Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En saata uskoaKerrankin sattui omalle kohdalle hauska sali tapaus. Oli nimittäin yhdellä treenajalla 2 litran freeway cola treeni juomana.
^ hä. Energiaa. Ei kai sillä väliä mitä sitä juo jos ei ole tarkoitus laihtua?
Kerrankin sattui omalle kohdalle hauska sali tapaus. Oli nimittäin yhdellä treenajalla 2 litran freeway cola treeni juomana.
ok. My bad ehkä kaveri oli vaan offilla?
Ei, kyllä se silti hymyilytti;)
Onhan se toki hauskan näköistä, kun salille kuitenkin mennään terveyttä kohentamaan. Mutta oon itse vetäny ennen treeniä pahimpaan nälkään hesen aterioita pukuhuoneessa, majoneesit suupielillä, niin siksi kai ei itselle niin kummallista :D
Oliko tämän näköinen kaveri?
ja sitten ladataan 100g hiilareita intrajuomaan? (ei enää puuttuisi kun intran vetäisi sodastreamin läpi)Onhan se toki hauskan näköistä, kun salille kuitenkin mennään terveyttä kohentamaan. Mutta oon itse vetäny ennen treeniä pahimpaan nälkään hesen aterioita pukuhuoneessa, majoneesit suupielillä, niin siksi kai ei itselle niin kummallista :D
Mutta oletko nähnyt salilla naista, joka syö treenin aikana kymmenen omenaa. Minä olen.
Nyt haiskahtaa hieman siltä, että siellä ei ole certain someone elänyt Tony Halmeen legendaarista "exit only" metodia noudattaen, jos sulkijalihas on niin löysällä, että vastentahtoisesti röpöttelyt pääsevät ilmoille.Se ku juot vähän liian tuhdin kupin kahvia ja persees ei oikeen diggaa siitä. kyykkääki pitäis, mut pierettää ;D. Noh, kuhan ei liikaa ketää naurata, jos pääsee muutamat norsun törähdykset.