Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varsinkin jos se kirjoitti sen viestin salilla itselleen.Riippuen kontekstista tuo on joko huvittavaa tai pelottavaa...
Pilleri, mikä tiskaa mun puolesta?
Kyllä vie, mutta saattaa viedä samalla vähän muutakin.En mä tiedä, vaik joku oikee lääkitys kirjaimellisesti veiski kiloja pois.
Eihän noi siivouspalvelut enää nykyään ihan älyttömiä maksa. Esim. Offerillan kautta 2h kotisiivous alle 50e.
Yhes nettiryhmäs kysyttiin vakavasti tää kysymys: How can i get more depression? Eli ei puhuta masennuksesta, vaan lapojen alasviennistä.
Vastaukset oli tietenki: ''get dumped by your girlfriend'', & ''lose your job'' ;D..
Noitte vitsien lisäks, neuvoin tekeen noi L-sittinsä, mistä oli puhe, ni enemmän sormenpäillä, tai suoraan rystysillä.
Ongelma oli tolla siis, et perse tulee eteen, ku yrittää tehä noit lattialla. Ehdotin myös, et nostaa jalkoi vähän ylemmäs, ja menee hieman takakenoon, jollon tilaa voi tulla vähän enemmän.
Ojentajille tolla tyylillä tosin selkeesti raskaampaa.
Jep näin mä epäilin kanssa, ja sano olevansa ainaki lyhyt. Rystysillä mä ite noi lattialla yleensä teen, vaikka pystyn kyl ranteiden varassaki. Mukavinta noin, ja on enemmä tilaa, jos haluu tehä jtn muuta siit asennosta.
Tai sit punnerruskahvat sun muut, mut se on jo paljo helpompaa kaikin puolin.
Netti olla keskustelua varten. Jos joku oikeesti pahastuu, ku ihmiset keskustelee tälleen asiallisesti, ja vähän offtopiccina, ni se nimimerkki saa kyl oikeesti nuolla mun karvasta persettä, ja mennä itteensä.
Ainoo kenen sana painaa mulle, on modejen, ja Miken :D. Mua ei ainakaa häiritse yhtään, vaik joku suoltais ihan jtn hillitöntä paskaaki sivutolkulla. Toimivia optioita ainaki 4: 1) simmut kii, eikä reagoi siihen, 2) kommentoi siihen paskaan jtn, 3) pysyy ite aiheessa, ja kirjottaa sitä ontopicimpaa juttua, ni porukka aivan varmasti tulee mukaan kyl, 4) modet rankasee, ja poistaa sen offtopicin(ite en modena näin tekis, koska ei häiritse, ja vähintäänki ilmottaisin/varottaisin asiasta eka).
Nii ja ''öntöpikkiäki'', eli joo siis, noi paralletit, punnerruskahvat sun muut on kaikki ihan hyviä. Lattia on siin mieles parempi, et tasapainottelu on mun mielest kaikist helpointa. Jämerämpi tuntuma siihen liikkeeseen. Dippitelineki on jämerä, mut paralletit/punnerruskahvat voi mm. kaatua, ja pakottaaa melkeenpä käyttään neutraalia otetta. Ranteet kärsii lattial enemmän.
Itse veikkasin vaan, että on ottanut snäpin kavereilleen salilta ja äänet jäänyt päälle. Varsinkin jos vähänkään nuorempi kaveri kyseessä.Teki vähän pahaa tänään tsiigata yhen jantterin treeniä. Selkä pyöreenä teki vajaita kyykkyjä niin että kantapäät oli irti maasta ja polvet hakkas yhteen. Hassutti toisaalta että sillä kaverilla oli aika kohtuullisen kovat pohkeet, mutta ei juurikaan reisiä. Ja taisin päästä yhen äijän puhelimen galleriaan varmaan runkkumatskuksi kun musta otettiin "salaa" kuva. Että jos luet pakkotoistoa ja tunnistit itsesi, niin laita seuraavalla kerralla äänet pois päältä ja varmista ettei kuvattava kohde katso sun suuntaan kun otat sitä kuvaa niinkin selkeesti jos haluut "salakuvailla" jengiä enemmän.
Teki vähän pahaa tänään tsiigata yhen jantterin treeniä. Selkä pyöreenä teki vajaita kyykkyjä niin että kantapäät oli irti maasta ja polvet hakkas yhteen. Hassutti toisaalta että sillä kaverilla oli aika kohtuullisen kovat pohkeet, mutta ei juurikaan reisiä. Ja taisin päästä yhen äijän puhelimen galleriaan varmaan runkkumatskuksi kun musta otettiin "salaa" kuva. Että jos luet pakkotoistoa ja tunnistit itsesi, niin laita seuraavalla kerralla äänet pois päältä ja varmista ettei kuvattava kohde katso sun suuntaan kun otat sitä kuvaa niinkin selkeesti jos haluut "salakuvailla" jengiä enemmän.