Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ok. My bad ehkä kaveri oli vaan offilla?

Ei, kyllä se silti hymyilytti;)

Onhan se toki hauskan näköistä, kun salille kuitenkin mennään terveyttä kohentamaan. Mutta oon itse vetäny ennen treeniä pahimpaan nälkään hesen aterioita pukuhuoneessa, majoneesit suupielillä, niin siksi kai ei itselle niin kummallista :D

Onhan se toki hauskan näköistä, kun salille kuitenkin mennään terveyttä kohentamaan. Mutta oon itse vetäny ennen treeniä pahimpaan nälkään hesen aterioita pukuhuoneessa, majoneesit suupielillä, niin siksi kai ei itselle niin kummallista :D

Joo kyllähän näitä sattuu itse kullekin.

Eikä nykyään salilla ole mitään salikomediaa koska #metodit, joku juo 2 litraa colaa toiset 9 litraa vettä. Näin se menee:)

ja sitten ladataan 100g hiilareita intrajuomaan? (ei enää puuttuisi kun intran vetäisi sodastreamin läpi)

Kokista naamariin -> penkkiin -> paineet sisään -> tanko liikkeelle. Alasmeno voisi vielä mennä, mutta nostossa varmaan lähtisi paineet hiilidioksiidin saattelemina (ja mahalaukun sisällön kanssa) taivaan tuuliin. Pierukin voisi tulla.

Ohan toi nyt vähän koomista imutella limpparia treenijuomana, mut ei se nyt niin kaukana oo introista ja palkkareista. Mielikuviin tuo mun mielestä perustuu. Toiset kiskoo Aakkosia ennen jumppaa, toiset juo kokista.

Tässähän ei ollut komediana se itse kokis, vaan se pullo. Kokis on aivan jees, jos se juodaan esim tämmösistä päniköistä:

upload_2017-2-10_16-5-36.jpeg
71qMGJys8VL._SL256_.jpg

Juomisen on myös syytä tapahtua huppu päässä peilin edessä istuen.

Tein treenin loppuun vatsarutistuksia ja pääs siinä sitten semmonen kohtuu kireä pieru ilmoille. Hihittelin siinä sit itekseni kun ei ollu ketään kuulemassa.

Se ku juot vähän liian tuhdin kupin kahvia ja persees ei oikeen diggaa siitä. kyykkääki pitäis, mut pierettää ;D. Noh, kuhan ei liikaa ketää naurata, jos pääsee muutamat norsun törähdykset.
Nyt haiskahtaa hieman siltä, että siellä ei ole certain someone elänyt Tony Halmeen legendaarista "exit only" metodia noudattaen, jos sulkijalihas on niin löysällä, että vastentahtoisesti röpöttelyt pääsevät ilmoille.

Eräällä Fitness 24/7 salilla näin pari vuotta sitten erikoisen tyypin. Salille tullessaan se oli pitkään jumissa siinä kopissa jossa pitää näyttää kortti ja sormenjälki. Se yritti soitella salilla olevalle kaverilleenkin, mutta lopulta sitten kuitenkin sai oven auki. Kyseessä oli huomattavan ylipainoinen mieshenkilö, jolla housut puolitangossa niin että perse vilkkui. Hölmistyneen oloisena se seuraili salille aikaisemmin tullutta kaveriaan, eikä oikein näyttänyt itse juuri tekevän mitään. Ehkäpä oli ensimmäistä kertaa salilla. Sen kaveri vaikutti vähän ärtyneeltä ja kiusaantuneelta, eikä hirveästi puhunut peesaajalleen.

Lopulta tämä haahuilija asettui tekemään penkkiä, mutta kaverin kanssa tuli kinaa painojen määrästä. Se vaati kaveriaan laittamaan tankoon 60 kiloa, mutta kaveri kieltäytyi sanoen, "et sä jaksa nostaa niin paljoo". Siihen se intti takaisin "laita nyt 60 kiloo, laita". Kinaaminen jatkui hetken, jonka jälkeen tangossa lopulta oli 60 kiloa. Tyyppi jaksoi vaivoin nostaa tangon telineestä, mutta ei puhettakaan alas laskemisesta. Niinpä se laittoi tangon takaisin telineeseen ja poistui penkkipaikalta. Ei siis kokeillut pienemmillä painoilla. Toista kertaa en koskaan törmännyt tuohon tyyppiin, en tiedä onko treenit loppuneet heti alkuunsa.

Viimeksi muokattu:
Joku teki shakerilla kiertäjäkalvosimia ilmeisesti lämmittelyks.. Ois ollu kässäreitäkin vapaana mut kukin tyylillään

Pyysin kanssatreenaajaa oleen pamauttelemasta ylätaljaa joka sarjan jälkeen (treenasi ranteita tai forkkuja, en ole varma) kun koko teline tutisi ja itse olisin vetänyt leukoja.
..Minä siis olin sitä salikomediaa reaktiosta päätellen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom