Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Itse veikkasin vaan, että on ottanut snäpin kavereilleen salilta ja äänet jäänyt päälle. Varsinkin jos vähänkään nuorempi kaveri kyseessä.

Ulkonäön perusteella joku 25-30v. En tiiä oliko snäppi vai mikä mut kuitenki :D

Millä hemmetillä kukaan hakkaa polvia yhteen kyykyssä :D

Oli kyllä kohtuu brutaalin näköstä. Sattu omiin polviin pelkkä kattominen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ulkonäön perusteella joku 25-30v. En tiiä oliko snäppi vai mikä mut kuitenki :D

Oli kyllä kohtuu brutaalin näköstä. Sattu omiin polviin pelkkä kattominen.
Toi on muuten totta että tuntuu omissa polvissa katsoa toisen tekemistä, kerran oli samanlainen kaveri ja ihan selkeästi aloitteleva ja ihan valehtelematta se oli pelkästään isovarpaiden päällä pelkästään ja polvet yhdessä.

Joku ad/hd jannu tuli kaverinsa kanssa salille. Meni polkemaan kuntopyörää ja söi jotain pizzaa tms samalla. Selitti samalla kuinka syöminen ennen treeniä estää testotasojen laskun, ei tuu revähtymiä, ei gynoja/läskiä tisseihin jne jne jne. Ja se puhe ei sit lakannu. Missään vaiheessa. Ja tää jannu puhu ihan helvetin kovaan ääneen. Mietin välillä että onkohan toi jotain sukua täälläkin kirjottelevalle jopas_jotakin tyypille. Oli niin mielettömät jutut et vaikka ärsytti se sen huutaminen niin toisaalta ois tehny mieli kaivaa popparit esiin ja jäädä kuuntelemaan huvittuneena lisää sen juttuja.

Koitin jokunen aika sit varttikyykkyjä läpällä. Ehkä mun mittasuhteilla osansa, mut just niin vammasta nysväystä, ku ajattelinki. Saan tolla liikeradalla oikeesti varmaan 100 toistoa sillä painolla, mil normisti menee 10. En haluu ees ajatella, paljo tohon sais ite rautaa enemmän. Toi on yleensä niitten suosima default tapa kyykätä, jotka heittää ''syväkyykyt tuhoo polvet, koska 60-luvul oli 1 tutkimus yleis-urheilijoista'' juttua. Jos joku ne polvet tuhoo, ni korkeintaan toi, ku pääsee tekeen jtn haltija tansseja överi painoilla. Ei ainakaa mulle tehty, that's for sure.
Mähän taisin joskus kertoa eräästä tilanteesta, mikä ei kylläkään ollut mitenkään ainutkertainen, kun melkein jo näpyttelin puhelimeen 112 valmiiksi. Se on kohtuu pelottavan näköistä kun koko kroppa täristen otetaan pari huojuvaa taka-askelta, laskeudutaan 15 senttiä ja tullaan naama punaisena ylös. Just sen näköistä, että jos meneekin vahingossa sentin alemmas, niin koko paketti pettää ja tanko tulee vapaapudotuksella lattiaan asti, oli siellä joku alla tai ei. Jos joku pyytäisi varmistamaan sellaista kyykkyä, niin juoksisin karkuun, ettei lähde itseltäkin henki.

Pakko kertoa oma komediakertomus, joka on ainut laatuaan tässä 7 vuoden aikana.
Tein jalkoja semmoisella vähän alkeellisemmalla salilla kuin missä yleensä teen. Pohkeita tehdessä asetin semmoisen vinon levyn laitteen alle (pakkalaite jossa kahvojen korkeutta saa säädeltyä, vyötärön korkeudella oli suurinpiirtein). Noh, vielä ihan lämmittelysarjoja tehdessä, taisipa olla toinen sarja ja kolmas toisto, levy otti ja lähti alta/pomppas pystyyn ja repäsi minut kuin räsynuken siitä alaspäin, polvet pamahti, toinen lattiaan, toinen levyn kulmaan ja toinen kahva raapaisi semmoisen, suurinpiirtein pimpin muotoisen kuvan ojentajan seudulle. Hävetti kyllä :barefoot: Porukkaakin oli sen viisi siinä vieressä, mitä sinne koppiin nyt mahtuu. Mutta treenin tein loppuun asti, 25kg kiekko löysi paikkansa painona levyn päältä sen jälkeen. Ihan youtube matskua ois varmasti ollut. 2018-07-29-16-38-27-654.jpg
Tuossa polvi heti tapahtuneen jälkeen, tuo kun vielä meni mustaksi niin olihan se kivan näköinen. Ojentaja kuva myöhemmin otettu. Että sillä lailla sitten... :david:

Voihan se olla että tämä video on ollut jo täällä, mutta itselleni uusi
View: https://www.youtube.com/watch?v=ghfGdEilxZg

Sitä ihmettelen, miten ihmisillä on niin vaikea laittaa ne tekniset varmistukset kohdilleen, kun tekee salilla yksin isoilla painoilla. Ja toinen ihmetyksen aihe että miten monien painonnostoalustojen takana on penkkiä, varustelaatikkoa tai jopa toinen tanko. Itse haluan että lavan takana on reilusti tilaa - jos vaikka lähtee taju. Niska eeltä toiseen tankoon niin voi seuraavaksi treenata rullatuolin ohjausta suun liikkeillä.

kehitysvammaisen käyttämistä haukkumasanana tms on kyllä ihan helevetin mautonta ja typerää.

(tossa videossa nyt vaan ukko vahingossa nosti rykiessään tangon pois telineestä ennenku oli tarkotus ja tasapaino meni.)

"juu se oli vaan läppä" on myös nykyään vallalla politiikkaa myöten. mitä vaan voi muka sanoo ja kuitata sen tollai. juuei. kaikki heitot, pahemmatki, on ok sillon vasta, jos ne on sitä kohteenki mielestä. sit täysin hyväksyttyä. muuten ei, eikä sitä tottavie pysty perusteleen sillä, ettei ota mitään vakavasti tms.

videolla ukolla on tasapaino vielä menossa ottamaan tankoa telineestä, mutta se onkin jo sieltä pois ja ei pysty pitään takapainoista asentoo yllä ja muks.

no jos luit yhtään mun tekstiä, sillon JOS se läppä mitälie on kohteen mielestä ok, sit kaikki on hyvin. kaveripiirissä jne jutut on ihan eri ku jossain julkisesti. tietenki ja niistä tässä ei ollu yhtään puhe.

kai sä nyt tajuat, mitä tällä haen.

Tajuan, mut hyväksyn kyl myös, jos sain kusipään maineen kirjottaessani ton alkuperäsen jutun, tai monet muut sitä ennen.

Yleensä heikoilla ihmisillä on hirvee tarve pilkata muita ja tuoda esille kaikki maailman typeryydet, jotta itse näyttäis paremmalta. Puhun kokemuksesta ja tähän tulee ite sorruttuu vieläkin jos ei oo tarpeeks tarkkana.

Sä kyselet täällä kaikenlaista ja saat asiallisia vastauksia. Kuitenkaan koskaan et usko mitä sulle sanotaa vaa kirjotat romaanin verran vastaväitteitä. No hyvä et jotkut jaksaa yrittää, ehkä sä joskus opit. Lukemal sun juttujas, ite oon menettäny toivon sun suhteen aikoja sit.

"Joo joo 90% treeneistä on oikeen ylikorostetun teknistä".

E: Vaginaattoria siis tarkotin, jos se ny sattu jäämää epäselväks.

Vittu mikä kehari :david:

Ja laitetaan tähän loppuun nyt sit vielä jos jää sarkasmi ymmärtämättä. Tossako ei ollut sit mitään latausta tai arvoa? Ihan ok sulle et puhutaan susta noin?

