Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Hiukan ihmettelin.

Kaksoisvirran maan alueelta saapunut yksilö päätti punnita itsensä ennen peseytymistä ja piti saada tarkka lukema niin pyyhe riisuttiin, mikä oli täysin ymmärrettävää sillä pyyhe olisi huomattavan suuri osuus kyseisen herran painosta.
Haluttuun lopputulokseen kuitenkaan tuskin päästiin sillä pyyhettä roikotettiin kädessä. Sitten pyyhe päälle ja suihkua kohti niin meikäläinen pääsi vihdoinkin kuselle kun herran kainoloissa olleet appelsiinit estivät oven avaamisen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Smithissä neljänneskyykkääjä näkyi tänään salilla. Penkki siinä alla että ilmeisesti siihen oli tarkotus, rautaa pullollaan tanko ja liikerata jäi kolmannekseen siitä mitä penkille oli matkaa

Ihan vaan sellainen ystävällinen huomio ja pikku neuvo: Ottakaa sokka pois pakasta kun vaihdatte ylätaljan kahvaa. Nyt jo toinen kerta kun heppu tekee asiat väärässä järjestyksessä, ja joutuu liemeen. Homma menee niin että ensin heitetään sokka optimistisesti noin 100kg:n kohdalle pakkaan, sitten kiivetään istuimelle ja ryhdytään vaihtamaan kahvaa. Heppu A tosin kurkotteli lattialta käsin, ja yletti just kivasti pujottamaan taljan jousihakasen sormukseensa. Seisoi siinä sitten hiukkasen tuskaisen näköisenä että pliis, tule ja pelasta, roikkuen 100kg:n pakassa yhden sormen varassa varpaillaan seisten. Toinen tohelo sai samaisen jousihakasen jollain ihmeen virppavarpalla kellon rannekkeen ali, eikä ollut yhtään tyytyväisempi kuin edeltäjänsä, kun metalliranneke puri rannetta joko kehon tai pakan painolla, riippuen vähän kumman jalan varpailla seisoi..Siis ensin sokka pois pakasta, sitten kahvan vaihto, sitten rautaa kyytiin ja siitä edeten..ja ne kellot ja sormukset on hyvä jättää pukkariin tms., ne vaan hieroontuu pskaksi treenatessa..

Ihan vaan sellainen ystävällinen huomio ja pikku neuvo: Ottakaa sokka pois pakasta kun vaihdatte ylätaljan kahvaa. Nyt jo toinen kerta kun heppu tekee asiat väärässä järjestyksessä, ja joutuu liemeen. Homma menee niin että ensin heitetään sokka optimistisesti noin 100kg:n kohdalle pakkaan, sitten kiivetään istuimelle ja ryhdytään vaihtamaan kahvaa. Heppu A tosin kurkotteli lattialta käsin, ja yletti just kivasti pujottamaan taljan jousihakasen sormukseensa. Seisoi siinä sitten hiukkasen tuskaisen näköisenä että pliis, tule ja pelasta, roikkuen 100kg:n pakassa yhden sormen varassa varpaillaan seisten. Toinen tohelo sai samaisen jousihakasen jollain ihmeen virppavarpalla kellon rannekkeen ali, eikä ollut yhtään tyytyväisempi kuin edeltäjänsä, kun metalliranneke puri rannetta joko kehon tai pakan painolla, riippuen vähän kumman jalan varpailla seisoi..Siis ensin sokka pois pakasta, sitten kahvan vaihto, sitten rautaa kyytiin ja siitä edeten..ja ne kellot ja sormukset on hyvä jättää pukkariin tms., ne vaan hieroontuu pskaksi treenatessa..
Sokka pois ja kahva päähän. Niitäkin on nähty, että kahva onkin painavampi ja tulee alas. Mutta sormukset sun muut tosiaan pois salilla. Se on munkin ensimmäinen neuvo jos joku uusi mun kanssa salille tulee.

Olen pitkään mielessäni ihmetellyt, kun eräs samalla salilla treennaava kertoo omista kyykkysarjoistaan. Milloin on ollut sarjapainona 150kg ja milloin 160kg. Jopa 200 kiloakin on varovasti kokellut. Ja aina kun ite olen paikalla ollut kyseisen herran kyykätessä, on tanngossa ollut suurinpiirtein 80 kiloa. No tulikin ilmi, että tyyppi laskee myös oman kehonpainonsa tulokseen mukaan!
No eipä sillä tietysti minulle väliä ole, kukin tyylillään:)

Olen pitkään mielessäni ihmetellyt, kun eräs samalla salilla treennaava kertoo omista kyykkysarjoistaan. Milloin on ollut sarjapainona 150kg ja milloin 160kg. Jopa 200 kiloakin on varovasti kokellut. Ja aina kun ite olen paikalla ollut kyseisen herran kyykätessä, on tanngossa ollut suurinpiirtein 80 kiloa. No tulikin ilmi, että tyyppi laskee myös oman kehonpainonsa tulokseen mukaan!
No eipä sillä tietysti minulle väliä ole, kukin tyylillään:)
Mä oon etukyykänny tällä laskentatavalla hyvän matkaa yli 300 kiloa. Just kun pääsin valittamasta, että oon heikko.

Pienehkö, työyhteisöjen sali. Keski-ikäinen mies kertoo joka kerta saapuessaan paikalle että nyt on vuorossa kevyt viikko tai vaihtoehtoisesti palauttava treeni. Kaksi vuotta mennyt samaa rataa.
Joka kerta ilahduttaa.

Salille ilmaantunut myös uusi nuorehko naisjäsen. Treenihousut erittäin läpinäkyvää materiaalia, kenties mukavat? Alusvaatteiden käyttö ei ilmeisesti niin tarkkaa.

Joku vanha patu tuli salille, yks vakkari tunsi ja sanoi:

"Moro pitkästä aikaa, ei oo sua näkyny"

"Joo oli salihousut hukassa niin ei tullut käytyä" (siis ihan tosissaan)

"Kolme vuotta vai, nehän oli hyvässä piilossa"

"Nii..."

Repesin kesken mavesarjan.
Mun salihousut ja -kengät oli hukassa 15 vuotta. Sitten päätin ostaa uudet.

Internetsistä löytyy, äskettäin tilasin.
Melkeinpä arvasinkin että löytyy. Kunhan keksin tekosyitä olla toteuttamatta pukeutumusnäkemyksiäni vapaasti ja estoitta. Minulla ei ole myöskään sellaista T-paitaa, joka jättää paljaaksi kyljet, lähes koko yläselän ja puolet rintalihaksista.

Kahva päähän :), ottaa kipeetä oon kerran kokeillu....

Kerran tein ylätaljaa leveellä kahvalla. Jäi rinnalta ylös päästäessä sopivasti parta palohaan ja taljakahvan väliin niin aika hätäseen lähti ukko penkiltä istunnasta seisontaan... Onneks en vastustellu jaloilla yhtään.

Nuori mamujätkä kauluspaidassa (ihan selkeä vapaa-ajan malli, ei mitään urheilukuosia) ja jossain kukkasortseissa vääntämässä. Tukassa kilo geeliä. Mua huvitti, vaikkei tuossa mitään väärää sinänsä ole. Treenaa noi jotku maalaisetki ruutupaidoissaan penkkiä.

Meillä on käynyt pari veijaria farkuissa treenaamassa ja yksi tyyppi tuli puvuntakkia vaille puku ja pikkutakki ja lakerikengät jalassa salille - kävi sentään pukkarissa vaihtamassa jonkin sortin reenivehkeet päälle.

Meillä on käynyt pari veijaria farkuissa treenaamassa ja yksi tyyppi tuli puvuntakkia vaille puku ja pikkutakki ja lakerikengät jalassa salille - kävi sentään pukkarissa vaihtamassa jonkin sortin reenivehkeet päälle.
Kait nyt puku päällä salille voi tulla, varsinkin jos käy treenivermeet vaihtaan päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom