Ihmeellistä sätkimistä, koska painoa on ihan liikaa ja tekniikka ihan susi. Sen sijaan että nostaa painoa kohti kehoa, tämä sankari vetää kehoa kohti painoa, mikä on paitsi turhaa, myös tyhmää, näyttää ihan paskalta,
eikä edistä kehitystä millään tavoin. Toki ego paisuu, kun pitää oikein kuvata tuota sätkimistä, koska jos tekisi kunnolla ja kunnollisella liikeradalla, saisi poistaa kuormasta yli puolet. Älä usko, anna tämän toisen hepun selittää:
Pointti oli pelkkä liikerata, niinku mainitsin tossa. Ehkä toikaan ei ollu paras esimerkki, mut en jaksanu ettii montaa sivua Tubesta Yates-soutua, ku suurin osa oli omille standardeille liian paskaa
. Videon tyyppi vetää itteään myös tankoa kohti joo, mut silti tossakin tulee enemmän liikettä, ku niissä suorituksissa mitä ite nähny monesti. Pointti oli myös se, että IMO(huom. tämä on mielipide, ei fakta) cheattaaminen voi olla hyödyllistä voimailuun, kuhan sitä ei tehä liikeradan kustannuksella. Poislukien kaiken maailman osatoistot, joilla pyritään ylikuormittaan heikkoja vaiheita nostossa. Mä en ite tarvii mitään meditatiivista fokusta, ja mieli-muskeli spedeilyä mitään liikettä tehdessä. Todennäkösesti sit teen ne tarpeeks hyvin, ku ne menee, ja ihan jopa tuntuu missä pitääki(en pidä tätä minään maailman tärkeimpänä indikaattorina myöskään). Ja voimailussa ei kyllä mikään turha hidastelukaan, slow-motionina nostaminen oo todellakaan optimaalista. Siitä vaan rivettään hitaasti
. Varmaan tosi hyödyllistä.
View: https://www.youtube.com/shorts/OKZD_a0FtjQ
Tältä näyttää Yates soutu puolet ajasta ku joku sitä vääntää. Ei kiinnosta mitä joku on mieltä. Ihan tehoton tyyli, eikä palvelis mun tavotteita mitenkään. Saa enemmän rautaa, ja siihen se jääki. Alaselkä-ystävällisempi? Toki. Ite mieluummin rasitan selkääni, jollon se myös vahvistuu. Ei oo vakava aihe. Jokainen tekee minkä parhaaks kokee.
Viedääs tää homma ihan vitun liian pitkälle for the lulz
: Jos vaihtoehtoina on tehä jtn hyvin raskasta variaatioo(huom. rullaluistimet jalassa pistoolikyykyt kuumailmapallon päällä on liiottelua) liikkeestä VS selkeesti kevyempää, ni valitsen ekana mainitun 100% ajasta. Koska se tekee musta vaikeemmin tapettavan
. Mielestäni mun argumentti on aika vahva, ja looginen tässä, jonka saa halutessaan toki yrittää kumota. Eli sulla on heikko alue X, ja vaihtoehtoina on joko A) tehdä mukavaa, helppoa liikettä mikä ei paranna asiaa mihkään suuntaan, vai B) raskas liike, joka vaatii paljo enemmän efforttia, ja kehittää sun heikkouksia, kasvattaa sun panssaria. Eikö B) kuulostakki aika kätevältä? Ja tietenki jos oot liian rikki tekeen B:tä, eli sun junas meni jo, ni ei lasketa. Tietenkään. Jos asia on kuitenkin yhä korjattavissa, ni kandeis
. Vai kandeisko SITTENKÄÄN!? Ehkä sä bodaat, ja treenaaminen ei oikeesti liity sulla terveyden edistämiseen juuri ollenkaan. Ehkä sä haluut tuntea le pumpin! Tulla salilla, & sen ulkopuolella niinku joskus eräs julkkis totes. No se on ihan ok. Mun mielestä käsittämätön, kaamean tylsä tavote, mut mun mielipiteellä ei ole mitään väliä. Sillon treenaat sitä varten.