Sitä ihmettelen, miten ihmisillä on niin vaikea laittaa ne tekniset varmistukset kohdilleen, kun tekee salilla yksin isoilla painoilla. Ja toinen ihmetyksen aihe että miten monien painonnostoalustojen takana on penkkiä, varustelaatikkoa tai jopa toinen tanko. Itse haluan että lavan takana on reilusti tilaa - jos vaikka lähtee taju. Niska eeltä toiseen tankoon niin voi seuraavaksi treenata rullatuolin ohjausta suun liikkeillä.

Tuo nytkyttelypenkki naurattaa, voihan sitä noinkin itseään kusettaa. Tuuosa yks esimerkki...

Kyllä on kovat egot suurimmalla osalla kun pitää ylipainoja laittaa.

Tuo nytkyttelypenkki naurattaa, voihan sitä noinkin itseään kusettaa. Tuuosa yks esimerkki...

Huvittavan näköisiähän nuo on, mutta jos kantapäät kestää lattiassa ja perse penkissä niin ihan kisalaillisia. Ymmärrän täysin, jos kisoissa ja sinne piikatessa noin punertaa, ideanahan on nostaa mahdollisimman paljon rautaa kuitenkin kisalaillisesti. Sitä kyllä ihmettelen, kun noita näkyy peruskuntokausilla/ ei-kisaavilla ihmisillä. Jep, äijällä on loppuojennus toistasataa kiloa, mutta paljon nousee penkistä? :D

Sitä kyllä ihmettelen, kun noita näkyy peruskuntokausilla/ ei-kisaavilla ihmisillä.

Runkkupenkki on paras penkki, haters gonna hate. Hyvä jos saan edes treenitavoillani tuotettua jotain hupia kanssaihmisille.

BTW, treeni on treeniä eikä siinä ole sääntöjä tai jaeta tyylipisteitä mikäli se ajaa asiansa eli tuo kehitystä. Kun runkkupenkkitulos nousee, niin yleensä myös oppikirjapenkkitulos nousee.

Huvittavan näköisiähän nuo on, mutta jos kantapäät kestää lattiassa ja perse penkissä niin ihan kisalaillisia. Ymmärrän täysin, jos kisoissa ja sinne piikatessa noin punertaa, ideanahan on nostaa mahdollisimman paljon rautaa kuitenkin kisalaillisesti. Sitä kyllä ihmettelen, kun noita näkyy peruskuntokausilla/ ei-kisaavilla ihmisillä. Jep, äijällä on loppuojennus toistasataa kiloa, mutta paljon nousee penkistä? :D
Nimenomaan tarkoitin just näitä, jotka ihan huvikseen penkkailee perse niin korkealla kuin nousee ja sitten elvistelee, että mulla nousee esim. 160kg. Harjoituksenahan tuo on kisaajalle/miksei peruspenkkaajallekin hyvä, jos maksimia haetaan. Ite oon niin kankee että lankkupenkkiin oon tyytynyt, siinäkin tulee btw pidempi matka kuin näillä nytkyttäjillä :sneaky:
Kisoissa tulee joskus mieleen näiltä, jotka vääntyy siihen asentoon laillisesti, että paljonkohan se asento vaikuttaa tulokseen? Veikkaan, että n. +20-30kg ainakin. Joku ammattilainen saa korjata tai antaa perspektiiviä ihan mielellään.

Runkkupenkki on paras penkki, haters gonna hate. Hyvä jos saan edes treenitavoillani tuotettua jotain hupia kanssaihmisille.

BTW, treeni on treeniä eikä siinä ole sääntöjä tai jaeta tyylipisteitä mikäli se ajaa asiansa eli tuo kehitystä. Kun runkkupenkkitulos nousee, niin yleensä myös oppikirjapenkkitulos nousee.
Tuo runkkupenkki tahtoo vaan monella muodostua niin tavaksi, ettei peruspenkkiä osata tehdä enää. Jokainen toki tavallaan, mutta en mä noita 5cm rinnalta nostoja oikein voi rehellisesti penkkaamiseksi sanoa. Ja sinun penkkaamisesta en voi sanoa mitään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom