Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Kerran salilla näin kun yks noin 50v äijä kokeili maastavedos 200. no ei onnistunu kahella kädellä saamaan ees hievahtaan maasta niin tää sankari tarttuu yhdellä kädellä siihen tankoon, kiskoo naama punasena ja päästää ns."märän pierun". kunnialla silti jatko treenin loppuun, vaikka olikin kakanderit housussa (pakko kyllä nostaa ukolle hattua, en kyllä ite viittis kurat housus treenata, tosin se haju kyllä haittas jonkinverran ainakin omaa treeniä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
6
Myllys vai blue fittnesis(siin arena centerin yhteydes oleval salil)? Myllys oli tää tapaus jonka frendi näki. Ite en kyl myllyy astu ellei pakko oo. Nii täyn es-jonnei jotka vetää 1,5h runkku penkkii ja sit 30min viel haukka/selkä helutusta sit lähtee vetää. Voi olla että huonoihi aikoihi meen sinne, ku meen. En usko et ne siel aina o ja jaksaa varata niit penkkejä niitte "kisoihi". Joskus ku koulun kaa ollaa menty sinne, varsinki iltapäivisin, nii siel o niit jonneja kisaamas munakatos ja nostelee max 50-60kg. Onneks o himas penkki ja ny töitä nii pääsee jonnekki muualle, vaikka eihän se kontulan kuntokellarikaa ole kallis, mut kesäsi kii :/. Mut se täst offtopic ----> asiaan taas :D.
Myllyhän se =) Maanantaisin & keskiviikkoisin menen yleensä 14-15 aikoihin ja ei tunnu olevan liikaa porukkaa, eikä "es jonneja" :D muina päivinä yleensä 19.00 jälkeen ja on ihan rauhallista.Puolet treenistä tulee kulutuettua vapaapainoalueella (juoksuradan takana) ja puolet kone/käsipainoalueella... /offtopic

Oli se... Tänään yks onneton eddie murphy kyseli että kumpaan suuntaan lukot aukee... On se hauskaa kun saa välillä salilla hymyilläkkin. Tosin en uskaltanu mennä jeesaa kun ajattelin et joku kirjottaa musta tänne jos en saa niitä auki...

Tää ei nyt liity treenaamiseen millään tavalla, mutta tapahtui eilen penkkisarjojen välissä salilla niin sopii tähän ketjuun! En tiedä miten hauskalta tää kuulostaa näin kerrottuna, mut ainaki eilen oli pirun hauskaa! :D

Salilla oli muutama jamppa treenaamassa. Vilponen veti ohjattua rintatreeniä mulle ja siinä sarjojen välissä se sit yhtäkkiä tokas ihan pokerinaamalla sille yhelle jampalle että:
"Se oli taas ratkennu ryyppäämään toi Taalasmaan Seppo"
- Aijaa? (vakavalla naamalla ja syvästi ihmetellen)

Hetken hiljaisuus kunnes repesin nauruun ja muut perässä! :D Se tyyppi ei vielä siinäkään vaiheessa tajunnu miks kaikki nauraa sille! :D Lopuks se sit ymmärsi et puhutaan salkkareista ja huusi "VOI V*TTU sulla on liikaa vapaa-aikaa!" :D

Joo no ei ihan kauheeta komediaa, mutta tuntuu näillä vanhoilla sedillä olevan kyllä ihan kauhea näyttämisen paikka. Tää yks sankari aina kun oon sen kanssa samaan aikaan salilla en nää sen koskaan tekevän mitään muuta kun scott-hauista mikä tehdään puhtaasti selällä. Siinä penkissä se istuu valehtematta sen 1-1.5h mitä mun treenit kestää :D

Sit yks päivä salilla oli joku vähän isompi kaveri, en nähnyt ainakaan, että hän olisi aikasemmin tehnyt siinä penkkiä, mut sitten se latas penkkiin arviolta 160-170kg, mitä nyt en sen kokoselle kaverille ees kummosena pitänyt, koska painoa oli varmasti luokkaa 110-120kg. Kuitenkin mielenkiinnolla seurasin, et millon se ottaa siitä ykkösen vai tekeeks jopa sillä sarjaa.

Turhaan oottelin, se kierteli sitä penkkiä ja venytteli ja ties mitä puhisi siinä varmaan 30min, kerran se kävi jopa tangon alla kun oli varmistajakin paikalla. Ei se edes yrittänyt silloin nostaa. Koko sähellys kesti varmaan 45min minkä jälkeen se otti raudat pois tangosta.

Tuli sitten tänään nähtyä sekin kun kaiffari tekii penaa pelkällä tangolla ja sekin jäi rinnalle. :/ Mäkun luulin olevani heikko...

^^Jostainhan se on alotettava. Mä oon aina ilonen toisen puolesta jos joku siiderivalas tai nörtti saa kiskottua ittensä salille. Ei varmaan henkisesti ihan helpointa tulla salikarjujen keskelle jossei ite oo yhtään urheilullinen ja huonossa/heikossa kunnossa.

Treenissa vituttaa kaikki. Olen dieetilla ja kokeilen ensimmaista kertaa Lyle McDonaldin Rapid Fat Loss -dieettia. Tanaan meinasi vitosen sarjassa etukyykkya lahtea taju. Teen siis ATG etukyykkyja, ts. alas kunnes takareidet ovat kiinni pohkeissa. Siina on hiukan tyhma olo kun on 230 paunaa tangossa ja pohtii, etta paaseeko ylos ilman, etta pyortyy vai pitaisiko dumpata tanko. En dumpannu ja ylos lopulta tulin. Muutenkin pitaa jokaisen sarjan jalkeen istua alas, kun alkaa nahda tahtia... Katotaan miten tata hullua dieettia jaksaa pari viikkoa ja onko siita mitaan apua. Laskia olisi noin 5-6kg poltettavana, jotta olisi siella 8-9% rasvoissa.

EDIT: Sita on viela niin saatanan sekaisinkin treenin jalkeen, etta menee vaaraan ketjuun. Piti siis menna tuohon vituttaa salilla ketjuun...

Treenissa vituttaa kaikki. Olen dieetilla ja kokeilen ensimmaista kertaa Lyle McDonaldin Rapid Fat Loss -dieettia. Tanaan meinasi vitosen sarjassa etukyykkya lahtea taju. Teen siis ATG etukyykkyja, ts. alas kunnes takareidet ovat kiinni pohkeissa. Siina on hiukan tyhma olo kun on 230 paunaa tangossa ja pohtii, etta paaseeko ylos ilman, etta pyortyy vai pitaisiko dumpata tanko. En dumpannu ja ylos lopulta tulin. Muutenkin pitaa jokaisen sarjan jalkeen istua alas, kun alkaa nahda tahtia... Katotaan miten tata hullua dieettia jaksaa pari viikkoa ja onko siita mitaan apua. Laskia olisi noin 5-6kg poltettavana, jotta olisi siella 8-9% rasvoissa.

EDIT: Sita on viela niin saatanan sekaisinkin treenin jalkeen, etta menee vaaraan ketjuun. Piti siis menna tuohon vituttaa salilla ketjuun...
Niin, tästähän tulee komediaa vasta, kun joku kirjoittaa nähneensä salilla nin huonokuntoisen treenaajan, että se meinasi pyörtyä joka sarjan aikana..

Kuntopyöräilyä

Ulkomailla hotellin salilla käydessäni ihmettelin että vuotaako täällä joku vesiputki. Lattialla olevan lammikon syyksi paljastui n. 60v kaveri joka polki kuntopyörää kuin mikäkin Indurain ja nesteen määrästä päätellen oli tehnyt sitä jo jonkin aikaa. Lattiassa oli pistorasia pyörää varten ja alkoi naurattamaan kun mielessäni ajattelin lammikon leviävän sinne asti ja kaverin saavan vielä lisää virtaa treeniin... Oli kyllä kiitettävä suoritus äijältä, jäi vielä veivaamaan kun itse poistuin 1,5h jälkeen.

poikkeuksellisen hieno paiva salilla, sessareitten aikana nain nelja eri ihmista tekemassa ihka oikeeta maastavetoa(eka kerta uuella salilla ku kukaan tekee)! suurimmat painot mita nain kaytossa oli hyvassa lykyssa 1,5x oma paino ja joka jannulla oli vyo,siteet ja selka nii helvetin mutkalla..

Pääsin pitkästä aikaa todistamaan runkkupenkkireeniä oikein paikan päältä. Tekijänä vanhahko setä, jolla muuten tuntui olevan homma varsin hyvin hanskassa. Piti oikein ihmetellä, miten noin kuuteenkymmeneen ikävuoteen ehtinyt penkkimies saa perseen notettua niin ylös kun hän sai. Näytti siltä, että itse penkkiä ei olisi tarvittu lainkaan... Pikkukoroke lapojen alle olisi riittänyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom