. Siinä se teki sitä vähä aikaa ja oli pakko kääntää selekää ku muute ois pitäny alakaa nauraan niin vitu***. Nii ja joo niillä oli jokku suorat housut ja kauhiasti koruja päällä ku ne yrittivät reenata siel. :D :D

Muistuipa eilen treenatessa mieleen hauska tapaus männävuosilta... Vuosien varrella saleja kolutessa on jo melkoisen tottunut erilaisiin ähkymisiin ja puhkumisiin ja aargh-äännähdyksiin treenin lomassa, nehän kuuluvat suorastaan asiaan jos yhtään kovempaa treenataan, eikä niihin enää sillä lailla kiinnitä huomiota kun silloin joskus aloittelijana. Kerran meinasin kuitenkin revetä totaalisesti, kun muuan isompi kaveri tuli tekemään penkkiä ja tehosti jokaista nostoa puuskahtamalla vihaisesti: "SIKA!!! SIKA!!! SIKA!!!" :lol1: :lol2:

Originally posted by Gillyanne
tehosti jokaista nostoa puuskahtamalla vihaisesti: "SIKA!!! SIKA!!! SIKA!!!" :lol1: :lol2:

Kaverilla sama homma, mutta se käytti sanaa HUORA, HUORA!!
:D
Luulisi vaikeuttavan treeniä, kun varmistaja(t) nauraa kippurassa...

Luumu

Kyykkypäivänä salilla heilui keski-ikäinen ukkeli, jolla oli pyöreä kaljamaha (eli oppiarvo MBO) ja luultavasti poikansa mukana. Ukko väänsi prässiä ähkyen yhdellä kiekolla, ylätaljassa oli ruhtinaalliset 20 kiloa ja muutkin viritykset olivat samaa laatua. Menossa oli ihmeellinen kuntopiiriharjoitus: poika väänsi rauhallisesti muutaman sarjan joka laitteessa, mutta äijä loikki laitteelta toiselle ja neuvoi välillä jätkää "asiantuntevasti".

Lämmittelin rauhassa, mutta äijä iski silmänsä minuun 170 kilon vaiheilla. Sen jälkeen se tuli johonkin penkille istumaan ja seurasi jokaisen sarjan ja nousi ylös jatkamaan "treenaamista" heti, kun pudotin tangon telineisiin.:urjo:

Komediaa? Mustaa sellaista. Seuraavalla kerralla kysyn, etten vain mennyt tekemään herran varaamaan laitteeseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom