Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Salille tuli pariskunta, mies ja nainen. Kummallaki kireet pyöräilyshortsit ja tiukat pinkeet pyöräilypaidat. Tekivät yhessä jotain kehonpainomuuveja, sit nainen katos johonki. Tää mies alko tehdä seisten peilin edessä lantiolla nussimisliikettä / työntää lantio eteen ja sit vielä kantapäät ylös lopuksi... Vaikee oli kyllä pitää naurut mahassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salille tuli pariskunta, mies ja nainen. Kummallaki kireet pyöräilyshortsit ja tiukat pinkeet pyöräilypaidat. Tekivät yhessä jotain kehonpainomuuveja, sit nainen katos johonki. Tää mies alko tehdä seisten peilin edessä lantiolla nussimisliikettä / työntää lantio eteen ja sit vielä kantapäät ylös lopuksi... Vaikee oli kyllä pitää naurut mahassa.

Se mies saa enemmän tusonkia mitä peruspakkislainen yleensä, koska muistaa harjoitella thrustejaan antaumuksella. Nostan hänelle peukun kun jaksaa panostaa naisensa nautintoon noinkin paljon :pano:

Aamujumpalla oli hieman tummempi kaveri, jolla varsin omintakeiset liikkeet. En enää ihmettele miksi on esim. romanialainen maastaveto, venäläinen se tai toi. Mutta kyllä nämä lähi-itäiset/pohjois-afrikkailaiset akrobatiaan, käärmemäistä notkeutta vaativat ja visuaaliseen wow-efektiin tähtäävät moninivelliikkeet vievät monista voiton. Pissa meinaisi tulla housuun kun niin kakatutti. Ja mä siis itse kyykkäilin jurona, yritin sulautua väreihin ja varovasti peilin kautta tarkkailin tilannetta.

Ihmetelly miten ihmeessä mulla nyt pari paitaa revennyt kainaloiden kohalta ihan huolella. No näköjää vaan selkä paisuu siipien kohalta sen verran selkää treenatessa, että paidan uomat ei kestä.
Tänää leukoja vedellessä kunnon hulk paidan repeytymis efekti riks raks ja poks. Enkä ees käytä mitään XXXS koon paitoja vaan tyyliin pelkkiä bändipaitoja, mitkä korkeintaan vähän turhan isojaki.
Voisin olla tyytyväinen, et selkä kasvaa, mut harmittaa kyl ku pari lempi paitaa revenny korjaamattomiks :(.

Pitäiskö satsata joustaviin urheilupaitoihin? Bändipaidat ei yleensä jousta juurikaan.

Ihmetelly miten ihmeessä mulla nyt pari paitaa revennyt kainaloiden kohalta ihan huolella. No näköjää vaan selkä paisuu siipien kohalta sen verran selkää treenatessa, että paidan rakenteet ei kestä.
Tänää leukoja vedellessä kunnon hulk paidan repeytymis efekti riks raks ja poks. Enkä ees käytä mitään XXXS koon paitoja vaan tyyliin pelkkiä bändipaitoja, mitkä korkeintaan vähän turhan isojaki.
Voisin olla tyytyväinen, et selkä kasvaa, mut harmittaa kyl ku pari lempi paitaa revenny korjaamattomiks :(.

Kannataakin niitä lempipaitoja salilla käyttää.. :D

Palkkarisheikkeriä ei kannata asettaa lavuaarille semminkin jos yläpuolella seinässä on kiinni automaattinen saippuan annostelija.. No olipa kansi ja korkki kiinni muuten olsi saanu kirjottaa tän potutus ketjuun..

"PT" opasti jotain naisihmistä tähän tyyliin vieressä:

"Jalkoja ei tartte treenata, nehän saa treeniä muutenkin. Mehän seistäänkin iso osa ajasta, siinä tulee. Käsiä pitää hinkata."

Ei nyt ihan sanasta sanaan, mutta jotenkin noin.

Mulla kerran kaverikin sano ettei hänen tarvi jalkoja treenata ku kävelee niin paljon töissä(raksalla). Et sillä ne joskus penskana futiksen avulla saadut lihakset pysyy jaloissa.. o_O

Eiköhän tuo jalkojen treenaamattomuus kävelyn/muun aktiviteetin takia ole yleisimpiä syitä skipata ne treenit. Kumminkin harvoin jätetään esim. kädet tekemättä vaikkapa sulkapallotreenien takia. :D

Taannoin näin taas yhden pätevän PT:n neuvovan asiakasta miten tehdä ylätaljaa oikein....ideahan on kuulemma se, ettei ikinä saa vetää pelkästään eteen tahi taakse, vaan aina vuoronperään eteen ensin toisto ja sitten toisto taakse jne. Muuten ei saa kuulemma kehitystä aikaseks.

Toinen PT, joka on ihan bodikisoissa käynyt kilpailemassa, neuvoo asiakkaitaan tekemään vipunostoja olkapäille maaten sivuttain penkillä. Vähän samaan tapaan ku arska teki aikoinaan, mutta toteutus ei ole sinnepäinkään. Kysäsin yks kerta sitten parilta tutulta jannulta, kun he siinä ko. liikettä tekivät, että mihin kohtaan se ottaa.....toinen sanoi, että EHKÄ takaolkapäähän ja toinen sano, että EHKÄ sivulohkoon. Tämä PT sattuu olemaan myös sitä mieltä, että yhden vapailla painoilla tehtävän liikkeen jälkeen, on siirryttävä tekemään laitteilla, koska ihminen ei pysty keskittymään enää kunnolla seuraavaan vapailla painoilla tehtävään liikkeeseen...

Kamalaa luettavaa nämä PT-tekstit täällä. Voitaisiinko tähän meininkiin jo puuttua jotenkin? Kuka tahansa saa toimia PT:nä ties minkä kusetuskirjekurssin suoritettuaan...

Kamalaa luettavaa nämä PT-tekstit täällä. Voitaisiinko tähän meininkiin jo puuttua jotenkin? Kuka tahansa saa toimia PT:nä ties minkä kusetuskirjekurssin suoritettuaan...
Älä muuta sano. Jos mä kuulisin jotain tuollaista salilla niin menisin kyllä kysymään että miten se oli, vaikka normaalisti en puutu toisten tekemisiin. Kyllä silti sieppaa aika pahasti jos joku maksaa itsensä pt-palveluista kipeäksi ja sit se on joku hemmetin noitatohtori ja selittää ihan veteliä. Siihen on pakko puuttua tai en saa yöllä nukutuksi.

Kaverillas ehkä minimaalinen pointti, mistä itelleen uskottelee noin, mut vaan minimaalinen. Eli se, että varmasti kaikista noista urheilulajeista ja jopa OIKEESTI fyysisistä töistä saa tietynlaista suorituskykyä ja muotoa jalkoihin, mut lähinnä lajikohtaista. Must ainoo looginen ja hyvä selitys jalkojen(tai minkä tahansa) treenaamattomuudelle on joku radikaali ergonominen este, mikä tekis siitä jalkojen rääkkäyksestä enemmän haitallista, kuin hyödyllistä. Toki myös argumentti ''mua ei vaan kiinnosta'' on sinänsä ainaki rehellisyydessään käypä selitys :D.

Ite esim. sortunut ja hyvin pitkälti skipannu kyykyt sun muut täysin alun perin vedoten just johki polvien heikkouteen yms. paskaan , mikä todellisuudessa ollu vaan oman kehon aliarviointia ja ongelmakohtien yliarviointia ja pienellä vaivalla saanu monet niistä asioista korjattua, eikä tuota enää suurempia ongelmia. Ja mul oli kanssa samankaltasta tota viel joskus, että ''fuck that, en oo turhaan paskomassa paikkojani, ku haluun skeitata, urheilla, soittaa rumpuja yms. jatkossaki vetää kaikkia jalkapainotteisia harrastuksiani tervein nivelin'', mut tosiasiassa ei vahvoja kinttuja millää pikajuoksulla tai raksahommilla hommata kyl.
Ja noihin edellämainittuihin harrastuksiinikin huomaan oikeestaan pelkkää selkeää hyötyä siitä, että vähän kyykkäillyt.

Voisinhan mä ymmärtää jos joku varastomies/raksamies/whatever ketä kävelee koko vuoron töissä ei halua niitä mahtavia domsseja jalkoihin kieltäytyy jalkapäivistä. Mutta tällä kyseisellä frendillä on siitä jalkapallo urasta kulunut tyyliin 15-20 vuotta jo, ja siinä raksahommassa tämän sutkautuksen aikaan oli ollu tyyliin kuukauden. Ja sitä duunia ennen oli reilu vuoden treenaamatta kun jäi joulun jälkeiselle tauolle.. Ja kyllä mullekkin käy toi 'ei kiinnosta' selitys ihan hyvin. Ainakaan ei tuu mitään 'nyt on täyskuu, ei voi treenata jalkoja' selityksiä. :D

Mulla oli muuten kans ku alotin treenaamisen kyykkääminen se 'AWW HELL NO' liike. Alko aina vasempaan polvilumpioon pistämään ku kyykkäs. Mut se korjaantu aikalailla uusilla kengillä ja nyt sujuu kyykky.

Heh. Ihmissudetki tarvii treeniä. Mua ei moni asia aidosti ärsytä, mut täytyy kyl sanoo, et sellaset ihmiset on aivan saatanan rasittavia, jotka jossittelee ja spekuloi tai ratsastaa jonkun vanhojen ''hyvien'' aikojen voimalla. Vähemmän puhetta & enemmän actionia sanon minä. Tai sit ei mitää jaaritteluu konditionaalissa tyyliin ''kyl mä jos sitä ja kun tätä''. Mäki oisin villeissä fantasiossani vaik mitä, jos oikeen harhaiselle päälle sattuisin :D.

*Tää menis kyl jo melkee mikä potuttaa salilla käynnissä ketjuun, mut meni jo.

Voin vaan kuvitella et tää jätkä on ottanu Brosciencesta mallia jalkapäiville sillon ku ihan aktiivisesti treenas. :D

Oma liikunnan opettajani, joka on myös virallinen pt jonkin sortin kautta, neuvoi tekemään kulmasoudun korkeassa kulmassa selkä pyöreänä ja kapealla otteella vetäen keski/ylärintaan :D kyykkyä ei kuulemma kannata tehdä, koska ihmiskehoa ei ole tehty kannattelemaan isoa kuormaa selässään...

;Dd. Tietäisit mitä rääkkiä mun keho on joutunu kestään mun koko lyhyen, mutta rämäpäisen elämän. Sula ihme, etten oo koskaan murtanut ku pari sormea.
Oon käytännössä immuuni niille normi haavereille, mistä normi ihmiset tuskailee. Oon tosin aika masokisti ja ainaki on kipukynnys kehittyny jossei muuta ja kunnon kissa refleksit :D.
Samoilla linjoilla siis :D Kyllä sitä on ainakin kaatuun oppinu jos ei muuta

Oma liikunnan opettajani, joka on myös virallinen pt jonkin sortin kautta, neuvoi tekemään kulmasoudun korkeassa kulmassa selkä pyöreänä ja kapealla otteella vetäen keski/ylärintaan :D kyykkyä ei kuulemma kannata tehdä, koska ihmiskehoa ei ole tehty kannattelemaan isoa kuormaa selässään...
HAHA! :D Tuosta tulikin mieleen entinen liikunnanopettaja. "Se on terve mies kun ei ole patinpattia" ja "salilla pitää tehä vähintään 20 toistoo per sarja"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom