Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tämä ei ole varsinaisesti salikomediaa, mutta voimaharjoittelukomediaa kuitenkin. Päivän Hesarissa opastettiin pysähtelemään kauppareissulla ja tekemään kauppakasseilla kaikkea mahdollista hauiskäännöstä heilautuksiin. Kyllähän siinä varmaan naurut herähtää kun naapurin rouva aloittaa kassijumpan keskellä kauppareissua.

en tiedä pitäskö nauraa vai itkeä kun salilla joku oli jättäny prässiin 10kg kiekot molempiin puoliin, ja joku nainen kysyi että onko mulla siinä kesken?:confused: sanoin vaan että juu ei todella oo, kyllä se prässi tarvii ainakin parisataa enemmän että edes tuntuu jaloissa. miksköhän muuten joku edes hinkkaa tollasilla painoilla?:woot:

Jos joku oli vaikka lämmitellyt siinä? Saa jo hyvät lämppärit polviniveleen kun polkee yhdellä jalalla :p

Hmm.. salikomediaa. ö öö öö ö ööö.. Ehkä se aina huvittaa kun kuntosalilla näkee tyyppejä, jotka treenaa olkapään ulkokiertäjiä ilman vastusta käsipainoilla siten, että liike kohdistuu hauikseen staattisesti.

Viimeksi muokattu:
en tiedä pitäskö nauraa vai itkeä kun salilla joku oli jättäny prässiin 10kg kiekot molempiin puoliin, ja joku nainen kysyi että onko mulla siinä kesken?:confused: sanoin vaan että juu ei todella oo, kyllä se prässi tarvii ainakin parisataa enemmän että edes tuntuu jaloissa. miksköhän muuten joku edes hinkkaa tollasilla painoilla?:woot:

Esimerkiksi minä, takareisitreenin päätteeksi kun käy yhdellä jalalla vääntämässä prässillä lihaksen loppuun, niin ei siinä kyllä tuon enempää painoa ole.

Ehkä se aina huvittaa kun kuntosalilla näkee tyyppejä, jotka treenaa olkapään ulkokiertäjiä ilman vastusta käsipainoilla siten, että liike kohdistuu hauikseen staattisesti.
Lisäyksenä niille jotka ei hahmota mitä tässä haetaan, niin tästä on kyse. Ja oikein tohtori opettaa :oujee::

Tämä on kieltämättä huvittavaa ja aika moni ihan vahvakin äijä syyllistyy tähän, eikä pelkät aloittelijat. Toi olis ihan sama tehdä ilman mitään vastusta jos ei muuta keksi kuin pitää sitä kilon käsipainoa kädessä.

.

Lisäyksenä niille jotka ei hahmota mitä tässä haetaan, niin tästä on kyse. Ja oikein tohtori opettaa :oujee::

Tämä on kieltämättä huvittavaa ja aika moni ihan vahvakin äijä syyllistyy tähän, eikä pelkät aloittelijat. Toi olis ihan sama tehdä ilman mitään vastusta jos ei muuta keksi kuin pitää sitä kilon käsipainoa kädessä.

.

Voisin mutulla tuohon heittää, että ehkä sillä jotain vaikutusta voi olla ja eroa siihen että tekisi ilman käsipainoa. Kun tuon painon ottaa käteensä ja siinä on tuo kyynärvarsi vipuvartena, niin olkapään lihakset kiertäjiä myöten aktivoituvat pitämään olkavarren luun paikallaan. Eli tehdään ensin staattinen jännitys sinne rotatorcuffiin ja sitten aletaan kiertämään olkavartta. Ja onhan tuon liikkeen suunnan vaihdoissa pieni lisävastus kun pitää sen käsipainon suunta vaihtaa.

Ja onhan tuon liikkeen suunnan vaihdoissa pieni lisävastus kun pitää sen käsipainon suunta vaihtaa.
Joo sillä kilon painolla on hirveä inertia ja liike on tosi nopea. Jos joskus näkisi jonkun tekevän tuota 30 kilon käsipainolla niin voisi olettaa että sillä haetaan juuri sitä, mutta eipä ole näkynyt.

Ehkä se aina huvittaa kun kuntosalilla näkee tyyppejä, jotka treenaa olkapään ulkokiertäjiä ilman vastusta käsipainoilla siten, että liike kohdistuu hauikseen staattisesti.

Tuo huvittaa kyllä. Taljoja vapaana ja vastuskumeja. Sitten joku vitkuttaa parin kilon painolla olevinaan ulkokiertäjiä. Itse teen joka treenin aluksi yleensä taljassa tuon lämmittelyn. Kiertäjät tykkää ja ei kipeydy. Koska olen sitä mieltä että "ei tartte tulla neuvomaan", niin olen vaan hymyilly huomaamattomasti. Tehköön jokainen miten lystää. Huvittaa se silti. :)

Pari kertaa on nyt tullut kevyesti huvittuneena katsottua, kun mimmit kävelee takaperin taljasta kiinni pitäen. Toisella kertaa tähän yhdistyi jotain sivuaskelluskuvioita ja toisella neidillä taas vuorotahtiin näiden peruutteluiden ja takaisin taljan luo tepsutteluiden välissä tehtiin jotain reverse lunge -kulmasoutu taljassa -yhdistelmähärpäkettä. Mietinpä siinä vaan, että eikö sitä persettä nyt vois koittaa kasvattaa ihan vaikka rehellisellä kyykyllä, mutta tää on nyt vissiin joku uusi hittiliike jonkun maineikkaan fitnessmisukan opeilla taii jotain :D

Pari kertaa on nyt tullut kevyesti huvittuneena katsottua, kun mimmit kävelee takaperin taljasta kiinni pitäen. Toisella kertaa tähän yhdistyi jotain sivuaskelluskuvioita ja toisella neidillä taas vuorotahtiin näiden peruutteluiden ja takaisin taljan luo tepsutteluiden välissä tehtiin jotain reverse lunge -kulmasoutu taljassa -yhdistelmähärpäkettä. Mietinpä siinä vaan, että eikö sitä persettä nyt vois koittaa kasvattaa ihan vaikka rehellisellä kyykyllä, mutta tää on nyt vissiin joku uusi hittiliike jonkun maineikkaan fitnessmisukan opeilla taii jotain :D

nythän joka pakaratreeni tuntuu pursuuvan alataljapotkuja :D itse teen kyl alataljassa sumokyykkyä kun se ei luo painetta alaselkään mutta askelluksia,vois kokeilla :D

Pari kertaa on nyt tullut kevyesti huvittuneena katsottua, kun mimmit kävelee takaperin taljasta kiinni pitäen. Toisella kertaa tähän yhdistyi jotain sivuaskelluskuvioita ja toisella neidillä taas vuorotahtiin näiden peruutteluiden ja takaisin taljan luo tepsutteluiden välissä tehtiin jotain reverse lunge -kulmasoutu taljassa -yhdistelmähärpäkettä.
Tässä on nyt vahvasti tammikuu läsnä.

nythän joka pakaratreeni tuntuu pursuuvan alataljapotkuja :D itse teen kyl alataljassa sumokyykkyä kun se ei luo painetta alaselkään mutta askelluksia,vois kokeilla :D

Siis pakarapotkuhan nyt on vielä ihan peruskamaa, nää misukat siis oikeasti KÄVELI useita askelia taaksepäin jokin taljaan kiinnitetty kapula tassuissa. Toinen otti perse pitkällä sellaisia kymmenen sentin tepsutteluaskelia jalat kapealla ja toinen tosiaan askelsi vähän ronskimman mittaisia askelia ja lisäksi otti sitten välillä vielä askelia myös sivulle. Juutuubi näköjään selittää asian vähän paremmin, takaperin ankkakävely kuulostaa kyllä tasan osuvalta nimeltä :D
View: https://www.youtube.com/watch?v=RF0KaqFPTaI

Siis pakarapotkuhan nyt on vielä ihan peruskamaa, nää misukat siis oikeasti KÄVELI useita askelia taaksepäin jokin taljaan kiinnitetty kapula tassuissa. Toinen otti perse pitkällä sellaisia kymmenen sentin tepsutteluaskelia jalat kapealla ja toinen tosiaan askelsi vähän ronskimman mittaisia askelia ja lisäksi otti sitten välillä vielä askelia myös sivulle. Juutuubi näköjään selittää asian vähän paremmin, takaperin ankkakävely kuulostaa kyllä tasan osuvalta nimeltä :D
View: https://www.youtube.com/watch?v=RF0KaqFPTaI

Totatota. Tuohan näyttää vielä suhteellisen järkevältä verrattuna siihen duckwalk-versioon, jonka nimeen yksi mun kaverini vannoi:
Alataljaan laitetaan köysi kiinni, mennään kyykkyyn selkä taljaan päin, otetaan köysi jalkojen välistä kiinni, pidellään sitä tiukasti kaksinkäsin vaijerin kulkiessa jalkojen välistä pyllyä hipoen ja lähdetään kävelemään duckwalkia eteenpäin.

Kun ekan kerran sen näin, ilme oli suunnilleen o_O ja tämän jälkeen :nolo:, kun persoonani salattu kaksimielisyys hiipi pintaan näyn edessä...

Itsehän teen sen peppuliikkeenä, että vedän kaapelin jalkojen välistä ja rutistan perseellä. Toki se näyttää hyvin eroottiselta.

Itsehän teen sen peppuliikkeenä, että vedän kaapelin jalkojen välistä ja rutistan perseellä. Toki se näyttää hyvin eroottiselta.

Tätä mä olen kokeilluit joskus itsekin. Ei oikeen keskittyminen onnistunut, kun noh, mielikuvat oli mitä oli :D (Ja totta puhuen se oli mun mielestä myös ihan turha liike, joka sattui lähinnä forkkuihin, ei sillä...)

Reaktioni, kun 10/10 fitness naaras vaeltaa salin toiselta puolelta asti kysymään neuvoa just noihin pakarapotkuihin, olettaen ilmeisesti että oon ekspertti ;D. No on mul aika iso perse tähän ruhoon toki...
my-dog-face-emotion-when-i-didnt-give-her-the-last-bite-of-my-burger-217074.jpg
Se halus varmaan jotain ihan muuta, ku neuvoja ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom