Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Yhdyn Vaginaattoriin.... (en siis niinku _sillee_). Itse kun ei juuri puhelinta käytä kun ei ole mitään sosiaalisia medioita, eikä kavereita eikä mitään, niin oman vähäisen puhelimenkäytön vuoksi sitä huomioi muiden ahkeran puhelimen käytön tosi herkästi. Kuukausi takaperin just leffateatterissa suoraansanottuna vitutti kun ympärillä jengi tuijotti enempi jotain instagramia/naamakirjaa kun itse leffaa :D

Kyl itse paljonkin näprään puhelinta, mutta en nyt sentään leffassa. Kuka helvetti sitä leffassa tsekkaa? :D Toi tuntuu erityisen absurdilta kun leffateatteriin mennään hakemaan se kunnon leffaelämys missä oikeasti keskitytään leffaan, ja tommonen kyl rikkoo sen efektin melko nopeasti.
Toi kyl sapettaa myös itseä (puhelimen aktiivinäpräilijänä), koska se ruutu loistaa kilsan päähän.

Salilla sen sijaan nyt on muutenkin aikaa vaikka kuinka näprätä puhelinta. Ei kai kukaan ole määrännyt että puntilla pitää seinää tuijottaa sarjojen välissä.
Tosin melkeinpä se vain biisin vaihtoa on, tai tsekkaa mistä kyse jos tuli joku notifikaatio.
Ei tommonen kuitenkaan mitenkään jonkun laitteen tai penkin varausta mitenkään pitkitä.

Kyl itse paljonkin näprään puhelinta, mutta en nyt sentään leffassa. Kuka helvetti sitä leffassa tsekkaa? :D Toi tuntuu erityisen absurdilta kun leffateatteriin mennään hakemaan se kunnon leffaelämys missä oikeasti keskitytään leffaan, ja tommonen kyl rikkoo sen efektin melko nopeasti.
Toi kyl sapettaa myös itseä (puhelimen aktiivinäpräilijänä), koska se ruutu loistaa kilsan päähän.

Salilla sen sijaan nyt on muutenkin aikaa vaikka kuinka näprätä puhelinta. Ei kai kukaan ole määrännyt että puntilla pitää seinää tuijottaa sarjojen välissä.
Tosin melkeinpä se vain biisin vaihtoa on, tai tsekkaa mistä kyse jos tuli joku notifikaatio.
Ei tommonen kuitenkaan mitenkään jonkun laitteen tai penkin varausta mitenkään pitkitä.

Ihan ymmärrettävää että jos sitä puhelinta pitää saada tarkistaa leffassa, keikoilla yms. niin miksei paikassa jossa sulla on tasaisin välin pari minuuttia luppoaikaa? Toki jos on niin hc-treeni että sarjatauot menee lattialla henkitoreissa kieriessä tai appelsiinit kainalossa tepastellen, niin eihän siinä ehdi :)

Itse olen pääasiassa vanhan liiton "tyhjä katse kaukaisuuteen/naisten kyylääminen peilin kautta"-tyyppi. Joskus tulee vaihdettua biisiä tai katsottua mitä viimeksi tuli tehtyä.

Kyllä mä sanon että sillonkun jollain on puhelin on kädessä treenin aikana niin se tyyppi ei täysillä treenaa. Tais Savolaisen Makekii joskus näin sanoo.

Treenaanko löysästi, kun tsekkaan aina liikkeiden välillä puhelimesta että milläs painoilla ja minkälaisia sarjoja/liikkeitä sitä viime kerralla tulikaan tehtyä?

Yleistäminen on ehkä typerintä mitä tiedän.

Treenaanko löysästi, kun tsekkaan aina liikkeiden välillä puhelimesta että milläs painoilla ja minkälaisia sarjoja/liikkeitä sitä viime kerralla tulikaan tehtyä?

Treenaat. Kaiken lisäksi olet tymä bodari kun et muista ulkoa kaikkea aikaisemmin tekemääsi.

Vaikka sulla on kännykässä ne reenipainot ylhäällä niin ei niitä joka sarjan välissä tarvii tarkastaa mitä tuli tehtyä viimeks. Ja ennemminkin tarkoitin jotain fb:n tai ig:n räpläystä.(tuli ehkä huonosti esille)

Kyllä salilla pitää perkele vaan murista, kehua muille miten vitun kovaa reenaa, poseerata peilin edessä, juoda aminoita, puhallella vapohöyryjä ja syödä aakkosia!

Puhelimen otto taskusta osoittaa vaan sen että et ole tarpeeksi hccbb!

Itse räplään puhelinta treenin aikana monesti, käyn jopa lukemassa jotain uutisia tms. Joskus jopa akka laitellu kesken treenin miulle kuvia omasta perseestään niin niitäkin tulee katseltua treenin lomassa.

Ite tulee räpellettyä puhelinta lähes joka sarjatauolla. Juttelen pimujen kanssa ja samalla se estää ettei ketään salittuttu tule juttelemaan.
Treenini nyt varmaan suurimman osan täällä treenaavan intensiteetin voittaa, kun katsokaas matoset trenipöhinöissä.

Puhelin on ihan jees!

Miksei puhelinta sais räplätä salilla? Tä on taas niitä suomijuttuja että pitäis sarjatauoilla tuijottaa lattiaa. Itse kaivan kännykän melkeen joka tauolla taskusta, heitän lisää biisejä jonoon ja samalla saatan vaikka avata sen ig:n tai fb:n minuutiksi. Se nyt on eriasia, jos se kännykän käyttö on tyyliltään sellaista että tehdään vaikka sarja penkkiä, jäädään siihen istumaan ettei ketään vaan mahdu tekemään välissä, selaillaan puhelinta 5min, uus sarja, ja taas 5min puhelinta.

Se nyt on eriasia, jos se kännykän käyttö on tyyliltään sellaista että tehdään vaikka sarja penkkiä, jäädään siihen istumaan ettei ketään vaan mahdu tekemään välissä, selaillaan puhelinta 5min, uus sarja, ja taas 5min puhelinta.
Parempi toikin on kuin joidenkin salijonnejen touhut kun tehdään sarja penkkiä, puhutaan vartti paskaa, tehdään taas sarja ja puhutaan vartti paskaa... Viiteen sarjaan kuuluu hienosti tunti.

Itsellä ei ole koskaan puhelin edes mukana salilla. Keskityn siellä siihen mitä teen. En tarvitse puhelinta tai treenivihkoa, kun on mielessä liikkeet, painot ja toistot. Mutta jokainen tyylillään. En ole sosiaalisessa mediassa millään tavalla mukana ja olen ylpeä siitä!. :)T: Epäsosiaalinen treenailija.

Meidän salilla alkanut käymään sellanen maailmojen mies että huh huh. Jutut on sitä luokkaa että äijä on kyllä nähnyt ja kokenut kaiken mahdollisen. Tulee aina jutulle ja sitten lähtee tarina lentämään.

"Mun pojanserkunsiskonkaimanveli oli aikoinaan huipputason hiihtäjä. Se voitti kaikki olympiakullat ja mm-kisat mutta sitten noi norjalaiset alko käyttämään kiellettyjä aineita niin ei se enää pärjännyt. Se lopetti hiihdon samaan aikaan kun ite lähin amerikkaan. Mähän tapasin George Bushin kerran washingtonissa kun mun siskonpojanäiti oli valkoisessa talossa siivoojana ja pääsin käymään siellä. Goergellahan oli talo täällä suomessa tuolla perätihviänkujalla tuolla Mikkelissä. Kylmän sodan aikaan muistan kun olin sotilastarkkailijana amerikassa niin pääsin koelentämään sitä u-2 konetta tonne venäjän puolelle. Mähän ite suunnittelin ne kamerat millä piti kuvata venäjän sotilastukikohtia."

^Kuulostaa ihan mun yheltä duunikaverilta. Tääkin selittänyt olleensa ainakin 30 työpaikassa ja laskettiinkin kundien kanssa että sillä on työvuosia ainakin semmoset 100v kohta mittarissa vaikka äijä on ite 55 :D Ja on myös ollut kuulemma aikoinaan suomen kovimpia voimanostajia ja tuntee ja tietää kaikki ja kaiken. Ja on myös kuulemma hieroja, mutta ei se kyllä todellakaan ole :D Oiskohan sukua...

Minun puolestani jokainen ihminen saa puhelinta käyttää kuntosalilla, mutta kyllä sen saisi jättää pois, mikäli haittaa jo itse treenin tekemistä.
Oli tänään salilla sen verta erikoinen persoona. Vatsalihaksissa tauot saattoivat olla viisi minuuttia, koska oli peli kesken / mitä ikinä tekikään.
Sitten mies siirtyi takareisikoukistukseen. Sarjat tehtiin puhelin kädessä ja heti käteen sarjan päätyttyä.
No mitä seuraavaksi ? Televisio auki, kaukosäädin kädessä naama 90 asteen kulmassa kohti televisiota ja samalla tehden sarjaa.
Ja treenijuomana miehellä oli pirkan kevyt persikkajäätee.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom