Salikomediaa...
Voisitko dubata ähkäisyt saksaksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salikomediaa...
OT: Sulla on kyllä ihmejuttuja.Joku eläkeläinen/vanha legenda koitti hautoa levyjä itelleen. ''Kysytään aina, käyttääkö joku sitä''. Eikä edes käyttäny, kuha vaa jtn egoili. Levyjä sali täynnä ja aivan sama, minkä värisen/kokosen levyn laittaa johki penkki vitun punnerrukseen, mitä nää teki :D. Mä tein mavea, jollon sillä levyn korkeudella on aika olennaisesti merkitystä. Ei jääny traumoja. Huvittaa vaan ihmiset, jotka luulee ansaitsevansa jtn erityisoikeuksia ja suoranaista palvomista, koska nostavat(tai yleensä ''nostivat sillon vuonna X'') enemmän, ku naapurin pena.
Ja ei. Iällä ei ole myöskään automaattisesti ansainnut kunnioitusta. Tämä on urbaani legenda. Kunnioitus pitää ansaita ;).
Wau! Teimpä, edellisen kerran treenin, vahingossa, uudelleen tänään. Kotia päästyä huomasin, että väärää, sivua, oli tutkittu... Pitänee paikkailla hieman.
Jaaha, Tikka sekos lopullisesti...
Markulla on musamaku kohdallaan. Niinkuin minullakin.
Salikomediaa...
Sopiskohan toi välilevynpullistumasta kärsivän ns. lannesaranatreeniksi? Mitään mavea tai romanialaista vetoa kun ei nyt uskalla edes ajatella. Tietysti pitää ensin varmistua, ettei salilla ole muita treenaajia :D
Aa okei. Huomauta ens kerral vaik läpällä ja utele, mikä herran agenda on =)? Suuri osa ei ota hyvällä mitään kritiikkiä varmaan, mut jotkut ottaa, tai ainaki kyseenalastaa oman tekemisensä. Ihan perus kommunikointia IMO, jota ite mieluummin harrastan nykyään, ku kritisoin selän takana. Monelle asialle löytyy yleensä selitys(järkevä tai vähemmän järkevä), ja tossa tapauksessa kyse varmaan tietämättömyydestä, tai ''oon aina tehny näin koska X ja toimii mulla'' skenaariosta.
Ei jeesussaatana ei tällaisia ihmisiä oikeesti saisi olla olemassa...Joskus sitä aatteli, että vahvempiaan on turha mennä neuvomaan. Joltain täysin kuutamolla olevalta saatto kysyä että tarviiko jeesiä. Sitten tajusin, että ei tarvi mennä yhtään ketään neuvomaan jos ei erikseen pyydetä. Oli siihen älyttömyyteen syy taikka ei, vitunko väliä jos joku ääliö teloo perseilyllään itteänsä. Sillähän se luonnonvalinta karsii pahimmat idiootit pois varaamasta kalustoa.
Ei jeesussaatana ei tällaisia ihmisiä oikeesti saisi olla olemassa...
Lihas siellä ei välttämättä kehity, mutta uskoisin kyllä nivelien ja jänteiden vahvistuvan kun ei tukia käytä. Näin ainakin miulla siis. Ennen painoi 80kg käsillä, mutta kun lopetin tukien käyttämisen, niin ei 40kg isommatkaan romut ranteissa tunnu pahalta. Tottumisellakin varmaan toki ollut osansa asiassa.Sun rannelihakset ei kehity, jos käytät rannesiteitä penkissä
Ei mua tällasena epäsosiaalisena yksilönä huvita alkaa jututtamaan tollasta, rikkokoon selkänsä jos välttämättä haluaa. Lisäksi sen tyypin asenne vaikuttaa olevan tyyliä "Tiedän nää hommat, treenaan kovaa ja olen tosi vahva", vaikka se on tosiasiassa vielä muakin kyniksempi.Aa okei. Huomauta ens kerral vaik läpällä ja utele, mikä herran agenda on =)? Suuri osa ei ota hyvällä mitään kritiikkiä varmaan, mut jotkut ottaa,
Salin lattialta löytyi rullattu sukka... Onkohan jollakin tippunut se housuista? o_O